Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי קרוסאובר 2015, 1.6 אוטומט - נורת מצברת נדלקת במהלך הנסיעה (היו מורכבים מצתים לא נכונים שגרמו לתקלה)


Max_igo
 שיתוף

מעבר לפיתרון נפתר ע"י Max_igo,

פוסטים מומלצים

  • תגובות 370
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עדכון נוסף.

 

עירבתי את יבואנית סוזוקי בעניין ואף דיברתי עם אנשים בכירים למדי. ציינתי שאין לי טענות או תלונות למוסך בחיפה ושהם עושים עבודה מצוינת, אבל הבעיה עדיין שם וכרגע אני קצת תקוע ולא יודע מה לעשות, שאלתי גם לגבי טרייד אין ונאמר שהם יהיו מוכנים לקחת את הרכב כמו שהוא, אבל על התנאים נדבר אם וכאשר, בהמשך. נאמר לי שהרכב מוכר להם ושהמוסך פנה אליהם לגביו כבר אתמול.

הם שלחו למוסך רשימה של דברים להחליף ולבדוק לאחר מכן לעדכן לגבי התוצאות. נאמר לי גם שמבירור הרכב הזה הוא היחיד בארץ עם תקלה מהסוג הזה ולכן הם יחקרו אותה עד הסוף, השלב הבא הוא לערב את היצרן עצמו.

 

ועכשיו למציאות, כל זה טוב ויפה, אבל מה בנתיים? הם לא יכולים להתחייב לגבי זמן. הרכב כרגע נשאר במוסך עד יום ראשון לפחות וכנראה זה יתארך עוד. אני מניח שפירקו חצי רכב כבר וכנראה ימשיכו לפרק, האם יש ירידת ערך כלשהי לאחר דבר כזה?

 

ושאלה אחרונה, בהתחלה אמרתי שהיבואן לא חייב לי כלום ואני עדיין חושב ככה. אבל מכיוון שהתקלה הולכת ומסתבכת ופתרון לא נראה כרגע באופק, האם אין שום דבר שאני יכול לעשות בעניין מעבר ללחכות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מבאס. אבל לפי דעתי אין ירידת ערך.

תאר לך שהיה אולך מאייד מזגן. באחריות גם היו צריכים לפרק דשבורט.

רק לקוות שיחזירו הכל למקום ולא מקרקש.

בקשר שאתה בלי רכב. מציע לדבר אם היבואן אולי יסכימו לשכור.

לך רכב על חשבונם.

אולי חצי חצי. אבל תעלה את זה מחר מולם.

 

אצלי לפני שנים היתה סוזוקי סוויפט. שנזקקה להחלפת רדיאטור חימום.

היה צריך לפרק תדשבורט בישביל זה. הרכב טופל אצל חשמלאי מורשה. סוזוקי הכל חזר למקומו ולא ראו שפירקו דשבורט.

הרכב היה בן 8 שהוחלף הרדיאטור.

 

ברכב אחר גם סוזוקי היה לי קצר בצמת המגבים.

גם פה החשמלאי הזה פתר תבעיה במקצעיות ועבודה יפה.

כאן פירקו טמבון.  לא פצע תצמות  כשבדק . 

 

לפי דעתי אתה בידיים טובות. העיקר שתיפטר הבעיה.

 

עוד דבר בקש מהם בסוף התהליך שלא יופיע.

בהיסטורית טיפולים.

בגלל שזה יכול לפגוע במכירה עתידית.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הקשר למכירה עתידית, אין שום קשר. לכל רכב יש תקלות כאלו ואחרות.

והסתרת מידע במכירת רכב בוודאי שהמוסך מעורב בה היא עבירה לכל דבר.

הפסקתי כבר מזמן להגיב לאשכול הזה אבל עוקב אחריו בכל יום.

לדעתי בסוף ימצאו איזה התקנה מקומית פשוטה שחוברה לחוט הלא נכון, תמיד התקלות האלה אחרי שעוברים על הנחיות בדיקת היצרן ואף מעבר לכך כמו שהחליפו אלטרנטור+ מחשב + מעקף לצמה אחרי כל הסבל הזה של העובד המסכן בסופו של דבר זה יהיה משהו מאוד פשוט וסופר מרתיח.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, yor2 כתב:

רק לקוות שיחזירו הכל למקום ולא מקרקש

 

הכל מקרקש מהיום הראשון כבר. לא חושב שאי פעם נהגתי ברכב חדש יותר מקרקש מזה 😂

 

לפני שעתיים, yor2 כתב:

עוד דבר בקש מהם בסוף התהליך שלא יופיע.

בהיסטורית טיפולים.

 

זה נשמע קצת לא חוקי, אני לא חושב שגם אם הייתי רוצה, הם היו מסכימים.

 

לפני כשעה, ba323f כתב:

לדעתי בסוף ימצאו איזה התקנה מקומית פשוטה שחוברה לחוט הלא נכון

 

אבל מה? הרכב בן 6! שום דבר מקומי לא הותקן ב-6 השנים האחרונות.

 

לפני כשעה, ba323f כתב:

בסופו של דבר זה יהיה משהו מאוד פשוט וסופר מרתיח

 

מסכים. אני כל הזמן תוהה האם זה לא איזה פיוז ישן עם התנגדות גדולה מהרגיל או משהו בסגנון.

עריכה אחרונה על ידי Max_igo
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודנית יש ברכב? מניח שכן או שבוטלה זה נקרא התקנה מקומית. עד היום עבדה טוב, לפתע הבידוד של החיווט שלה (לרוב איזולירבנד) השתחרר ולפתע מקצר.

או שניתקו איזה קונקטור בזמן ההתקנה שלה וחיברו אותו בצורה לא תקינה והוא לא מהודק למקומו, או למשל פירקו את הרדיו בזמן התקנת קודנית, וכאשר הרכיבו בחזרה את הרדיו סגרו אותו בצורה שהוא לוחץ על צמת חוטים מקורית שבמקרה שייכת ללוח השעונים ועם הזמן נוצר חיכוך והבידוד נפגם והנה לך תקלה, עכשיו לך תחפש מה קרה.

 

בקיצור כאשר הרכב מגיע ארצה ואתה רוכש אותו ומבקש תוספות במעמד הקניה, התוספות האלו מותקנות בארץ, למשל מוביליי, מערכב מולטימדיה משודרגת וכו' פעם נגעו ברכב, עד עכשיו הכל היה טוב עד שהבעיה צפה, לא חסרים תרחישים בסגנון הזה.

אתה עד לכך ששטפו את המנוע עם מים חופשי.

המים חדרו לאיזו יחידת בקרה ויצרו קורוזיה בין אם בקונקטור או באיזו הלחמה פנימית שמשבשת את התקשורת.

הידעת? ברנו פלואנס אם תחבר לשקע המצת מטען סיני זול(כנראה עם פגם פנימי כלשהו בו) אז פאנל המזגן והמפוח יתחילו להשתגע? ידוע לך בכמה מקרים כאלו נתקלתי? עכשיו תשאל כמה זמן לקח לי לעלות על הבעיה ברכב הראשון.

 

 

עריכה אחרונה על ידי ba323f
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, ba323f כתב:

והסתרת מידע במכירת רכב בוודאי שהמוסך מעורב בה היא עבירה לכל דבר.

קודם חשוב לי להדגיש. אני לא בעד הסתרה של כל מידע על הרכב.

 

גם שאתה קונה רכב חדש. אם יש פגיעה של עד 5% לא חייבים לדווח.

לפחות פגיעות צבע. פגושים. אם אני לו טועה

 

ועוד דבר. פותח השרשור יגיד תאמת. יגיעה הקונה לפורום הזה.

וכאן יגידו לו לברוח מהרכב.  יגידו יש מספיק קרוסברים בשוק

למה הוא צריך דווקא את זאות.

 

זאות דעתי  האישית.

 

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, yor2 כתב:

קודם חשוב לי להדגיש. אני לא בעד הסתרה של כל מידע על הרכב.

 

גם שאתה קונה רכב חדש. אם יש פגיעה של עד 5% לא חייבים לדווח.

לפחות פגיעות צבע. פגושים. אם אני לו טועה

 

ועוד דבר. פותח השרשור יגיד תאמת. יגיעה הקונה לפורום הזה.

וכאן יגידו לו לברוח מהרכב.  יגידו יש מספיק קרוסברים בשוק

למה הוא צריך דווקא את זאות.

 

זאות דעתי  האישית

 

אם יתקנו את הבעיה והוא ימכור אותו במצב תקין אין שום סיבה לפחד לקנות את הרכב.

כמו כל בעיה או תקלה גם זו תחלוף כלא הייתה והרכב ימכר.

לא מדובר כאן בניסור הרכב לשניים ותיקונו, אלא תקלה חשמלית.

שאתה תמכור את הרכב שלך יעניין מישהו שהחלפת בו נורה ראשית? זה גם חלק חשמלי.

במצבו הנוכחי עם תקלה למכור אותו אתה צודק יהיה קשה יותר למכור במחיר השוק אלא במחיר מופחת למי שיחפש הרפתקה בניסיון לתקן בעיה כזו בעצמו. אבל זה לא הנושא כאן.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזה אתה צודק. לא כולם מבינים ברכב. ויודעים שברכב יש גם תקלות.

גם מוזרות. כמה שהרכב יהיה יותר בוגר. ככה פחות  יתרגשו מזה.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Max_igo כתב:

....אני מניח שפירקו חצי רכב כבר וכנראה ימשיכו לפרק, האם יש ירידת ערך כלשהי לאחר דבר כזה?

רוב הסיכוים הרכב שלך במצב דומה

979618219_WhatsAppImage2021-04-21at22_46_23.thumb.jpeg.12959e71a574b083450e899f688d48e2.jpeg

רכב בן שנתיים,תיקון/החלפת חלק של מזגן,אז מה נראה לך יקבל ירידת ערך?
בהיסטוריית טיפולים יהיה רשום תיקון מזגן !

 

לפני שעתיים, Max_igo כתב:

הכל מקרקש מהיום הראשון כבר. לא חושב שאי פעם נהגתי ברכב חדש יותר מקרקש מזה 😂

 

 לך תדע עכשיו שיחזירו למקום כמו שצריך,הקירקושים יעלמו :rofl: 

 

לפני כשעה, ba323f כתב:

קודנית יש ברכב? מניח שכן או שבוטלה זה נקרא התקנה מקומית. עד היום עבדה טוב, לפתע הבידוד של החיווט שלה (לרוב איזולירבנד) השתחרר ולפתע מקצר.

או שניתקו איזה קונקטור בזמן ההתקנה שלה וחיברו אותו בצורה לא תקינה והוא לא מהודק למקומו, או למשל פירקו את הרדיו בזמן התקנת קודנית, וכאשר הרכיבו בחזרה את הרדיו סגרו אותו בצורה שהוא לוחץ על צמת חוטים מקורית שבמקרה שייכת ללוח השעונים ועם הזמן נוצר חיכוך והבידוד נפגם והנה לך תקלה, עכשיו לך תחפש מה קרה.

בקיצור כאשר הרכב מגיע ארצה ואתה רוכש אותו ומבקש תוספות במעמד הקניה, התוספות האלו מותקנות בארץ, למשל מוביליי, מערכב מולטימדיה משודרגת וכו' פעם נגעו ברכב, עד עכשיו הכל היה טוב עד שהבעיה צפה, לא חסרים תרחישים בסגנון הזה.

אתה עד לכך ששטפו את המנוע עם מים חופשי.

המים חדרו לאיזו יחידת בקרה ויצרו קורוזיה בין אם בקונקטור או באיזו הלחמה פנימית שמשבשת את התקשורת.

הידעת? ברנו פלואנס אם תחבר לשקע המצת מטען סיני זול(כנראה עם פגם פנימי כלשהו בו) אז פאנל המזגן והמפוח יתחילו להשתגע? ידוע לך בכמה מקרים כאלו נתקלתי? עכשיו תשאל כמה זמן לקח לי לעלות על הבעיה ברכב הראשון.

 

 

אחח כמה שאתה צודק  לצערי !!
נותן דוגמאות מהחיים האמיתיים,שרוב האנשים בכלל לא מודעים,כמה הרכבות/התקנות מקומיים היבואן עושה (ואיך מבצעים אותם !!!)
עד כמה קורוזיה/ניתוק או ריקון מצבר/חיבור או התקנה של "משהו זבל" יכול לגרום לשיבושים :huh:

עריכה אחרונה על ידי ocsi4u
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 21.4.2021 בשעה 22:59, ocsi4u כתב:

רוב הסיכוים הרכב שלך במצב דומה

 

ביקרתי במוסך ביום שישי, דומה, אבל פחות גרוע.

 

מבטיחים שביום ראשון או שני הרכב ישוחרר. כל מה שאפשר להבדק ולהיות מוחלף כבר הוחלף לטענתם.

החשוד היחיד כרגע הוא הקונקטור שמתחבר למחשב מנוע. רוצים להביא צמה מרכב אחד ולנסות להחליף אותה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנורה עדיין נדלקת, שום דבר ממה שעשו לא עזר. החשוד היחיד לטענתם הוא עדיין הקונקטור שמתחבר למחשב מנוע.

 

כנראה שאין מנוס מהחלפת צמה (ואם זה לא יעזור...).

  • מבאס 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...