Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי קרוסאובר 2015, 1.6 אוטומט - נורת מצברת נדלקת במהלך הנסיעה (היו מורכבים מצתים לא נכונים שגרמו לתקלה)


Max_igo
 שיתוף
עוקבים 19
מעבר לפיתרון נפתר ע"י Max_igo,

פוסטים מומלצים

אתה לא עוקב!

החליפו מחשב והחליפו אלטרנטור, (שני רכיבים עם כרטיס אלקטרוני) וזה לא פתר את התקלה. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 370
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

נראה שהתקלה תוקנה עם החלפת המצתים!   הגעתי בבוקר למוסך בחיפה וביקשתי להחליף מצתים. בגדול אף אחד לא באמת האמין שזה יפתור את הבעיה, גם אני לא לגמרי הייתי בטוח. הורכבו מצתים של NGK התואמים

מעדכן לגבי הפיצוי.   לאחר כל ההצעות והדיונים פה, קראתי קצת באינטרנט לגבי תביעות קטנות וגם התייעצתי עם חבר עו"ד. אני חושב שזה יכעיס את ocsi4u, אבל בגדול כולם אמרו לי אותו הדבר: עוגמת נפש ודבר

מה אתה מבין בדיוק ? שאם זאת לא תקלה ברורה,שחור/לבן אז מקובל עליך,חוסר המקצועיות שחוגג בתחום ? המשפט האחרון די מסכם את הכל,ואלו אנשים שיפלטו מהתחום,כי עוד לא פגשו רכבים חדשים בתקן EURO6+ משולבים מנ

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 21 דקות, alechko01 כתב:

אני בתחילת סיפור הזה רשמתי שכנירא בעיה שלך התחילה  בגלל השטיפה של רכב שעשו לך לאחר הטיפול ולפי דעתי נגרם נזק - תקלה בחיווט או קורוזיה בכרטיס של המחשב או חיבורים, סוג של מגע לא תקין שגורם לתקלה או הדלקת נורה של טעינה לא תקינה.

 

החליפו חלקים שבסבירות גבוהה יכלו להיות הגורם לתקלה (מחשב ואלטרנטור) וגם חלקים שבסבירות נמוכה (מצבר) והתקלה חזרה. כנראה יש נתק בחיווט כפי שדניאל אומר, אני מניח שהמוסך המרכזי מבין את זה גם, איש הדיאגנוסטיקה שלהם הוא בחור רציני שהתייחס ברצינות לתקלה, אני פשוט חושב שזה השלב שלא כל כך בא להם להתעסק בזה. אני נמצא בקשר רציף מול המוסך וברור שאם אתעקש, הם יחפרו וימשיכו לנסות (בכל זאת, מוסך מרכזי של היבואן), אבל הכיוון שלהם הוא לא לבצע מעקף (אם כי, לא ברור לי מה הדבר הבא שהם רוצים לנסות, אדבר איתם מחר).

 

החדשות הטובות הן שאתמול נסעתי הרבה ובזבזתי יותר מחצי מיכל של הדלק החשוד כלא טוב, הדבר הנכון היה אולי להכניס את הרכב למוסך ולשאוב אותו, אבל זה היה מהימים האלה שיש לי המון סידורים ואין ברירה, אני צריך את הרכב. בגלל שסה"כ לא היה שינוי בהתנהגות של הרכב מעבר להנעה הראשונה בבוקר, החלטתי לקחת את הסיכון ולנסוע איתו. בסוף היום תדלקתי 27 ליטר של דלק טוב והיום בבוקר הבעיה של ההנעה הקשה נעלמה. הבעיה אכן כנראה הייתה בדלק.

 

וכן, כנראה החלפתי מצבר לחינם.

עריכה אחרונה על ידי Max_igo
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, Max_igo כתב:

הבנתי, תודה.

 

זה אבל לא שולל בעיה במחברים עצמם או בכניסה של החוט לתוך המחבר בשני הצדדים?

 

מכיוון שהצמה נראית שלמה לחלוטין (כולל המעטפת פלסטיק קשיח מבחוץ), מה הסיכוי שהחוטים בפנים יפגעו? אני מבין שזה יכול לקרות רק ע"י כח מכני כלשהו (חיצוני בעיקר?), שפשוף למשל.

 

בוודאי שזה לא שולל,וטכניקה הזאת במוסכים יבואנים בכלל לא תקנית לפי דעתי,אם עובדים לפי "פרוטוקולים",הרי אפילו לעשות חור בחוט לצורך מדידות בגדול אסור שם!
זה שעושים כך,חותכים חוטים או כל דבר אחר,אני לא חשמלאי,אבל עובד איתם,מסתובב בעשרות מוסכים,חלקם כן עובדים כך,במורשה ישיר של יבואן קשה לי להאמין שיסכימו לכזה פתרון.
כל הקושי זה בצד של קונקטור של ECU,סתם תמונה להמחשה:

8687.png.60696920cf72661617b451759a9eaf70.png

 

אפשר בעדינות לפרק את הקונקטור מפלסטיק,עם סיכה מיוחדת לשלוף רק את החוט הרלוונטית,במקרה שלנו כחול,בפין 4

8686.thumb.png.3b4ed5a519a745a917b3cafac6e7ae39.png

 

להכניס חוט זמני,ולחבר בצד השני לאלטרנטור.

בקיצור עזוב מניחושים,עכשיו הגענו לשלב של פניה לגורם יותר רציני !!
לא סתם רשמתי לך,אחרי שהגעתה לחיפה,זה לא כאב ראש שלך יותר!!
המוסך לא עושה לך טובה,כדי להמשיך הלאה את הבדיקות!
אתה כרגע נמצא הכי קרוב בתור צרכן ליבואן,ואחריו יש יצרן שהשם שלו מאוד חשוב לו (לא סתם נתנו אחריות של 10 שנים לגיר שלהם בגלל זה,הרי אחד ה"נכסים" של סוזוקי זה אמינות! )
תנסח מכתב חריף ליבואן,בו אתה מתאר את כל השתלשלות של העניין (הכל מה נעשה מה הוחלף,בכל שלב הייתה מוכן לשלם רק שיפתרו את הבעיה),כל המסכת העינויים שעברת בדרך,הרגשת חוסר אונים שאתה מרגיש עם רכב חדש,מטופל רק במקומות מורשים,בפועל לא מצליחים לתקן תקלה,האם זה אומר שסוזוקי מייצרות מכוניות שלא ניתן לתקן אחרי 5 שנים ;),וכמובן אתה מציין מבחינתך שוקל לפנות ישירות ליצרן במידת הצורך (קודם אבל אתה חייב לתת צ'אנס ליבואן).
בקיצור תתחיל לכתוב/לדבר בתקיפות,הם כבר ירדפו אחרייך,ואם יש צורך,שיקחו את האוטו לשבוע,יזמינו מהנדסים מחו"ל,שיעשו "מחקר" על האוטו שלך,העיקר יתנו לך אוטו חליפי !
באמת לא האמנתי לאיזה אורך של שרשור נגיע,זה כבר מזמן לא מצחיק,הגיע זמן לחתוך עניינים מול גורמים שיש להם את כל הפתרונות,ולא לנסות לנחש דברים בפורומים.

בהצלחה,בתקווה העדכון הבאה,אפשר לסגור את הדיון,מעל שבוע נוסע,לא נדלקה שום מנורה   :mm_cool:

 

 

לפני 21 דקות, Max_igo כתב:

וכן, כנראה החלפתי מצבר לחינם.

ממש לא,אולי קצת הקדמת,אבל שאלה של זמן קצר שהיית מחליף,וזה היה קורה בדיוק בזמן הכי לא מתאים בשבילך,חוק מרפי עובד חזק תאמין לי.

 

בתאריך 6.4.2021 בשעה 15:41, Max_igo כתב:

היום אספתי את הרכב מהמוסך המרכזי לאחר שהיה שם יומיים. 

לטענתם הקונקטור שמתחבר למחשב לא היה תקין והחיבור סודר. בכרטיס עבודה זה נרשם כ"קידוד מגעים במחשב מנוע". הם גם נסעו עם הרכב כמובן כדי לראות אם התקלה חוזרת כ-120 ק"מ בסה"כ (אני רואה לפי הק"מ בזמן פתיחת הכרטיס והק"מ שאיתו אספתי את הרכב). 

לטענתם נבדק מתח על הקו של המחשב-אלטרנטור והיה תקין, גם החיבור של האלטרנטור תקין, הבעיה היחידה שהם ראו היא התנגדות בחיבור למחשב מנוע והוא תוקן (או נוקה, לא הבנתי בבירור).

 

לא יעשו מעקף חיבור בגלל זה לפי דעתי,בכל מקרה,אז הדיון היה תיאורטי,איך עושים מעקף

עריכה אחרונה על ידי ocsi4u
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב שטויות, אין שום תקנים ופרוטוקולים שיש אבחון מסובך, עושים מה שצריך כדי למצוא את התקלה ומפסיקים לעבוד לפי נוהלי היצרן (שלפי שיטתך מותאמים  לילדים בני 13)  ברגע שהם מוצו ועדיין אין פתרון. 

כל עוד עובדים בצורה חכמה , באופן מקצועית וללא נזקים, אז כל "תכסיס" כשר ויש עוד הרבה תכיסים בארסנל שלא כתובים בשום נוהל יצרן וישימים גם במוסכי יבואן ומרכזיים.

גם ליצרנים יש תכסיסים משלהם ולעיתים המלצות לביצוע בדיקות שלא רשומות בשום מקום. 

 

לדעתי עדיין לא הגענו לשלב של פניה ליבואן ומכתבים, כי האבחון עדיין לא מוצה על ידי המוסך. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, danniel כתב:

עזוב שטיות, אין שום תקנים ופרוטוקולים שיש אבחון מסובך, עושים מה שצריך כדי למצוא את התקלה ומפסיקים לעבוד לפי נוהלי היצרן (שלפי שיטתך מותאמים  לילדים בני 13)  ברגע שהם מוצו ועדיין אין פתרון. 

כל עוד עובדים בצורה חכמה , מקצועית וללא נזקים אז כל "תכסיס" כשר. 

 

לדעתי עדיין לא הגענו לשלב של פניה ליבואן ומכתבים, כי האבחון עדיין לא מוצה על ידי המוסך. 

ערכתי את התגובה הקודמת והוספתי את התיאור של תיקון שבוצע,ועל סמך זה האוטו שוחרר.
הדיון לא על "כשרות" של עבודה,ציינתי שזה לגיטימי וכל אחד עובד עם טכניקה שונה,אבל במקרה הזה הוא מול גורם רשמי,כמו שהם דורשים איפה ואיך לטפל,גם הלקוח יכול לדרוש שיעבדו רק לפי פרוטוקול !
ובהחלט הגענו לשלב של פניה ליבואן ומכתבים,כי פות"ש כבר ציין שהמוסך הראשי לא בדיוק מעוניין להמשיך,לכן צריך להנחית הוראה מלמלה,והלקוח צריך להפסיק להיות מטורטר,שיתנו לו רכב חלופי,עד שיפתרו את הבעיה,או יוציאו הודעה בכתב,שלא מסוגלים לתקן תקלה פשוטה :mm_cool:  

לפני 9 דקות, danniel כתב:

עושים מה שצריך כדי למצוא את התקלה ומפסיקים לעבוד לפי נוהלי היצרן (שלפי שיטתך מותאמים  לילדים בני 13) 

לא רוצה להמשיך ב"עקיצות",אבל עדיין עומד מאחורי המשפט הזה של רמה של ילדים בני 13,אבל לקוח קצה ממש לא מודע מה קורה "מאחורי הקלעים",וזאת הייתה תגובה לאנשים שעובדים בתחום,ולא בדיון עם לקוחות פרטיים !!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב לא באחריות אז לא לצפות לרכב חלופי.

המוסך לא סרב לבצע בדיקה או להמשיך, אולי רק רמז כי קשה לו עם זה ואולי הגיע למבוי סתום. 

 

בשלב זה אני ממליץ לחכות עם האסקלציה ולא ליצור חיכוך מיותר מול המוסך היחיד שהציג נכונות ומקצועיות. 

צריך שיציג עמדה ברורה כי אין לו עוד כווני בדיקה או איך להתקדם כדי שיהיה צורך להעלות שלב, אם כי אני מתרשם שבעל הרכב יתייאש עוד קודם.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, danniel כתב:

הרכב לא באחריות אז לא לצפות לרכב חלופי.

המוסך לא סרב לבצע בדיקה או להמשיך, אולי רק רמז כי קשה לו עם זה ואולי הגיע למבוי סתום. 

 

ברור שזה יהיה במסגרת "רצון טוב" של היבואן,ובטוח שלא המוסך יציע את זה,הרבה דברים מטופלים,ומקבלים ומחליפים "דברים",גם כאשר נגמרת מסגרת אחריות החוקית!
ברור שזה דורש עצבי ברזל מצד הלקוח,ולא להיות רק משועשע או חלילה להתייאש בגלל השתלשלות של המקרה,כל אסקלציה יבוא אחרי סירוב המשך ניסיון לפתור את הבעיה בלי להשבית את הלקוח,ע"י מוסך בחיפה.אם עכשיו נכנע הלקוח,נגמר הסיפור !

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, Max_igo כתב:

 

החליפו חלקים שבסבירות גבוהה יכלו להיות הגורם לתקלה (מחשב ואלטרנטור) וגם חלקים שבסבירות נמוכה (מצבר) והתקלה חזרה. כנראה יש נתק בחיווט כפי שדניאל אומר, אני מניח שהמוסך המרכזי מבין את זה גם, איש הדיאגנוסטיקה שלהם הוא בחור רציני שהתייחס ברצינות לתקלה, אני פשוט חושב שזה השלב שלא כל כך בא להם להתעסק בזה. אני נמצא בקשר רציף מול המוסך וברור שאם אתעקש, הם יחפרו וימשיכו לנסות (בכל זאת, מוסך מרכזי של היבואן), אבל הכיוון שלהם הוא לא לבצע מעקף (אם כי, לא ברור לי מה הדבר הבא שהם רוצים לנסות, אדבר איתם מחר).

 

החדשות הטובות הן שאתמול נסעתי הרבה ובזבזתי יותר מחצי מיכל של הדלק החשוד כלא טוב, הדבר הנכון היה אולי להכניס את הרכב למוסך ולשאוב אותו, אבל זה היה מהימים האלה שיש לי המון סידורים ואין ברירה, אני צריך את הרכב. בגלל שסה"כ לא היה שינוי בהתנהגות של הרכב מעבר להנעה הראשונה בבוקר, החלטתי לקחת את הסיכון ולנסוע איתו. בסוף היום תדלקתי 27 ליטר של דלק טוב והיום בבוקר הבעיה של ההנעה הקשה נעלמה. הבעיה אכן כנראה הייתה בדלק.

 

וכן, כנראה החלפתי מצבר לחינם.

איפה מצבר הישן ?

דרך אגב אם טעינה תקינה אז למה להתעסק עם נורה שנדלקת לסירוגין ? 

הרי אין לך אחראית ברכב אז למה לבזבז זמן וכל הבלגן הזה עם החלפות חצי מהרכב סתם.

תמשיך עם תקלה עד שיהיה משהו רציני וקבוע זאת לא תקלה של בטיחות רכב או משהו קרוב לזה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 8.4.2021 בשעה 15:57, Max_igo כתב:

התאריך המוטבע על המצבר הישן הוא תחילת 2019 (היה מוטבע מתחת לידית), כלומר המצבר היה בן שנתיים וקצת אבל המתח צונח לאזור ה 9V כשמניעים את הרכב. שנתיים נשמע לי מעט למצבר אבל חשוב לציין שעד שנה שעברה הרכב היה נוסע מעט (67,000 ק"מ ב-6 שנים) והיו שבועות שהרכב היה עומד ליד הבית ורק נסע פעם בשבוע לסופר (אני מניח שזה לא בריא למצבר).

 

המצבר החדש:

 

IMG_20210408_153711.thumb.jpg.0cc050a5f0e39c2a7b12c2a37d493485.jpg

מצד אחד אתה הבנתה שזה מצבר בן שנתיים +,זה שנשמע מעט,כבר אמרנו לך,ממוצע 3 שנים לרכבים חדשים,ולא פעם אחרי שנתיים מתחיל לעשות בעיות.(מדבר מניסיון,הורים של חברה של הבן הגדול שלי,יש להם 2 רכבים כמו שלך בבית,אחד ליסינג אחד פרטי,יצא לו שנתיים וקצת עם מצבר כמו שלך שהיה מורכב)
רכב עומד ולא נוסע הרבה זמן,אחד הדברים הלא בריאים להרבה חלקים באוטו !!

בדיוק יש דיון על מצברים:

לפני 28 דקות, alechko01 כתב:

איפה מצבר הישן ?

 

 

מה זה יעזור מצבר ישן,אחרי תיאור של לקוח אחרי החלפה,לנסות להחזיר ?!?!

עריכה אחרונה על ידי ocsi4u
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי המצבר, הכוונה היא שהיה אפשר למשוך עם המצבר שהיה לי עוד שנה, נגיד. זה לא כל כך עקרוני אם החלפתי עכשיו.

 

לגבי המוסך, אני לא הולך להסלים את העניינים מולם. אני אדבר איתם מחר ואנסה להבין מה השלב הבא, מה הכיוון שהם רוצים לבדוק ולכמה זמן אני צריך להשאיר להם את הרכב כדי שימצאו את הבעיה ויתקנו אותה והפעם סופית. מצד שני אני אכן קרוב להתייאש כי כמו שרשמו פה, לא מדובר בתקלה שמשביתה את הרכב או בעיה בטיחותית ועד כה בזבזתי ימים שלמים על לנסות לתקן משהו שבעצם אין לו שום משמעות.

 

הרבה חברים אמרו לי: "עזוב את זה, אז דולקת לך הנורה, לנו דולקות נורות כל הזמן ואנחנו מתעלמים"

יש לי OCD בנוגע לדברים האלה, אני אוהב שדברים עובדים כמו שצריך ומפריע לי בעין הנורה שדולקת, גם אם אני יודע שאין לה שום משמעות ושיש טעינה (אני רואה בעזרת המכשיר שמחובר למצת) ושהכל בעצם בסדר, אבל עדיין מעדיף לסדר את העניין.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, ocsi4u כתב:

מה זה יעזור מצבר ישן,אחרי תיאור של לקוח אחרי החלפה,לנסות להחזיר ?!?!

עריכה אחרונה לפני 45 דקות על ידי ocsi4u

סתם מעניין , רוצה לקחת אותו !!! סתם...

אתמול נגמר לי מצבר בן 8 שנים שהייתי מטפל בו כל כמה זמן .מצבר  שלי היה בוש כמו רב המצברים ללא טיפול ולמרות שלא מוגדר כמצבר נדרש הוספת מים אבל כן היה צריך להטעין אותו ולהוסיף מים וזאת הסיבה שהיה אצלי מ2012 , לפני כחודש גם זרקתי  אחת כזה שהיה מורכב ברכב מיושן  והוא היה בן 7 שנים ,כמובן גם הוא קיבל טיפולים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, Max_igo כתב:

לגבי המצבר, הכוונה היא שהיה אפשר למשוך עם המצבר שהיה לי עוד שנה, נגיד. זה לא כל כך עקרוני אם החלפתי עכשיו.

פתאום נהייתה גרושניק ?

אני מסביר לך,אף אחד לא היה מסוגל להבטיח שזה היה מחזיק עוד שנה,גם אז בוא נגיד "הפסדתה 200 ש"ח"
ומסביר לך,מקרה אישי של מישהו קרוב,שנתיים וחודש רכב כמו שלך,עם מצבר כמו שלך (רכב של אישה,פרטי בקושי נוסעים),יום שישי בצהריים לא מניע !! מזל שזה היה בבית,לקחו את האוטו ליסינג מעבודה.
אני מבין שקשה לעיקול,אבל זה המצב ברכבים החדשים עם המצברים,רובנו היינו רגילים עם טיפול נכון,להגיע ל-6,7 שנים לפחות למצבר פעם,ובכלל מומלץ ברכבים חדשים,לא להגיע להניע דרך כבלים,יש סוג של רכבים,צרות מובטחות !!!

 

לפני 3 שעות, Max_igo כתב:

לגבי המוסך, אני לא הולך להסלים את העניינים מולם. אני אדבר איתם מחר ואנסה להבין מה השלב הבא, מה הכיוון שהם רוצים לבדוק ולכמה זמן אני צריך להשאיר להם את הרכב כדי שימצאו את הבעיה ויתקנו אותה והפעם סופית. מצד שני אני אכן קרוב להתייאש כי כמו שרשמו פה, לא מדובר בתקלה שמשביתה את הרכב או בעיה בטיחותית ועד כה בזבזתי ימים שלמים על לנסות לתקן משהו שבעצם אין לו שום משמעות.

אף אחד לא אמר ישר תעשה אסקלציה,אבל צריך לתת רמז "עבה" למוסך מורשה,מה אתה עומד לעשות,ברור שאתה צריך להיות עם "אופי ויכולת ניסוח" נכון,מה שכן,אם אתה רוצה לפתור עכשיו ולתמיד בהכי פחות נזק,זה עכשיו.
זכותך להתייאש,אבל לפחות תהיה מודע לזה.

 

לפני 3 שעות, Max_igo כתב:

הרבה חברים אמרו לי: "עזוב את זה, אז דולקת לך הנורה, לנו דולקות נורות כל הזמן ואנחנו מתעלמים"

יש לי OCD בנוגע לדברים האלה, אני אוהב שדברים עובדים כמו שצריך ומפריע לי בעין הנורה שדולקת, גם אם אני יודע שאין לה שום משמעות ושיש טעינה (אני רואה בעזרת המכשיר שמחובר למצת) ושהכל בעצם בסדר, אבל עדיין מעדיף לסדר את העניין.


ברור זה מה שכולם עושים,לא מתייחסים מה דלוק על לוח שעונים,אפילו לא בגדר המלצה בשבילם,כלום,הם יטפלו בזה רק אם יתקעו/יגררו רכב או לפני טסט,כי לא יעבירו אותך עם MIL דלוק!
על זה חבל להתייעץ עם חברים,רק אוסיף לך פרט קטן,לא סתם נדלקים דברים (חוץ מתקלה בלוח שעונים,שהיו לא מעט מקרים גם לזה) במיוחד שזה מלווה בקוד תקלה DTC,ואלו לא דברים שמתקנים את עצמם עם הזמן (אני לא מדבר נדלק פעם או פעמיים ואז לעולם לא חזר),אבל אצלך משהו קבוע.
כמו כולסטרול אצל אנשים,רובם לא יעשו כלום,עד שחלקם יחטפו שבץ או התקף,ואם ישרדו יחשבו אחרת (שם המשחק מניע)

אז לסכם את השרשור,שבזה מסיים את השתתפותי !
-פתחת דיון שאפילו לא רצו לנסות לבדוק מה הבעיה.
-קבלתה מלא אינפורמציה,כיוונים,ניחושים
-בשעה טובה מצאת מקום מורשה בחיפה,מוסמך שהציג נכונות ומקצועיות לטפל בבעיה,השקיע זמן,שילמתה,בזבזת ימי עבודה....עם גישה נכונה אתה יכול לפתור את הבעיה

 

אף אחד לא יכול להחליט או לעזור במקומך,המלצה חמה,את הסטיה OCD שלך תנווט לדברים יותר פרודוקטיבים !!
בהצלחה :mm_yeah:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, Max_igo כתב:

הרבה חברים אמרו לי: "עזוב את זה, אז דולקת לך הנורה, לנו דולקות נורות כל הזמן ואנחנו מתעלמים"

יש לי OCD בנוגע לדברים האלה, אני אוהב שדברים עובדים כמו שצריך ומפריע לי בעין הנורה שדולקת, גם אם אני יודע שאין לה שום משמעות ושיש טעינה (אני רואה בעזרת המכשיר שמחובר למצת) ושהכל בעצם בסדר, אבל עדיין מעדיף לסדר את העניין.

זה לא רעיון טוב להמשיך עם נורה דולקת, שאולי תסתיר בעתיד תקלה יותר רצינית במע' הטעינה. 

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם המוסך ירים ידיים ותרצה חשמלאי רכב טוב אתה מוזמן לפנות למכנו אור,ברחוב האצטדיון ק. חיים, מעט לפני תחנת דלק פז (בנסיעה מק.חיים מערבית לכיוון חיפה).

טיפל לי במשהו יחסית מורכב- החלפת מנורת קסנון שהסתבכה וכרמה לקצר חשמלי בגלל עבודה חאפרית של עסק אחר.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 14 שעות, danniel כתב:

זה לא רעיון טוב להמשיך עם נורה דולקת, שאולי תסתיר בעתיד תקלה יותר רצינית במע' הטעינה. 

 

לא התכוונתי להמשיך עם נורה דולקת, אני אסדר את זה, מישהו ידע לפתור את התקלה אני בטוח.

 

לפני 12 שעות, colauti 9 כתב:

אם המוסך ירים ידיים ותרצה חשמלאי רכב טוב אתה מוזמן לפנות למכנו אור,ברחוב האצטדיון ק. חיים, מעט לפני תחנת דלק פז (בנסיעה מק.חיים מערבית לכיוון חיפה).

 

תודה, רשמתי את השם בפעם הקודמת שהמלצת על המוסך. אני אנסה עוד פעם אחת עם המוסך המורשה ואם לא ילך, אפנה אליהם.

 

לפני 14 שעות, ocsi4u כתב:

פתאום נהייתה גרושניק ?

 

לא, זה היה בצחוק 😄

 

לפני 14 שעות, ocsi4u כתב:

עם גישה נכונה אתה יכול לפתור את הבעיה

 

אני באמת מעריך את התשובות וכל החומר המקצועי שהעלת, אבל כאן אתה טועה והבעיה במקרה הזה היא לא הגישה שלי. נכון, אני תמיד יכול לריב עם המוסך אבל האם זה יפתור את הבעיה? כנראה שלא. האם זה יתן למוסך אקסטרה מוטיבציה לטפל ברכב? כנראה שלא. אני מבין שמדובר בתקלה קצת מבאסת ורוב המוסכים מעדיפים להחליף חלק X כלשהו ולסיים עם הבעיה, אף אחד לא רוצה לחפור בתוך צמות ברכב כדי לאתר מגע רופף כזה או אחר.

עריכה אחרונה על ידי Max_igo
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...