Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי קרוסאובר 2015, 1.6 אוטומט - נורת מצברת נדלקת במהלך הנסיעה (היו מורכבים מצתים לא נכונים שגרמו לתקלה)


Max_igo
 שיתוף

מעבר לפיתרון נפתר ע"י Max_igo,

פוסטים מומלצים

 

לפני 5 דקות, ba323f כתב:

כן אבל שים לב שכל הדיון המפרך הזה התחיל מהשערות של מגע רופף כלשהו, אז עד שנמצא כרגע משהו להשען עליו חבל לא לנסות להחליף.

לעיתים הפינים במחשב מתעקמים מעט מעבודה לא מקצועית, ואז בחיבור הקונקטור הפין יכנס בצורה עקומה כך שהוא יוצר לחץ צידי על הפין נקבה בקונקטור ואין מגע טוב, ומה שאתה תיארת, יכול להיות שבחוץ עם פין חיצוני יש מגע, אבל בפועל על המחשב לא יהיה מגע, לכן זה דורש התייחסות גם כן.

בטח שזה דורש התייחסות ונקווה שהמוסך ינסה תיקון במחבר מאשר החלפת צמת חשמל מושלמת. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 370
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 6 דקות, Max_igo כתב:


התמונה שצילמתי היא רגע אחרי הניתוק של המחבר מהמחשב ברגע שהגעתי למוסך, לדעתי לא היה שום כיסוי

ההמלצה שלי היא שתיגש לפירוקיה,  תמצא רכב כמו שלך, תחתוך את הקונקטור של המחשב + קונקטור של האלטרנטור וחזור למוסך כמו שהציעו שם, הם יחלחימו כמו שצריך ותתקדם.

פירוקיות בדרך כלל לא גובים תשלום על קונקטורים הם חותכים וזורקים צמות חופשי, וגם אם יגבו זה יהיה סמלי, עדיף מאשר סכום של 5 ספרות וגם אז הסיכוי יהיה 50/50 😅

עריכה אחרונה על ידי ba323f
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, ba323f כתב:

ההמלצה שלי היא שתיגש לפירוקיה,  תמצא רכב כמו שלך, תחתוך את הקונקטור של המחשב + קונקטור של האלטרנטור וחזור למוסך כמו שהציעו שם, הם יחלחימו כמו שצריך ותתקדם.

פירוקיות בדרך כלל לא גובים תשלום על קונקטורים הם חותחים וזורקים צמות חופשי, וגם אם יגבו זה יהיה סמלי, עדיף מאשר סכום של 5 ספרות וגם אז הסיכוי יהיה 50/50 😅

 

אני אעשה מחר סיבוב בפירוקיות באזור.

 

את הרכב אני מוציא מחר מהמוסך בכל מקרה, אני צריך אותו לאחר שבועיים שהוא היה שם.

 

אם אמצא חלק מתאים, אני אחזיר להם את הרכב בהמשך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה בקשר לקונקטור.

המגעים נוצרים בחץ הירוק או הכחול?

כי החץ הצהוב. זה נראה חוט חשמל מצופה בדיל.

תומרת קדחו  בבית של  הקונקטור.

ככה זה נראה לי.

מגעים.jpg

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, yor2 כתב:

שאלה בקשר לקונקטור.

המגעים נוצרים בחץ הירוק או הכחול?

כי החץ הצהוב. זה נראה חוט חשמל מצופה בדיל.

תומרת קדחו  בבית של  הקונקטור.

ככה זה נראה לי.

מגעים.jpg

 

החץ הצהוב הוא גם קונקטור, פשוט כולו עקום לחלוטין. זה בעצם המקום שאליו מתחבר הפין שמדליק את הנורה הסוררת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 4 דקות, yor2 כתב:

שאלה בקשר לקונקטור.

המגעים נוצרים בחץ הירוק או הכחול?

כי החץ הצהוב. זה נראה חוט חשמל מצופה בדיל.

תומרת קדחו  בבית של  הקונקטור.

ככה זה נראה לי.

מגעים.jpg

 

חץ ירוק.

לא קדחו כלום, זה סימנים של פירוק הפינים החוצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דניאל. שים לב איפו שיש מגעים "ירוק" יש קיר פלסטיק.

איפו שיש חץ כחול. ובין לבין יש משהו שנראה קפיץ.

 

אחשב בחץ הצהוב. יש התחה  תלחץ על התמונה וגם אין לפי הנראה גב וקפיץ.

יש משהו שנראה חוט חשמל.

 

עוד דבר הגומי הכתום שאותם ממים. נראה מסולסל ולא יושב טוב.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, yor2 כתב:

אחשב בחץ הצהוב. יש התחה  תלחץ על התמונה וגם אין לפי הנראה גב וקפיץ.

יש משהו שנראה חוט חשמל.

 

לדעתי זה הנזק כתוצאה מהנסיון שלהם להעביר חיווט עוקף. זה בדיוק הפין הרביעי, שם הקו LIN לאלטרנטור.

שוב, בעין רואים טוב יותר. איך שם התכה או חוט, זה הקצה של התופסן שאמור לתפוס את הפין של המחשב, פשוט הוא כולו עקום.

 

לפני 13 שעות, מרק10 כתב:

כן. וגם הסופית של פין 4 לא תקינה או שפשוט הוציאו אותה בכוונה.

 

פין 4 זה החיבור לאלטרנטור. לדעתי הוציאו בכוונה כדי להעביר חיווט עוקף. כמו שרשמתי מקודם, הסופית בפנים אבל היא לא נראית כמו סופית, היא עקומה לחלוטין

עריכה אחרונה על ידי Max_igo
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון מעניין.

 

שיחה מהמוסך (מישהי שאני לא מכיר)

"תגיע לאסוף את הרכב, הוא מוכן" - לא הספקתי לשאול מה הכוונה ב"מוכן".

 

נוסע לאסוף ואחזור לעדכן.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, danniel כתב:

כמובן שמחליפים רק את הפינים שנגעו, לא צריך להוציא את כולם.

בתמונות רואים נזקים בפלסטיקה מסביב לפינים.  זה לא אוטומטית אומר או מעיד שיש בעיית מגעים, לדעתי זה יותר עניין קוסמטי. 

בכל אופן, התמונות לא ממש משקפות את המציאות או מצביעות על בעית מגע לא תקין או רופף. 

 

אני מסכים איתך שהנזק לפלסטיקה מסביב לפינים הוא קוסמטי בלבד. אבל מדיווח של פותח האשכול נראה על פניו שבמציאות הנזק יותר רציני.

 

מהאשכול גם לא ברור לי כיצד בוצע המעקף אם פין מספר 4 לא מותקן כראוי בקונקטור.

לחברת הייטק דרושה דגלנית בעלת ניסיון מוכח בדגלנות.

פרטים נוספים בפרטי

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז עדכון.

 

הרע: הנורה עדיין דולקת.

 

כשהגעתי הרכב כבר חיכה לי, הכל היה מורכב בחזרה. לטענתם החליפו את הפין (מספר 4) והנורה עדיין נדלקת, הם צריכים יותר זמן כדי להמשיך לחקור ומכיוון שאני ממש זקוק לרכב בסופ"ש הקרוב והרכב תקין מלבד הנורה, הם משחררים אותו.

 

הטוב: לא לקחו ממני שקל על כל הזמן הזה. מנהל המוסך בכבודו ובעצמו אמר לי שעד שהוא לא פותר את התקלה, הוא לא מחייב אותי ואם אני יכול להתארגן לתקופה על רכב אחר, אני מוזמן להכניס את הרכב בחזרה אליהם והם ימשיכו לחקור.

 

הטוב 2: סיפרתי לכם שהפלסטיקים ברכב קרקשו נורא מהיום הראשון שההורים שלי קנו אותו. זה עצבן אותי וניסיתי כמה פעמים להבין מאיפה הקרקושים מגיעים כשהרכב עבר אליי, אבל לא הצלחתי. אז זה נעלם לגמרי. הנסיעה שקטה ואין קרקושים גם בכבישים משובשים.

 

אנקדוטה מעניינת, כשיצאתי מהמוסך בדרכי הביתה, הנורה נדלקה רק אחרי יותר מחצי שעה של נסיעה, הייתי בטוח שהם פתרו את התקלה בלי לדעת. לאחר עצירה וכיבוי הרכב, הנורה חזרה להדלק אחר דקה בלבד.

 

בסופ"ש מצפה לרכב נסיעה ארוכה, לאחר שאחזור ממנה אני אפרק את הקונקטור בעצמי ואסתכל שוב על הפינים. בנוסף אעשה סיבוב בפירוקיות מסביבי לראות אם אוכל למצוא צמה לרכב.

 

לפני כשעה, מרק10 כתב:

מהאשכול גם לא ברור לי כיצד בוצע המעקף אם פין מספר 4 לא מותקן כראוי בקונקטור.

 

כנראה שיש מגע כלשהו כי הנורה לא נדלקת מיד וכשהרכב עומד לא נדלקת בכלל.

הפין שם, הוא קיים ונמצא פשוט כל כך עקום ומעוות שנראה בתמונות כאילו הוא לא שם.

 

אני לא יודע אם הם באמת החליפו פין שוב אחרי אתמול אבל את זה אדע רק כשאנתק את החיבור בעצמי ואסתכל.

אני גם לא יודע אם זה המקור לתקלה כי לדעתי (ניחוש מושכל) המחבר היה תקין לגמרי מכנית עד ההתעסקות האחרונה איתו. אבל אני מסכים שזה שעכשיו פן 4 לא תקין בוודאי שלא תורם ואולי אפילו הגורם לתקלה (מכיוון שהחיווט עצמו הוחלף).

עריכה אחרונה על ידי Max_igo
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Max_igo כתב:

הטוב 2: סיפרתי לכם שהפלסטיקים ברכב קרקשו נורא מהיום הראשון שההורים שלי קנו אותו. זה עצבן אותי וניסיתי כמה פעמים להבין מאיפה הקרקושים מגיעים כשהרכב עבר אליי, אבל לא הצלחתי. אז זה נעלם לגמרי. הנסיעה שקטה ואין קרקושים גם בכבישים משובשים.

אכן סיפרת,וגם ניחשנו ;)

 

 

2021-04-27_21-23-44.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, Max_igo כתב:

בסופ"ש מצפה לרכב נסיעה ארוכה, לאחר שאחזור ממנה אני אפרק את הקונקטור בעצמי ואסתכל שוב על הפינים. בנוסף אעשה סיבוב בפירוקיות מסביבי לראות אם אוכל למצוא צמה לרכב.

 

אם אתה מתכוון לפרק את הקונקטור אל תשכח להוציא את המפתח מהסווי'ץ לפני זה מכיוון שבמקרים מסויימים עלול לקפוץ קוד תקלה אחרי ניתוק הקונקטור.

לחברת הייטק דרושה דגלנית בעלת ניסיון מוכח בדגלנות.

פרטים נוספים בפרטי

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, מרק10 כתב:

 

אם אתה מתכוון לפרק את הקונקטור אל תשכח להוציא את המפתח מהסווי'ץ לפני זה מכיוון שבמקרים מסויימים עלול לקפוץ קוד תקלה אחרי ניתוק הקונקטור.

 

תודה מרק, אני זוכר שאמרת את זה. ברכב יש כפתור ולא מפתח, אבל אדאג שהרכב יהיה כבוי.

 

 האם כדאי לנתק מצבר לפני?

עריכה אחרונה על ידי Max_igo
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...