Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 6 דקות, yuvk כתב:

ולמיטב ידיעתי זו התקנה לא תקנית.

האטמור הזה לא מיועד להיות תחת לחץ, ז"א הברז צריך להיות בכניסה שלו בלבד, לא במוצא.

image.png.c2d68d3caf3a673f5706cb2647984233.png

image.png.625ca8e9cd956f7acaf5edf449df831e.png

 

למיטב זכרוני יש דגמים שבנויים להיות תחת לחץ אבל לא בטוח.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 151
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

שסתום פורק לחץ מיועד למקרה של עודף לחץ (למשל דוד שהתקלקל הו הטרמוסטט ומגיע לרתיחה) ולא יעזור פה.

פה התקינו (לענ"ד) את האטמור בצורה לא תקנית ואולי מסוכנת. אחד הצינורות הפנימיים או הדוד הקטן שבפנים (כולם מפלסטיק) יתבקעו יום אחד ויגרמו להצפה ואולי שריפה.

 

יש כמובן דגמים שמיועדים להיות תחת לחץ - הם נקראים מחממי מיים דירתיים. משום מה בדף של אטמור הקישור אליהם שבור.

https://shop.super-pharm.co.il/c/מחמם-מים-חשמלי-מרכזי-15KW/p/mp-00042277?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAgqGrBhDtARIsAM5s0_kLe1JqvCD-Pg4i-vkKnGAOsVFt0EWpcdAjaGuHUZcVOnjBRVDJroUaAjgxEALw_wcB

שימו לב לצינורות המתכתיים כמובן. ההספק גם גדול, בהתאם.

 

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
פורסם

מצאתי את התרשים הזה עם הדגם הנ"ל, לפי התרשים מותר להתקין לפני הברז, זאת אומרת תקני.

 

IMG_20231130_161436.thumb.jpg.91cdf9ecb7a574f906a4c3068473b23b.jpg

 

 

 

 

 

פורסם (נערך)

הדגם הזה משום מה לא מופיע באתר של אטמור.

 

אכן, מצאתי את המדריך שלו - ששונה משאר הדגמים ומתיר חיבור כזה.

 

https://ksp.co.il/site/siteUpload/200685308-166095E-Manual-900.pdf

 

image.png.5e2c843d96991d890651a74b853482c4.png

 

 

פר... מלחיץ אותי החיבור הזה. לפחות צינור היציאה עובר פה חיים קשים, ובסוף זה צינור פשוט של ברז פרח.

אני אולי הייתי משתמש בצינורות פקסגול וכו'.

 

image.png.30919599ca590ff29b28fd08772d8b25.png

 

 

 

 

עריכה: בתמונה הזו נראה שצינורות האטמור הזה הם מתכתיים, ומצד שמאל יש גם פורק לחץ. אז החוליה החלשה זה הצינורות שהשתמשו בהם להתקנה.

image.png.8d1e506c463957e76177c926a82cbf47.png

עריכה אחרונה על ידי yuvk
  • רעיון טוב! 1
:turn-l:
פורסם
לפני 46 דקות, yuvk כתב:

החלשה זה הצינורות שהשתמשו בהם להתקנה.

 

מדוע בברז פרח זה בסדר ובהתקנה הנ"ל לא?

 

גם הצינור של ברז פרח עומד באותו לחץ והטמפרטורה ביציאה מהדוד יכולה להיות עד 70 מעלות. 

 

 

פורסם

אחלה שרשור, הוקפץ בול בזמן.

ברשותכם, שתי התייעצויות/המלצות.

1. כיור מטבח כפול.

Screenshot_20231130_203925_Chrome.thumb.jpg.90bdaf4d68a70cd1fd7579b0a647cf85.jpg

 

מבקש הפניה והמלצה על סיפון שיתאים לחיבור טוחן אשפה (InSinkErator Evolution 200) ומדיח כלים. אם אפשר, סיפון קשיח ולא שרשורי.

 

2. ברז ניל "משולש" או קומבינציה שתיתן את התוצאה.

יציאה לברז המים הקרים, יציאה למדיח ויציאה למכשיר תמי4.

פורסם

לגבי 2. 

 

או ברז כזה שיש לו יציאה למטהר מים. הבעיה שכל הברזים האלו שראיתי הם לצינור 6 מ"מ, כאשר תמי 4 זה 8 מ"מ.

אפשר לצאת עם קטע צינור 6 ולשים מתאם מ 6 ל 8, עשיתי את זה, עובד מצויין.

4-6.jpg.9abb2500d6d39806730920ebbe357693.jpg

 

זה המתאם מצינור פלסטיק 6 מ"מ ל 8 מ"מ.

03a902f63f77036c9e8adda992c4d9f7.jpg.8b1adfb59cae6536dece26fe103852db.jpg

 

IMG_20231130_212653.thumb.jpg.31fe7cf4ea6621bc0869e6dcab9eb036.jpg

 

האופציה השניה ברז כפול ועליו מתאם V.

 

IMG_20231130_211430.thumb.jpg.7fe5fa7b9e6cb263cf06e9a3c0c84e12.jpg

 

bbde2230fe44a8b871d3a60a0616f45d.png.ec935f113d2c9cf7bf11dea161727da8.png

 

IMG_20231130_211353.thumb.jpg.f0ee32e73d2c3eeaac376b0f3a0715f5.jpg

  • אהבתי 2

 

 

פורסם

אצלי בבית חיברתי את התמי4 עם צינור 6 (נטו כי הוא לבן והוא יותר מתאים למטבח במקום צינור שחור)

כבר 6.5 שנים ולא מורגש הבדל.

  • רעיון טוב! 1

.

פורסם

תודה רבה על התצורה של ברזי ניל.

סיקרנתם אותי, והלכתי למדוד. גם אצלי הצינור של תמי4 הוא 6 מ"מ, הרבה, הרבה יותר מ-6.5 שנים, ואספקת המים הקרים והחמים תקינה. גם הסודה 😉.

 

ממתין לתובנות לגבי הסיפון.

הבנתי (משיטוט ברשת), שאת ניקוז המדיח ניתן לחבר לטוחן האשפה. הבנתי נכון? 

אם כן, מעניין אם זה רק לצורך חיסכון בחיבור נוסף, לסיפון. זה לא שיש צורך "לטחון" את מה שמגיע מהמדיח.

פורסם

ראה תמונה של סטאפ דומה. יציאה מהטוחן לכיוון הסיפון מימין, חיבור ניקוז מדיח משמאל.

החלק העליון מהווה סוג של מעבר אויר מבוקר (טוב, ביטוי קצת גדול…).

לגבי הזנת מים, הכל כבר נכתב למעלה

IMG_2052.jpeg

  • רעיון טוב! 2
   לפני המון זמן,  avargel כתב:

חברים, הבא שעונה לו חוטף כאפה. אני לא צוחק.

פורסם

למיטב הבנתי, מדובר על סיפון בודד, אני זקוק לסיפון כפול, מעדיף קשיח. יש כאלה "מטכנים" או שצריך להכין לבד מרכיבים נפרדים?

מהתמונה, קצת קשה לי להבין מה מחובר למה, "מעבר אויר מבוקר" הוא החיבור השחור למעלה, מהטוחן אל הסיפון? אם כן, מאיפה מתרוקן המיכל עם השאריות האוכל והמים?

פורסם

בטוחן יש חיבור למדיח כי זה התיכנון של היצרן.

אין בעיה עם חיבור של המדיח למקום הייעודי בטוחן, הרי הטוחן לא צריך לפעול כשאתה שוטף דברים בכיור עם מים, נכון ? אז אותו דבר עם המדיח.

יש אפשרות לקנות סיפון "S" לכיור אמריקאי שמתאים גם לטוחני אשפה וגם למי שמחפש זרימה מהירה. זה סיפון שלא משאיר בתוכו ליכלוך כמעט בכלל והוא מיועד לטוחני אשפה וגם למי שאין. קוטר כניסה וקוטר יציאה - 40 מ"מ.

כשמחברים כיור כפול עם טוחן אשפה, כבר עדיף לשמור על קוטר של 40 מ"מ בכל המערכת - למען הסדר הטוב. הניקוז ברצפה בכל מקרה יהיה 50 מ"מ אבל רק שם אפשר לשים ברך או זווית מעבר מ 50 ל 40.

אגב, אין צורך ב 2 סיפונים לכיור כפול גם אם יש טוחן אשפה.

קונים סיפון S ומחברים אותו לטוחן אשפה עם פיצול (עדיף אפסילון או חיבור T).
לכיור השני קונים יציאה לכיור אמריקאי. את החיבור בינהם עושים עם זוויות וצינור קשיח.
ממליץ, אם אפשרי, לא להשתמש בזווית 90 מעלות במקומות שמצריכים זרימה מהירה - אלא ב-2 זוויות 45 מעלות מחוברות בטור (מגדיל מעט את הרדיוס אבל מאפשר זרימה אופקית עם פחות התנגדות בסיבובים). במעבר בין צנרת אופקית לאנכית אין בעיה עם חיבור 90 מעלות.

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

כן, מצאתי סרטון התקנה של הטוחן. יש לו כניסה עבור ניקוז המדיח.

 

Screenshot_20231201_144325_YouTube.thumb.jpg.cad134ff815fa8eae2b5bd438645863d.jpg

הפתח סגור, ואם רוצים להשתמש, יש לשחרר אותו.

Screenshot_20231201_144442_YouTube.thumb.jpg.2be5c03cbae2744a24286828925490cd.jpg

חיבור המדיח.

 

Screenshot_20231201_144914_YouTube.thumb.jpg.4c9722dcd7ea5d14e92f9644f3fac953.jpg

האם הסיפון(ים) בתמונה עונים על התצורה המוצעת (S + יציאה), או שאילתרו משהו שיתאים?

ושוב, תודה רבה 🙏

עריכה אחרונה על ידי pasat04

×
×
  • תוכן חדש...