Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש מוסך ל 406 שלי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש מוסך לפיג'ו 406 שלי.

אני גר במודיעין, כך שמוסך באזור רמלה, ירושלים ואפילו תל-אביב באים בחשבון.

אני מניח שעדיף לי מוסך מורשה.

אשמח לקבל המלצות.

תודה!

הסטוריה מוטורית: סיטרואן דיאן 6 >> דיהטסו קורה >> סיטרואן AX GT >> פורד פוקוס >> פיג'ו 406 >> פורד פוקוס >> סיטרואן c8 >> פולקסוואגן גולף >> פולקסוואגן טיגואן > פולקסוואגן e-Up

פורסם

מנסיוני עם מוסכי פיז'ו-וסיטרואן, אני ממליץ בחום על מוסך "שרתון", שבאזור התעשיה הישן בראשל"צ (ממש עכשיו חזרתי ממנו, לצורך טיפול החלפת טיימינג ורצועת אביזרים בסקסו).

זאת למרות המחירים המעט גבוהים.

אני בהחלט לא ממליץ להגיע למוסך המרכזי "שרודר" בבני ברק. השירות גרוע ביותר, לפחות ממה שיצא לי לחוות.

 

כמו כן, יש את מוסך "ליטל" בת"א, אך העומס שם רב ביותר.

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם
כמו כן, יש את מוסך "ליטל" בת"א, אך העומס שם רב ביותר.
העומס רב אך היחס והשירות שווים את הטרחה, לדעתי.

בקש את יוסי ותזדהה בתור חבר פורום. יש הנחה על חלקים ועבודה.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

 

כמו כן, יש את מוסך "ליטל" בת"א, אך העומס שם רב ביותר.

 

 

כשאני שולח מכרים למוסך "ליטל" בת"א אני אומר להם "תזדהו שבאתם מהפורום ורוני עם הסקסו הכסופה שלח אתכם". הרכב מייד יוכנס לעבודה, לכבודכם יפרס שטיח אדום ויציעו לכם שתיה קרה/חמה וכיבוד קל ;-)

 

זה עובד ! :idea:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

ישנו מוסך מורשה של פיג'ו ביהוד באזור התעשיה.

הרכב שלי טופל שם גם לפני שרכשתי אותו לעצמי, העבודה טובה, אך כרגיל יש תור המתנה.

 

אם תבחר לטפל במוסך לא מורשה ובמוסך "רגיל" יש מוסך מצויין באור יהודה, הטיפול ברכב נעשה בצורה הטובה ביותר.

 

ליטל

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...