Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי קרוסאובר 2015, 1.6 אוטומט - נורת מצברת נדלקת במהלך הנסיעה (היו מורכבים מצתים לא נכונים שגרמו לתקלה)


Max_igo
 שיתוף

מעבר לפיתרון נפתר ע"י Max_igo,

פוסטים מומלצים

בתאריך 5.4.2021 בשעה 13:08, Max_igo כתב:

.. בסופו של דבר ניתקתי בטענה שאני לא יכול לדבר והיא פשוט צעקה "אבל מחר אני אתקשר שוב ותענה, אני רוצה לקבל הסברים".

המוסך הזה פשוט יודע איך לגרום ללקוחות לרצות לחזור.

היית עדין איתה,אצלי היתה מקבלת CUT הרבה יותר מהיר+ מכתב תלונה ליבואן על ה"שירות האדיב והנדיב" שנתנה כולל השירות הטלפוני "האמפטי והמתחשב".

לעצם העניין- חזור לעדכן האם בסופו של דבר המנורה נכבתה ולאחר איזה תיקון.

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 370
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

היום אספתי את הרכב מהמוסך המרכזי לאחר שהיה שם יומיים. 

לטענתם הקונקטור שמתחבר למחשב לא היה תקין והחיבור סודר. בכרטיס עבודה זה נרשם כ"קידוד מגעים במחשב מנוע". הם גם נסעו עם הרכב כמובן כדי לראות אם התקלה חוזרת כ-120 ק"מ בסה"כ (אני רואה לפי הק"מ בזמן פתיחת הכרטיס והק"מ שאיתו אספתי את הרכב). 

 

לטענתם נבדק מתח על הקו של המחשב-אלטרנטור והיה תקין, גם החיבור של האלטרנטור תקין, הבעיה היחידה שהם ראו היא התנגדות בחיבור למחשב מנוע והוא תוקן (או נוקה, לא הבנתי בבירור).

 

האלטרנטור הקודם הוחזר במקום החדש ואני אמור להיות מזוכה על החלק.

 

כמובן ש-10 דקות לאחר שלקחתי את הרכב, הנורה נדלקה שוב!

 

הרמתי טלפון למוסך וסיכמנו שאני אקפוץ בהזדמנות. הבנתי מהם שהם לא כל כך יודעים איך להמשיך. שלחתי הודעה לגבי החלפת חישן מתח על המינוס של המצבר שדובר עליו פה כה רבות, אבל עדיין לא קיבלתי תשובה.

 

אני קצת מיואש למען האמת. אני יכול להחזיר את הרכב למוסך שוב, אבל כל נסיעה כזאת היא שעות שאני מבזבז, מפסיד ימי או שעות עבודה, חוזר ברכבת (אם הרכב נשאר שם) וכו', יכול להיות שאנסה פעם נוספת ואם הם לא יצליחו לסדר את זה, פשוט אמשיך עם הנורה דולקת.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שכבר כתבתי בהתחלת האשכול תמשיך לנסוע עם הרכב עד שהמנורה תדלוק באופן קבוע.

 

 

לחברת הייטק דרושה דגלנית בעלת ניסיון מוכח בדגלנות.

פרטים נוספים בפרטי

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה בכלל יגיע למצב שהיא דולקת באופן קבוע.

 

כנראה הפעולות הבאות שאני יכול לנסות זה להחליף מצבר + להחליף חישן מתח על המצב, במידה וזה לא יעזור אצטרך פשוט לעזוב את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, colauti 9 כתב:

הייתי ניגש בכל זאת לחשמלאי ובודק היטב את מצב המצבר- אם לא הוחלף 3 שנים והוא חלש אז יש סיכוי שעלית על התקלה.

ד"א- בשרשור,מרוב עצים לא רואים את היער ולא זוכר אם מדובר במצבר ISTOP אבל אם כן ומערכת הסטארטסטופ עושה בעיות בנוסף אז יש לנו בינגו.

 

 

השרשור באמת התארך מעבר למה שרציתי.

 

אבל לא, אין את המערכת ברכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיקת מצבר אצל חשמלאי תסביר את המצב טוב יותר.

אם יגידו שלא נשאר לו עוד הרבה או שיתברר שיש לו תא מקצר (נתקלתי בשיט הזה לצערי במצבר בן שנה וחצי של ורטה ומאז אני לא מתקרב לתוצרתם) אז הבעיה רוב הסיכויים במצבר.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב מניע בצורה תקינה ואין סימנים מקדימים המצביעים על בעיה במצבר. אם היה תא מקוצר במצבר של הרכב שלו הרכב לא היה מניע.

 

בכול מקרה בזמן האיבחון של התקלה וחילוץ קוד תקלה אם המצבר לא היה תקין היה קופץ קוד תקלה.

 

בכול מקרה במוסכים המורשים קיים ציוד יותר מתקדם לבדיקת מצברים מאשר אצל רוב החשמלאים לכן אם פותח האשכול ממשיך לטפל ברכב במוסך המורשה שיבצע את הבדיקה אצלם.

לחברת הייטק דרושה דגלנית בעלת ניסיון מוכח בדגלנות.

פרטים נוספים בפרטי

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שזה כבר מתחיל להשמע כמו בדיחה, אבל אני רציני לחלוטין.

 

היום לראשונה הרכב לא הניע! לפחות לא בנסיון הראשון. הרכב עמד ליד הבית מאתמול בצהריים. עשה קולות של להניע בפעם הראשונה אבל לא הצליח. בפעם השניה הניע בלי בעיה. לאחר מכן נסעתי (הנורה נדלקה אחרי כמה דקות) ללא שום בעיה. וגם בחזור, הוא הניע ללא שום בעייה.

 

סיכמתי עם המוסך שכשאגיע לאסוף את צ'ק הזיכוי (הם מזכים בעזרת צ'ק...) על האלטרנטור שהוחזר, הם ינסו להחליף חישן מתח על המצבר ולראות אם זה פותר את הבעיה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר ההודעה הזו מומלץ לבצע בדיקת מצבר בעזרת בודק אלקטרוני. בכול מקרה אם המצבר מעל 3 שנים רוב הסיכויים שתקבל המלצה שהמצבר לא בשיא כושרו ומומלץ להחליפו.

 

מצבר תחליף במקום שמתמחה במצברים ולא במוסך המורשה.

אני ממליץ על מצבר תוצרת בוש או ווארטה כחול.

לחברת הייטק דרושה דגלנית בעלת ניסיון מוכח בדגלנות.

פרטים נוספים בפרטי

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, מרק10 כתב:

אני ממליץ על מצבר תוצרת בוש או ווארטה כחול.

מחזק בקשר למצברים האלו,ובמיוחד אחרי שראיתי איזה מצבר מורכב ברכב שלך,ואין קשר ל"דימוי" ואיכות של פעם !!
רק עכשיו אני רואה לאיזה דיון מייגע זה הפך,וכל פעם שחשבנו שלא יכול להיות "טוויסט באלילה" צץ משהו חדש...השיחה ממוסך הראשון של "התותח",פשוט הזויה.
כבר במסגרת הניחושים,המלצנו לך לנסות להחליף מצבר,הרי זה לא "כסף לפח",מקסימום לא ניצלת עד הסוף,החלפת קצת מוקדם יותר אבל עניין של זמן מתי תעשה את זה,אבל לפחות הייתה מנטרל כל חשש בקשר למצבר,שתפקודו התקין ברכבים חדשים,סופר חשובה ! 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם היום בבוקר הרכב סירב להניע מהפעם הראשונה ועשה קולות של גסיסה מספר שניות עד שנכבה. רק בפעם השניה הצליח.

 

אני אסע להחליף מצבר באוטו דיפו ליד הבית שלי (יש להם VARTA כחול במלאי) ואעדכן בהמשך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב !

 

1. להוציא מפתחות מהסוויץ' לפני החלפת המצבר.

 

2. לבדוק שבזמן הפירוק לא פוגעים בחיישן הזרם שעל המצבר.

 

תעמוד ליד הרכב ותבדוק.

לחברת הייטק דרושה דגלנית בעלת ניסיון מוכח בדגלנות.

פרטים נוספים בפרטי

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, מרק10 כתב:

שים לב !

 

1. להוציא מפתחות מהסוויץ' לפני החלפת המצבר.

 

2. לבדוק שבזמן הפירוק לא פוגעים בחיישן הזרם שעל המצבר.

 

תעמוד ליד הרכב ותבדוק.

 

1. זה כפתור.

 

2. אסתכל טוב.

 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפתי. 620 ש"ח באוטודיפו.

 

התאריך המוטבע על המצבר הישן הוא תחילת 2019 (היה מוטבע מתחת לידית), כלומר המצבר היה בן שנתיים וקצת אבל המתח צונח לאזור ה 9V כשמניעים את הרכב. שנתיים נשמע לי מעט למצבר אבל חשוב לציין שעד שנה שעברה הרכב היה נוסע מעט (67,000 ק"מ ב-6 שנים) והיו שבועות שהרכב היה עומד ליד הבית ורק נסע פעם בשבוע לסופר (אני מניח שזה לא בריא למצבר).

 

אסע עם הרכב ואחזור לעדכן.

 

המצבר החדש:

 

IMG_20210408_153711.thumb.jpg.0cc050a5f0e39c2a7b12c2a37d493485.jpg

עריכה אחרונה על ידי Max_igo
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...