Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 6 שעות, maor23 כתב:

@natco

הדבר היחיד שאני מצליח לראות במפרט זה שמגיע לנו ארון עליון וארון תחתון, כשבארון העליון 2 מגירות וזהו.

מעבר לזה לא מפרטים יותר מדי

כן יש לי את השרטוט של איך זה אמור להיות, מה בדיוק אומרים שם? אלוהים יודע

אני מנחש שהמגירות הן בארון התחתון...

 

שתיים זה כלום. תחשוב רק על סכו"מ. קצת אביזרים. תראו מה יש לכם היום, ומה חסר לכם.

כמו שאמרתי בהודעה הראשונה - מגירות מייקר. בערך כפול מדלת.

 

במפרט צריכות להיות מידות הארונות (או לפחות כמות המטרים שמגיעים לכם ומפרט)  אחרת זו עבירה על חוק המכר.

אם יש תכנית מטבח מפורטת תעלה אותה לכאן להתייעצות.

(אם אתה מעדיף בפרטי, ולא לחשוף כאן, אתה מוזמן בכיף, אבל כאן יש הרבה אנשים שיכולים לתרום).

 

צריך להבין ש"מטבח הסטנדרט" הוא מאד מינימלי - בכוונה.

חברת המטבחים נותנת אותו ליזם במחיר עלות (במקרה הטוב. בפרויקטים גדולים, כשיש הרבה פוטנציאל לשדרוגים,  היא נותנת אותו ממש במחיר הפסד,  בידיעה ש80 אחוז ישדרגו והמטבחים הללו בכלל לא יותקנו).

בגלל זה היזם לא יכול לתת עליו הרבה זיכוי (זה פחות או יותר מה שהוא משלם עליו)

בגלל זה אין סיכוי שאתה תעשה מטבח כזה במקום אחר במחיר הזה.

בגלל זה כל מטר נוסף או שדרוג של חלוקה פנימית יעלו ללא פרופורציה לקיים.

בגלל זה התבעים שתקבל יהיו מ-4-5 גווני פורמייקות הכי פשוטות, אפילו לא ננו.

 

באסה, אבל זה חלק מהמשחק ...

ואגב- לא שאי אפשר לחיות ככה חיים מלאים ומאושרים.

אנשים חיים עם מטבח קרטון מאיקאה ומבסוטים עד הגג.

פה לפחות אתה בכל זאת מקבל איכות של סמל/אביבי

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

ברשותכם אנצל את הבמה לשאלה נוספת לגבי הדירה. 

מבחינת הכנה למזגן, עשו לנו הכנה למזגן מרכזי + שקעים למזגנים עיליים. 

אנחנו מעוניינים באחת מ2 האופציות הבאות 

הראשונה, 4 מזגנים עיליים ללא מרכזי

השנייה, מרכזי שהולך לסלון, מטבח וחדר(ממ''ד) ו2 עיליים בחדר הורים ובחדר השלישי. 

 

לדעתכם, מה יהיה יותר זול מ2 האופציות? 

וכמה לדעתכם אמור להיות המחיר? אשמח לקבל סדר גודל. 

פורסם (נערך)

אם קיימת נגישות למועדון חבר, הייתי בודק קודם כל שם, על מנת לבסס מחיר השוואה.

מאוד חשוב, נא ציין בבקשה את גודל (מ"ר) החדרים המיועדים. נראה לי שהכי טוב שתביא שרטוט של הדירה. 

על מנת שנוכל לחשב את תפוקת הקירור (כמדומני) הנדרשת

 

זה לדוגמה המבצעים שיש במועדון הוט, בתוך המבצע הזה אתה מקבל משקפי שמש/ראיה בחינם.

 

Screenshot_2021-06-10-00-02-19.png

עריכה אחרונה על ידי DareDevil
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 12 דקות, DareDevil כתב:

אם קיימת נגישות למועדון חבר, הייתי בודק קודם כל שם, על מנת לבסס מחיר השוואה.

מאוד חשוב, נא ציין בבקשה את גודל (מ"ר) החדרים המיועדים. נראה לי שהכי טוב שתביא שרטוט של הדירה. 

על מנת שנוכל לחשב את תפוקת הקירור (כמדומני) הנדרשת

 

זה לדוגמה המבצעים שיש במועדון הוט, בתוך המבצע הזה אתה מקבל משקפי שמש/ראיה בחינם.

 

Screenshot_2021-06-10-00-02-19.png

מצרף כל מה שיש ברשותי, תכנית חשמל, מפרט ועוד תכנית כלשהי חחח

Screenshot_20210610-001325.jpg

Screenshot_20210606-160103.jpg

Screenshot_20210610-001311.jpg

פורסם

דעתי בעניין, כמו שכתבת מיני מרכזי לסלון\מטבח\פינת אוכל. מאחר ויש מחסן צמוד הייתי דואג למזגן טיפה יותר גדול על מנת שאם תרצו בעתיד להגדיל את המרחב ולשבור את הקיר של המחסן, שלא יהיו עוד עלויות.

מיני מרכזי לסלון\מטבח\פינת אוכל ועוד 3 מזגנים קטנים של בערך 1.5 כוח סוס.

אני לא מומחה אז הייתי מחכה לעוד תשובות לגבי גודל המזגנים.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
×
×
  • תוכן חדש...