Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי קרוסאובר 2015, 1.6 אוטומט - נורת מצברת נדלקת במהלך הנסיעה (היו מורכבים מצתים לא נכונים שגרמו לתקלה)


Max_igo
 שיתוף

מעבר לפיתרון נפתר ע"י Max_igo,

פוסטים מומלצים

לפני 59 דקות, yor2 כתב:

מרק מה אתה חושב על החצים שסימנתי?

לי יש הרגשה. שהצמה פגומה מיצור. או התחממות יתר.

 

מקס אחרי שתקבל תרכב. נסה לפנות ליבואן לרצון טוב.

תזכיר שהכל היה אחרי השטיפה במוסך.

לי יש.jpg

 

כן. וגם הסופית של פין 4 לא תקינה או שפשוט הוציאו אותה בכוונה.

לחברת הייטק דרושה דגלנית בעלת ניסיון מוכח בדגלנות.

פרטים נוספים בפרטי

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 370
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני אומר לך באחריות ואני התעסקתי עם המון מחברים כאלו, מהתמונות קשה לקבוע בוודאות  מה בדיוק יש שם ולמה זה נגרם, גם אם אראה את הקונקטור עצמו, קשה לדעת, צריך לחלץ החוצה את הסוף חוט הרלוונטי ולבדוק את המצבו, איך הלחיצה שלו על החוט ומה מצב  ה- RETENTION שלו לכוון הטרמינל הזכר שבתוך יחידת הבקרה.

חשוב גם לבדוק את הצד של יחידת בקרה, שלא מכופף או מעוות וכי מצבו נקי לגמרי. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, yor2 כתב:

לי יש הרגשה. שהצמה פגומה מיצור. או התחממות יתר

 

לגבי הפגומה מיצור, אני לא יודע. אם היו רואים נזק שכזה בפעם הראשונה שהגעתי למוסך והחליפו לי מחשב, לא היו אומרים משהו? לא היו חושדים במיידי בצמה?

אני חושש שהנזק הוא כתוצאה מנסיון שלהם להעביר חיווט ישיר בין המחשב לאלטרנטור.

 

אותי הפתיעה העובדה שהחוט מהאלטרנטור נכנס ישירות לתוך המחבר. הבנתי מהם שהם חיברו אותו כמה ס"מ מתחת למחבר.

 

לפני 44 דקות, danniel כתב:

אני אומר לך באחריות ואני התעסקתי עם המון מחברים כאלו, מהתמונות קשה לקבוע בוודאות  מה בדיוק יש שם ולמה זה נגרם, גם אם אראה את הקונקטור עצמו, קשה לדעת, צריך לחלץ החוצה את הסוף חוט הרלוונטי ולבדוק את המצבו, איך הלחיצה שלו על החוט ומה מצב  ה- RETENTION שלו לכוון הטרמינל הזכר שבתוך יחידת הבקרה.

חשוב גם לבדוק את הצד של יחידת בקרה, שלא מכופף או מעוות וכי מצבו נקי לגמרי. 

 

בעין רואים יותר טוב מאשר בתמונה. אין שום סיכוי שהמחבר יכול לתפוס או להחזיק משהו. הוא מעוות לגמרי.

עריכה אחרונה על ידי Max_igo
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Max_igo כתב:

את זה אני יודע שיש להם. היום ראיתי על השולחן צמות מפורקות של רכבים אחרים עד לרמה של הקונקטור הקטן בתוך החיבור הגדול הזה. הם עושים את זה בוודאות. לא ברור לי למה הם מפחדים לעשות את זה אצלי ברכב גם (אולי סתם לא רוצים מסיבה כלשהי). אפילו הציעו לי לחפש צמה בפירוקיות והם ינתקו משם את הקונקטור וילחימו חוט חוט לצמה שלי.

 

ברור לך שהחלפת הקונקטור כרוכה בשליפה של כ-40 סופיות והחלפה של סופיות שנזוקו. לחיצה של סופית חדשה על חוט בעזרת כלי עבודה הנפוצים במוסכים לעולם לא תהייה ברמה ובאיכות לחיצה כמו שיצא מהמפעל מכיוון שבייצור סדרתי הלחיצה נעשית בעזרת מכונות אוטומטיות ועם בקרת ייצור.

 

לדעתי ייתכנו מספר סיבות שהם הציעו לך להביא קונקטור מפירוקיה והם ילחימו לך את הקונקטור לצמה ברכבך והם:

 

1. אין ברשותם סופיות מתאימות או/גם כלי מתאים.

2. זה מה שהם רגילים לעשות במקרים כאלה.

 

* דרך אגב בהרבה מקרים גם המומחים שאני מכיר בתחום הרכבים זה מה שהם מבצעים. חותכים ומלחימים קונקטור חדש+בידוד מתכווץ.

 

לחברת הייטק דרושה דגלנית בעלת ניסיון מוכח בדגלנות.

פרטים נוספים בפרטי

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, מרק10 כתב:

ברור לך שהחלפת הקונקטור כרוכה בשליפה של כ-40 סופיות והחלפה של סופיות שנזוקו

 

לא התכוונתי להחליף את כל הסופיות, רק את הסופית של החיבור לאלטרנטור, לראות לפחות שזה אכן פותר את הבעיה של הנורה שנדלקת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, Max_igo כתב:

 

לא התכוונתי להחליף את כל הסופיות, רק את הסופית של החיבור לאלטרנטור, לראות לפחות שזה אכן פותר את הבעיה של הנורה שנדלקת.

בצד המחשב או בצד האלטרנטור.

 

* גם אני לא התכוונתי לכול הסופיות אלא רק לאלה שלא נראים תקין.

 

אתה יודע קצת קשה לעקוב אחרי השתלשלות הדברים :dry:

עריכה אחרונה על ידי מרק10

לחברת הייטק דרושה דגלנית בעלת ניסיון מוכח בדגלנות.

פרטים נוספים בפרטי

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Max_igo כתב:

לגבי הפגומה מיצור, אני לא יודע. אם היו רואים נזק שכזה בפעם הראשונה שהגעתי למוסך והחליפו לי מחשב, לא היו אומרים משהו? לא היו חושדים במיידי בצמה?

אני חושש שהנזק הוא כתוצאה מנסיון שלהם להעביר חיווט ישיר בין המחשב לאלטרנטור.

אני לא יודע. אם רעו בפעם הראשונה שהחליפו מחשב.

בתמונה זה ברור שהתקע לא יצוק טוב.

יכול להיות שקרה בהחלפה. ויכול להיות שהפין כבר בהתחלה 

היה פגום. וכל משחק בקונקטר הרעה תמצב.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שמחליפים רק את הפינים שנגעו, לא צריך להוציא את כולם.

בתמונות רואים נזקים בפלסטיקה מסביב לפינים.  זה לא אוטומטית אומר או מעיד שיש בעיית מגעים, לדעתי זה יותר עניין קוסמטי. 

בכל אופן, התמונות לא ממש משקפות את המציאות או מצביעות על בעית מגע לא תקין או רופף. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקונקטור נראה רע מאוד ואני לא הייתי במצבו מחליף פין בודד כדי לנסות לפתור בעיה כי הבסיס שלך רקוב.

צריך להביא קונקטור תקין מפירוק, לוודא שהסדר פינים זהה שלך (יכול להיות שתמצא רכב כמו שלך בדיוק אבל המק"ט של המחשב יהיה שונה ויהיו פינים נוספים/חסרים).

אחר כך להחליף את כל הקונקטור הזה ורק אז להתחיל ולבדוק מה לא בסדר.

 

יתכן מאוד שגם אחרי החלפת הקונקטור הבעיה תשאר כפי שהיא, אבל לפחות במוסך שמטפל בך לא ידרשו להחליפו שוב.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי יותר גרועים שלא עשו בעיות בסופו של תיקון.

הפלסטיקה מסביב פחות מפריעה לי ולא אומרת שיש בעייה עם מגעים רופפים. 

גם תמונות של מחברים בתקריב כזה,  תמיד זה נראה גרוע ומוצג אחרת במציאות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאולי כדאי להתחיל לערב את היבואן בצורה יותר רצינית בכל הסיפור.

 

אין סיבה שהקונקטור יראה ככה. הרכב מעולם לא טופל במוסך שאינו של היבואן, מה שמשאיר 2 אפשרויות:

1. או שאכן הוא הגיע ככה מהמפעל

2. באחד הטיפולים הוא נפגע ואם כן, זה קרה במוסך סוזוקי

 

עריכה אחרונה על ידי Max_igo
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, danniel כתב:

ראיתי יותר גרועים שלא עשו בעיות בסופו של תיקון.

הפסלטיקה מסביב פחות מפריעה לי ולא אומרת שיש בעייה עם מגעים רופפים. 

איך אתה יכול לקבוע שהפינים בקונקטור הזה לוחצים היטב על הפינים במחשב? הרי יתכן מאוד ואני לא קובע שניסו למדוד התנגדות ורציפות והרחיבו את הפינים, עובדה שיש נזק לפלסטיק(אם זה מזה) אבל נזק רואים.

ובמצב כזה לא ניתן לקבוע עם הבעיה בפין בודד ששיך לאלטרנטור או בפין מס' אחר ששיך למשל להזנת מתח או גוף וכו, כי יש שם כמה נקודות מחשידות.

הכי פשוט וזול זה להחליף קונקטור מפירוק גם הלחמות לחוטים, כדי לשלול בעיית מגעים, אם תתגלה קצר או נתק בצמה עצמה זה כבר ניתן לתיקון.

לפני 3 דקות, Max_igo כתב:

אני חושב שאולי כדאי להתחיל לערב את היבואן בצורה יותר רצינית בכל הסיפור.

 

אין סיבה שהקונקטור יראה ככה! הרכב מעולם לא טופל במוסך שאינו של היבואן, מה שמשאיר 2 אפשרויות:

1. או שאכן הוא הגיע ככה מהמפעל

2. באחד הטיפולים הוא נפגע ואם כן, זה קרה במוסך סוזוקי

 

לגבי 1, אין סיכוי שרכב יצא מפס יצור עם קונקטור בצורה כזו.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמרתי שאי אפשר לקבוע מבלי לחלץ את הפינים החוצה, בכל אופן את  מידת הלחיצה של הסוף חוט/פין אפשר לבדוק גם בלי לחלץ על ידי סוף חוט זכר בגודל מתאים, אבל בטח מהתמונה אי אפשר לשפוט.

הנזקים הקטנים מעידים כי ניסו ואולי גם הצליחו, לחלץ כמה פינים החוצה.

 להערכתי זה נזק קוסמטי בלבד עקב עבודה עם כלים לא מתאימים או חוסר נסיון. 

 

עובדתית, למרות שרואים נזקים בפלסטיק ליד כמה סופי חוט, אותה תקלה בדיוק חוזרת ולא שום תקלה נוספת אחרת. מה שהרבה פעמים קורה לאחר שמתעסקים ובודקים בצורה לא נכונה את המחברים האלו.

אתה בטח מכיר את זה שהרכב בא עם תקלה אחת ואחרי התעסקות חובבנית/רשלנית עם המחברים, מופיעים עוד חמשה-שה תקלות חדשות.

 

 

אגב, עכשיו אני רואה שחסר את הכיסוי הפנימי של המחבר, זה שמאבטח ונועל את כל הפינים למקומם. בלי זה יתכנו בעיות של מגעים רופפים.

האם הכיסוי הזה קיים והוסר לטובת הצילום? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן אבל שים לב שכל הדיון המפרך הזה התחיל מהשערות של מגע רופף כלשהו, אז עד שנמצא כרגע משהו להשען עליו חבל לא לנסות להחליף.

לעיתים הפינים במחשב מתעקמים מעט מעבודה לא מקצועית, ואז בחיבור הקונקטור הפין יכנס בצורה עקומה כך שהוא יוצר לחץ צידי על הפין נקבה בקונקטור ואין מגע טוב, ומה שאתה תיארת, יכול להיות שבחוץ עם פין חיצוני יש מגע, אבל בפועל על המחשב לא יהיה מגע, לכן זה דורש התייחסות גם כן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, danniel כתב:

אגב, עכשיו אני רואה שחסר את הכיסוי הפנימי של המחבר, זה שמאבטח ונועל את כל הפינים למקומם. בלי זה יתכנו בעיות של מגעים רופפים.

האם הכיסוי הזה קיים והוסר לטובת הצילום? 


התמונה שצילמתי היא רגע אחרי הניתוק של המחבר מהמחשב ברגע שהגעתי למוסך, לדעתי לא היה שום כיסוי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...