Jump to content

ABD

  • פרסום הודעות

    8
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות ABD

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. תודה shellcase. חיפשתי תביעות עדכניות ו- recall-ים מהשנים האחרונות, ולא מצאתי הרבה. שני הריקולים האחרונים שמצאתי בנושא הם ריקול גדול של 80,000 רכבים מהקבוצה (VW, Audi, Skoda) וריקול של 16,000 אלף רכבים. בשניהם הרכבים האחרונים שנכנסו ל- recall יוצרו ב- 2016, שזה יחסית מרגיע.
  2. תודה על המענה menir1! זה נכון שיש הרבה מכוניות עם זה על הכביש. אבל בתביעה האחרונה שראיתי (שמתייחסת לבעלי רכבים גם מ- 2016) פוצו 107 אלף(!) בעלי מכוניות עם הגיר הזה. פולקסווגן לא מסכימים להאריך את האחריות על המכונית החדשה, גם בתשלום נוסף. וזה קצת מדליק לי נורה אדומה. בנוסף, בסקר הנהגים של -JD Power ראיתי שפולקסווגן ממשיכה להדרדר בדירוג האמינות הכללי, מקום 28 בכמות תקלות לכל 100K רכבים (מ-2018) על הכביש, ותזכור שיש המון רכבים ידניים שנמכרים שאין להם בעיות עם הגיר הזה. אני תוהה האם יש משהו רשמי / כתבה / סקר נהגים מרוצים שיתן ביטחון. תודה!
  3. שלום לכולם, רציתי לשאול האם VW תיקנו / שיפרו את הגיר הבעייתי שלהם (DSG דו מצמדי), או שהוא עדיין בעייתי? ראיתי שיש שתי תביעות ייצוגיות שהחברה הפסידה בהם ופיצתה עשרות אלפי לקוחות, וקראתי שזה עשה המון בעיות להמון אנשים מאז שהוא יצא. האם יש כאן בעלי VW שיכולים להגיד שהמצב כבר בסדר? האם יש פורומים או משהו מספרי שיכול "להרגיע אותי" במידה ואחליט להתקדם (עם רכישה של T-Cross)? תודה!
  4. תודה יואב, אז בעצם כשקונים את הגרסה שנמכרת בישראל צריך להסתמך על הדירוג שמופיע ב- Ancap? האם הרכב שנבדק שם הוא דומה לרכב שנמכר בישראל או שגם כאן יש הבדלים נוספים? תודה!
  5. שלום לכולם, התעניינתי ברכישת Kia Seltos, אבל בחיפוש באינטרנט ראיתי שהיא קיבלה ציון נמוך ב- ncap האירופאי. (שלושה כוכבים) לאחר מכן ראיתי עוד שני מקומות שבחנו אותה והיא קיבלה ציונים טובים IIHS ו- Ancap אם הבנתי נכון, הסיבה שהיא קיבלה ציון נמוך זה כי בודקים ב- EU ncap את המודל הכי בסיסי או משהו כזה. https://motoroctane.com/news/210914-kia-seltos-safety מה אתם מכירים על הנושא הזה? האם הסלטוס שנמכרת בארץ בטוחה? האם יש ממה לחשוש להבנתכם? אשמח לכל reference רלוונטי. תודה!
  6. שלום לכולם! אני מנסה למצוא ג'יפון משפחתי קצר יחסית (מתחת ל-4.3 מטר), בטוח (5 כוכבים במבחני ריסוק עדכניים), אמין, עם כמה שיותר מערכות בטיחות (כולל בתוך העיר) שיש לו בגאז' סביר למשפחה (מעל 380 ליטר). בגדול שני הג'יפונים העיקריים שענו לי על החיפוש הזה היו ה- T cross של VW, והפומה של פורד (שניהם עם אבזור בטיחות ברמה 7). הנושא שמטריד אותי זה שקראתי המון ביקורות שליליות על מנועים עם 3 צילינדרים, ובנוסף על תיבות ההילוכים (גיר רובוטי דו מצמדי) של שתיהן (במיוחד של ה- VW, שעומדת במרכז תביעה ייצוגית ענקית שחוזרת כל כמה שנים, ולא ראיתי איזה שינוי משמעותי מאז מבחינה טכנית בגיר)
×
×
  • תוכן חדש...