Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוצה "לפלש" את הרכב, בפעם הראשונה מזה כמה שנים. ידנית לא עבד לי, קשה מדי. מאד קשה ותוצאות לא טובות.

מתלבט האם לקנות מכונת פוליש רוטורית שזולה משמעותית מדואל אקשן, באזור ה 350 שח בלבד למשל באייס אוטודיפו. או שכדרי אך ורק DA? האם יש פה קישור למכונת דואל אקשן טובה מאליאקספרס במחיר סביר? ופדים מומלצים וזולים מאליאקספרס/גירבסט/דילאקסטרים? 

אני חולם הרבה זמן מאז שהרכב נקנה לעשות פוליש גס, פוליש עדין ואז ליישם ווקס או אוטם כלשהו. אבל ידנית היה לי מאד מאד קשה עד עכשיו. 

 

פורסם

מצטרף, שמתי עין כבר על מכונה באליאקספרס שנראת טוב, לא נוהג בפרארי ככה שלא מחפש מכונות ב3000 שקל, גם כאלו ב300 אולי יספקו את העבודה

עשיתי פעם אחת פוליש ידני, יצא לי תוצאות טובות אבל לא רציתי לחזור לחדר כושר באותו שבוע כי נהרגו לי הידיים

פורסם

אביב, יש לך קישור למכונה באליאקספרס פלוס פדים נורמליים, לא פושטיים ג'יפה? מכונת דואל אקשן ולא רוטורית כמובן. תוצאות טובות ידנית קשה להשיג כמו במכונה. בחיים זה לא יהיה אותו דבר...

פורסם
לפני 15 שעות, ניסאן מיקרה כתב:

אביב, יש לך קישור למכונה באליאקספרס פלוס פדים נורמליים, לא פושטיים ג'יפה? מכונת דואל אקשן ולא רוטורית כמובן. תוצאות טובות ידנית קשה להשיג כמו במכונה. בחיים זה לא יהיה אותו דבר...

https://www.aliexpress.com/item/4001145556372.html

עד עכשיו שמור לי במועדפים, מחכה שיהיה לי את האומץ להזמין 😆

לא יודע כמה איכותיים הפדים אבל המכונה על פניו נראת איכותית, ניתן לשנות את העוצמה והכל והיא נראת בדיוק כמו המכונות המקעויות היקרות של Rupes

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 5.8.2021 בשעה 17:52, Aviv13467 כתב:

https://www.aliexpress.com/item/4001145556372.html

עד עכשיו שמור לי במועדפים, מחכה שיהיה לי את האומץ להזמין 😆

לא יודע כמה איכותיים הפדים אבל המכונה על פניו נראת איכותית, ניתן לשנות את העוצמה והכל והיא נראת בדיוק כמו המכונות המקעויות היקרות של Rupes

אני תמיד מנסה למצוא את הזול יותר חחח....אני רואה שזה 104 דולר למשלוח מישראל לישראל או מסין לישראל? בחרתי באופציה הראשונה אבל אולי כדאי כבר לבחור בזו עם כל הפדים? או שעדיף לנסות לחפש פדיפ איכותיים בנפרד?

×
×
  • תוכן חדש...