Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ציון בטיחות נמוך ב- ncap ל- Kia Seltos


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

התעניינתי ברכישת Kia Seltos, אבל בחיפוש באינטרנט ראיתי שהיא קיבלה ציון נמוך ב- ncap האירופאי. (שלושה כוכבים)

 

לאחר מכן ראיתי עוד שני מקומות שבחנו אותה והיא קיבלה ציונים טובים IIHS ו- Ancap

 

אם הבנתי נכון, הסיבה שהיא קיבלה ציון נמוך זה כי בודקים ב- EU ncap את המודל הכי בסיסי או משהו כזה.

https://motoroctane.com/news/210914-kia-seltos-safety

 

מה אתם מכירים על הנושא הזה? האם הסלטוס שנמכרת בארץ בטוחה? האם יש ממה לחשוש להבנתכם?

אשמח לכל reference רלוונטי.

 

תודה!

פורסם

שים לב שזה לא בדיוק יורו N קאפ אלא גלובאל NCAP , והגרסה הנבחנת שם מיודעת לשוק ההודי, 

מגיעה רק עם שתי כריות אוויר, EBD וABS. 

פורסם

תודה יואב,

אז בעצם כשקונים את הגרסה שנמכרת בישראל צריך להסתמך על הדירוג שמופיע ב- Ancap?

האם הרכב שנבדק שם הוא דומה לרכב שנמכר בישראל או שגם כאן יש הבדלים נוספים?

 

תודה!

פורסם

אתה יכול פשוט להשוות למפרט שמופיע באתר היבואן. 

בסופו של דבר השלדה היא אותה שלדה, אבל יש לך 6 כריות אוויר לעומת 2 ועוד מערכות בטיחות שלא קיימות בדגם שנבחן במבחן הגלובאלי.

לכן עד כמה שאני מבין, המצב של הדגם שנמכר בארץ עדיף מבחינת בטיחות. 

הדגמים שנמכרים בשוק האמריקאי והאוסטרלי קרובים יותר לרכב שנמכר כאן, לכן הציונים שלהם רלוונטים יותר. 

×
×
  • תוכן חדש...