Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

 

אחרי חיפוש ארוך מצאתי אוקטביה בשנתון ובקילומטרז' שרציתי.

 

זו הבדיקה שהסוכנות שבה נמצא הרכב הציגה לי. אשמח לקבל חוות דעת לגבי החלקים הלא תקינים.

 

לגבי תיקוני המרכב, מדאיג אותי שהוחלף הטמבון האחורי והייתה ירידת ערך. כששאלתי בסוכנות לא ידעו לענות על זה.

 

כמובן שאקח את הרכב לבדיקה מטעמי ברגע שהוא יגיע לסניף.

 

תודה על העזרה.

בדיקה אוקטביה.PNG

פורסם

יש אפשרות להוציא דוח סליקה?

כדי לקחת בדיקה מטעמך, לפעמים היו מקרים בין תאונה קלה לתאונה רצינית יותר בבדיקה עצמית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 1 דקה, yulianx כתב:

יש אפשרות להוציא דוח סליקה?

כדי לקחת בדיקה מטעמך, לפעמים היו מקרים בין תאונה קלה לתאונה רצינית יותר בבדיקה עצמית.

נאמר לי שהתיקון בוצע במסגרת הטיפול של חברת הליסינג וככה לא הייתה מעורבות של חברת הביטוח.

השאלה שלי היא האם יכול להיות מצב שיש ירידת ערך אבל אין שום תיעוד לכך?

מה עוד אפשר לעשות כדי לברר על התיקון?

פורסם

כמו שיוליאן כתב,
חד משמעית צריך בדיקה שלך. בעיקר עם סעיפים כאלה שמופיעים בבדיקה שלהם.
דוח סליקה יהיה צעד ראשון טוב כדי לשערך את היקפי הנזק בתאונה. אם הם יכולים להביא לך גם דוח שמאי של אותה תאונה זה ישפוך לך אפילו יותר אור על הנושא.

עריכה: ראיתי שרשמת שתוקן במסגרת ליסינג, ככה שכנראה לא יהיה רישום בדוח סליקה.

פורסם
לפני 1 דקה, MiG כתב:

כמו שיוליאן כתב,
חד משמעית צריך בדיקה שלך. בעיקר עם סעיפים כאלה שמופיעים בבדיקה שלהם.
דוח סליקה יהיה צעד ראשון טוב כדי לשערך את היקפי הנזק בתאונה. אם הם יכולים להביא לך גם דוח שמאי של אותה תאונה זה ישפוך לך אפילו יותר אור על הנושא.

עריכה: ראיתי שרשמת שתוקן במסגרת ליסינג, ככה שכנראה לא יהיה רישום בדוח סליקה.

נאמר לי גם שאין דוח שמאי מאותה הסיבה שהרכב טופל במסגרת חברת הליסינג.

 

יש השגות מסויימות לגבי שאר הסעיפים הלא תקינים?

פורסם

לגבי השאר אין משהו חריג, אך כך לבדיקה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בדיקה סטנדרטית לחלוטין שהדבר היחיד שאפשר להבין ממנה לגבי הרכב הוא שמדובר ברכב ליסינג סטנדרטי שעבר תאונה לא קשה מאחור ועבר השבחה לפני המכירה. 

בקיצור, קח לבדיקה מטעמך וחזור לכאן עם תוצאותיה. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

×
×
  • תוכן חדש...