Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1822 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם סגנון הנהיגה וסוג הנסיעה (עירוני/בין עירוי/שילוב) לא השתנה -אז לא הגיוני  אם תוסיף פרטים -צריכת דלק בכל רכב (ק'מ לליטר לפי מדידה פיזית ולא מחשב הרכב), היכן נוסע, כמה וסעים/מטען יכול לעזור בלהבין הבעייה.

 

כמובן יכול פשוט להיות שהגראנד קופה לא תקינה.

פורסם
לפני 43 דקות, אביב מושמוש כתב:

באותו כסף שהייתי ממלא בסקודה הייתי מכניס יותר קילומטרים  איך זה הגיוני ?

כמה אתה משלם על ליטר סולר וכמה שילמת על ליטר בנזין? 

  • מעניין 1

 

 

פורסם

נו? מה המשך החשבון? כל כמה קילומטרים יוצא לך לתדלק? כמה ליטרים נכנסים בתדלוק?

 

לפי המחשב הכי גרוע שלך זה 18 קילומטר לליטר והכי טוב זה 21. זה יותר טוב ממה שתקבל בבנזין, גם אם תתאמץ ממש לחסוך בדלק.

 

נשאר להבין כמה יקר אתה משלם על הסולר...

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 שעות, פריג'י כתב:

נו? מה המשך החשבון? כל כמה קילומטרים יוצא לך לתדלק? כמה ליטרים נכנסים בתדלוק?

 

לפי המחשב הכי גרוע שלך זה 18 קילומטר לליטר והכי טוב זה 21. זה יותר טוב ממה שתקבל בבנזין, גם אם תתאמץ ממש לחסוך בדלק.

 

נשאר להבין כמה יקר אתה משלם על הסולר...

כמו שאמרתי נכנס לי אותם קמ כמו בבנזין באותו מחיר 

פורסם
לפני 35 דקות, אביב מושמוש כתב:

כמו שאמרתי נכנס לי אותם קמ כמו בבנזין באותו מחיר 

אל תסתכל על המחיר כמות הליטרים יותר רלוונטית לצורך ההשוואה

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...