Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי קרוסאובר 2015, 1.6 אוטומט - נורת מצברת נדלקת במהלך הנסיעה (היו מורכבים מצתים לא נכונים שגרמו לתקלה)


Max_igo
 שיתוף
עוקבים 19
מעבר לפיתרון נפתר ע"י Max_igo,

פוסטים מומלצים

  • תגובות 370
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

נראה שהתקלה תוקנה עם החלפת המצתים!   הגעתי בבוקר למוסך בחיפה וביקשתי להחליף מצתים. בגדול אף אחד לא באמת האמין שזה יפתור את הבעיה, גם אני לא לגמרי הייתי בטוח. הורכבו מצתים של NGK התואמים

מעדכן לגבי הפיצוי.   לאחר כל ההצעות והדיונים פה, קראתי קצת באינטרנט לגבי תביעות קטנות וגם התייעצתי עם חבר עו"ד. אני חושב שזה יכעיס את ocsi4u, אבל בגדול כולם אמרו לי אותו הדבר: עוגמת נפש ודבר

מה אתה מבין בדיוק ? שאם זאת לא תקלה ברורה,שחור/לבן אז מקובל עליך,חוסר המקצועיות שחוגג בתחום ? המשפט האחרון די מסכם את הכל,ואלו אנשים שיפלטו מהתחום,כי עוד לא פגשו רכבים חדשים בתקן EURO6+ משולבים מנ

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 10 שעות, danniel כתב:

ברור שלא.

חוט עוקף לשלול בעיה בצמת חשמל, כבר אמרתי?

 

 

זה הדבר היחיד שנשאר בגדול. עושה רושם שגם המוסך המרכזי לא מתלהב מהרעיון אבל. אם רק הייתי יכול להרים את הרכב הייתי עושה את זה בעצמי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שהשרשור עמוס עד עייפה כבר. אבל נראה שהרכב הזה החליט להתפרק סופית.

 

עדיין לא מניע בפעם הראשונה בבוקר, גם אחרי החלפת המצבר. בפעם השניה מניע חלק.

 

דיברתי עם המוסך בבוקר והם חושדים בדלק. צריך לציין שאני תמיד מתדלק בתחנה גדולה ומוכרת ליד הבית שלי או מספר תחנות אחרות ברחבי האזור שאני מכיר ולא היו לי בעיות עם דלק לא טוב מעולם. הפעם, כשאספתי מהם את הרכב הנורה של הדלק דלקה (הם אכן נסעו בו כדי לאתר את התקלה שלי) ולכן תדלקתי בתחנה הראשונה שראיתי. מדובר בתחנה של מותג לא מוכר עם דלק זול בצורה חשודה, אבל ראיתי שהתחנה מלאה במכוניות והחלטתי ללכת על זה.

 

יש לציין שאני לא שם לב להבדל בהתנהגות כשהרכב כבר כן הניע.

 

כל התסכול שלי נובע מעובדה מאוד פשוטה. מדובר ברכב בן 6 שעבר 67,000 ק"מ בסה"כ, טופל בזמן ורק במוסכים מורשים וננהג בעדינות ע"י ההורים שלי. כשהם החליטו לקנות רכב חדש, קפצתי בשמחה על הרכב שלהם מכיוון שהק"מ על שלי כבר מתקרב ל-200,000 ק"מ (גם שנת 2015, אני נוסע הרבה). לא הגיוני שהרכב נכנס ויוצר ממוסכים, אני מבזבז ימי עבודה, שעות של לשבת ולחכות ובמקום לפתור את התקלה אחרי כל ביקור כזה יש תקלה חדשה שמופיעה. עד הטיפול האחרון הכל היה בסדר והרכב לא ראה מוסכים מעבר לטיפול פעם בשנה, יום אחרי הטיפול התחילה להדלק הנורה הסוררת, אבל מילא, צירוף מקרים, קורה, מאז הרכב היה ב-3 מוסכים שונים והושאר יומיים באחד מהם, לא רק שהתקלה לא נפתרה, נוספה עוד אחת.

 

 

עריכה:

 

לאחר שיטוט ברשת אכן יש המון תלונות ונהגים שמתארים התנהגות דומה בהנעות בבוקר (כולל כאלה שהחליפו מצבר) לאחר תדלוק באותה התחנה.

במוסך המליצו לי לסיים את המיכל הנוכחי, לתדלק מחדש ולהוסיף תוסף דלק למיכל הבא.

עריכה אחרונה על ידי Max_igo
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, Max_igo כתב:

עריכה:

 

לאחר שיטוט ברשת אכן יש המון תלונות ונהגים שמתארים התנהגות דומה בהנעות בבוקר (כולל כאלה שהחליפו מצבר) לאחר תדלוק באותה התחנה.

במוסך המליצו לי לסיים את המיכל הנוכחי, לתדלק מחדש ולהוסיף תוסף דלק למיכל הבא.

 

אם הבעיה באמת בגלל דלק באיכות יירודה לדעתי הדבר הנכון לעשותו הוא לרוקן את תכולת מהמיכל ולמלא דלק בתחנת דלק מוכרת. 

 

דלק מהול יכול לגרום נזק למערכת הדלק כגון: משאבת דלק, מזרקי דלק ועוד...

לחברת הייטק דרושה דגלנית בעלת ניסיון מוכח בדגלנות.

פרטים נוספים בפרטי

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, Max_igo כתב:

עדיין לא מניע בפעם הראשונה בבוקר, גם אחרי החלפת המצבר. בפעם השניה מניע חלק.

 

הייתה לי בעיה דומה, ברכב זהה. בעיקר בבוקר או לאחר שהרכב עמד כמה ימים. היה מניע מפעם שניה, לפעמים עם "גימגומים" בפעם ראשונה. גם בגלל תדלוק בתחנה "לא מזוהה". לאחר תדלוק בדלק נורמאלי הכל הסתדר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

התופעה של התנעה קשה או דימום מנוע לאחר התנעה בהחלט יכולה להיות דלק וגם אני נתקל בזה מידי פעם.

 

אין לך כוונה להמשיך עם המוסך שינסה לאתר את התקלה?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 28 דקות, danniel כתב:

התופעה של התנעה קשה או דימום מנוע לאחר התנעה בהחלט יכולה להיות דלק וגם אני נתקל בזה מידי פעם.

 

אין לך כוונה להמשיך עם המוסך שינסה לאתר את התקלה?

ועדיין מה הקשר בין התקלה הזו לבין מנורת מצבר דולקת ? 

אם החליפו מצבר ואלטרנטור והבעיה לא נפתרה יש משהו בין לבין שמפריע.

כל חשמלאי רכב טוב ומקצועי יכול למצוא תקלה כזו-פשוט צריך הרבה סבלנות,עצבים של ברזל ואת הלקוח שיאמר מה כבר עשו כדי שלא יבצעו שוב.

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 23 שעות, danniel כתב:

ברור שלא.

חוט עוקף לשלול בעיה בצמת חשמל, כבר אמרתי?

 

 

אני סקרן לדעת מבחינה טכנית איך אתה מבצע את המעקף מהחיבור של הקונקטור למחשב הרכב לקונקטור של האלטרנטור.

 

לחברת הייטק דרושה דגלנית בעלת ניסיון מוכח בדגלנות.

פרטים נוספים בפרטי

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 שעות, danniel כתב:

התופעה של התנעה קשה או דימום מנוע לאחר התנעה בהחלט יכולה להיות דלק וגם אני נתקל בזה מידי פעם.

 

אין לך כוונה להמשיך עם המוסך שינסה לאתר את התקלה?

 

אני רוצה להמשיך איתם אבל מקבל מהם רושם שהם לא ממש מעוניינים להמשיך ולנסות לפתור את הבעיה. אנסה לדבר איתם ביום ראשון שוב. אני לא רוצה להכניס את הרכב שוב למוסך ולחכות או לבזבז יום עבודה אלא אם כן לפחות אדע מה השלב הבא שהם הולכים לבדוק או לנסות לסדר.

 

לפני שעתיים, מרק10 כתב:

אני סקרן לדעת מבחינה טכנית איך אתה מבצע את המעקף מהחיבור של הקונקטור למחשב הרכב לקונקטור של האלטרנטור.

 

גם אני. אני מקבל רושם מהמוסך שהם לא בעניין של לנסות לעשות מעקף.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חוט עוקף שמים במעגלים בהם הגישה, לבדוק את כל הקו מקצה לקצה, מוקבלת ובעייתית שתדרוש זמן רב מאוד ופירוק מכלולים ולא בטוחים עדיין שיש בעיה עם החוט ורוצים רק לשלול או לאשש. 

 

  1. מנתקים את המחברים מהמכלול בשני הצדדים (במקרה שלנו מחשב בקרת מנוע ואלטרנטור) ומאתרים את החוט הספיציפי אותו מתכוונים לבדוק/לעקוף.
     
  2. חותכים את החוט במרחק של כמה סנטימטרים מכל מחבר, כדי להשאיר מקום לחבר חזרה את החוט המקורי בצורה נאותה. 
     
  3. חותכים לפי מידה חוט חשמלי ומחברים לקצוות שחתכנו של זוג המחברים ומבודדים את הקצה השני.
     
  4. מחברים את המחברים למכלולים שניתקנו (במקרה שלנו מחשב בקרת מנוע ואלטרנטור) מעבירים  את החוט בתוואי שלא יפריע ולא יפגע כי זה רק עניין זמני ונוסעים לבדוק האם התקלה חוזרת. 
     
  5. אם התקלה לא חוזרת וברור שיש בעיה עם החוט/צמה - אז יש כאלו שיבחרו להשאיר את החוט עוקף רק אולי לשפר את התוואי שלו במקום יותר נסתר ובצמוד לצמות חשמל מקוריות ויש כאלו ואני ביניהם, שיתעקשו לחפש את הנתק או ההקצר ברתמה כי אולי יש עוד חוטים שעומדים להפגע וגם להבין מה בדיוק קרה לחוט. לפחות עכשיו עושים עבודה כדי לחפש משהו וודאי ולתקו אותו. 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי, תודה.

 

זה אבל לא שולל בעיה במחברים עצמם או בכניסה של החוט לתוך המחבר בשני הצדדים?

 

מכיוון שהצמה נראית שלמה לחלוטין (כולל המעטפת פלסטיק קשיח מבחוץ), מה הסיכוי שהחוטים בפנים יפגעו? אני מבין שזה יכול לקרות רק ע"י כח מכני כלשהו (חיצוני בעיקר?), שפשוף למשל.

 

עריכה אחרונה על ידי Max_igo
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בודקים את הסופי חוט (פינים) קודם, זה חלק מהבדיקה בסיסית רצוי אפילו לשלוף את הסוף חוט מהמחבר שלו. 

השאלה היא האם רואים את כל הצמה המקורית לכול אורכה בין המכלולים? האם בדקו בצורה נקודתית בכל מקום בו הצמה צמודה לכל מיני מקומות? לא תמיד כל התוואי המקורי נגיש.

בנוסף, חוטים עלולים ממש להתנתק בתוך הרתמה, במיוחד בכיפוכים שלה, כתוצאה של ויברציות!

 נתקלתי במקרים כאלו וזה תקלות מאוד מתסכלות כי הרתמה חוטים נראת מצויין ועוברת בדיוק איפה שצריך עם כל הקליפסים ובפנים שוכב לו חוט בודד מנותק (או לפני ניתוק, מחובר בגיד או שנים), נוגע לא נוגע, שמוציא את הדעת לכל מאבחן. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני בתחילת סיפור הזה רשמתי שכנירא בעיה שלך התחילה  בגלל השטיפה של רכב שעשו לך לאחר הטיפול ולפי דעתי נגרם נזק - תקלה בחיווט או קורוזיה בכרטיס של המחשב או חיבורים, סוג של מגע לא תקין שגורם לתקלה או הדלקת נורה של טעינה לא תקינה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...