Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, flytomars כתב:

 

מה הסיבה בעצם לכך שהמשמעת יותר קפדנית מחי"ר?

מפחדים שהפיטמה תיתפס בצריח?

 

 

בגדול, כן.

יש בו מאסה גדולה, שנעה בתוכו, הכל שם כבד מאסיבי... ובו לא נשכח, מי שמתפעל את הדבר הזה, זה ילדים...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בתאריך 24.3.2021 בשעה 21:40, falou כתב:

 

עד היום יוצא לי בוץ מכל מיני חורים, שנכנס לשם בחורף 91-92.

עד עכשיו לא הערכתי לטובה את ה"בילוי" בהר אביטל באותה שנה (שלג. שלג. רק שלג עד שיוצא מכל החורים). מסתבר שיש דברים יותר גרועים.. :-)

לפני 7 שעות, flytomars כתב:

 

מה הסיבה בעצם לכך שהמשמעת יותר קפדנית מחי"ר?

 

נכתב מהניסיון המצומצם שלי.

יש לזה גם צד אחר - בחי"ר החייל הוא בגדר בורג קטן שלא כל כך מעניין את המפקדים שלו.

הייתי בגדוד שריון. באחת התעסוקות קיבלנו תגבור של פלוגת חי"ר.

רק בשביל לא לחתום על מיטות עבור החיילים שלו, מבחינת המ"מ -> שהחיילים ישנו בבוץ. לדבריו, "הם רגילים לזה".

כמובן שמ"פ מפקדה לא הסכים והכריח אותו לחתום על מיטות כדי שיישנו כמו בן אדם.

פורסם
בתאריך 24.3.2021 בשעה 23:40, falou כתב:

 

כ"כ הרבה בוץ שהג'פס של המ"פ היה נתקע על הגחון, אז הנגמ"ש שבא לחלץ אותו נתקע על הגחון, אז הטנק שבא לחלץ אותו נתקע על הגחון, אז מביאים D9.

 

אומנם לא בחורף 92 אבל כן בחורף 2013 עם השלג ששיתק את ירושלים, ביצענו תרג"ד אחרי הסופה (גדוד הנדסה), זוכר אותנו פורסים זחל בפומה ויורדים לתקן בבאסה של החיים, שיריון פרסו זחל וירדו לתקן בכיף כאילו רק לזה הם חיכו.
אנשים מוזרים.


×
×
  • תוכן חדש...