Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לרועי - לגבי כתבתך האחרונה ב-YNET.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באירופה ישנו חוק האומר שחובתך לתת לנהגים להשתלב בכבישים מהירים.

 

בעיקר באאוטובאנים (Mים למיניהם..), אם אתה נוסע על המסלול הימני קיצוני ולידך נתיב השתלבות אתה מחויב לעבור נתיב שמאלה או להאט ולתת לנהג בנתיב ההשתלבות להשתלב.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
באירופה ישנו חוק האומר שחובתך לתת לנהגים להשתלב בכבישים מהירים.

 

בעיקר באאוטובאנים (Mים למיניהם..), אם אתה נוסע על המסלול הימני קיצוני ולידך נתיב השתלבות אתה מחויב לעבור נתיב שמאלה או להאט ולתת לנהג בנתיב ההשתלבות להשתלב.

 

 

ראלימן

 

אם יש חוק זה כבר מעיד על משהו רקוב.

בשביל דבר "ברור" שכזה לא צריך לחוקק חוקים.

וחבל שכך.

פורסם

ראלימן

 

1) http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2549294,00.html

17,000 כניסות ביום לחוצה ישראל.

מה שאומר 8,500 נכנסים ואחרי זה חוזרים.

זה אומר כביש משום מקום לשום מקום.

 

2) כל הרעיון במרוצי ראלי הוא שאנשים ילמדו לנהוג.

 

3) כביש מרוצים עם יום פתוח זאת בערך הדרך הטובה ביותר ללמד אנשים לנהוג.

כל החברה שמשפרים את המכוניות שלם יעשו את כל הניסיום שלהם במסלול ואז על הכביש הם ידעו מה הם עושים.

 

עברנו פה על כל הרשימה של הדרכים להפוך את הישראלים לנהגים טובים יותר.

עכשיו רק צריך לשלוח אותנו לפסיכיאטר שירגיע אותנו.

אייל

×
×
  • תוכן חדש...