Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Lancia Thema Vs Alfa 164


R.T
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7734 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

קודם כל זאת ההודעה הראשונה שלי, אז אני חייב לציין שזה פורום מאוד מקצועי והידע של חלק מהאנשים מדהים אותי כל פעם מחדש.

יש ברשותי תקציב של 35K לרכב, הייתי מעוניין ברכב גדול ומרווח שיספק הנאה מנהיגה ובצועים טובים.

 

2 הרכבים האלו עלו לי לראש, ערכתי עליהם חיפוש בפורום הזה וממה שהבנתי הם די מתאימים לי. הייתי מעוניין לדעת מה מבינייהם עדיף מבחינת אמינות (אני יודע שהם לא מצטיינים בזה, אבל מה עדיף), בטיחות, אבזור, ביצועים וכו'.

פורסם

רק ידני, הייתי מעדיף תמא טורבו או ה164 3000 אבל קשה לי להאמין שאני אמצא טורבו במצב טוב או 164 3000 ידני, אז 164 2000 או לנציה 2000.

פורסם

אם אתה נעול רק על אחת מהן הייתי לוקח בלי לחשוב פעמיים 164.

 

הייתה לי גם תמא וגם 164 ומכל הבחינות האלפא הייתה יותר טובה.

חג שמח

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

אתה לא צודק ג'ורג'.למעט העיצוב,הלנצ'ייה טובה מהאלפא כמעט בכל.למרות שלמנוע האלפא שני מצתים לצילינדר,מנוע הלנצ'ייה טוב יותר,היא מרווחת ונוחה בהרבה,התנהגות הכביש שלה טובה יותר ונוחות הנסיעה טובה בהרבה.יצא לי לנהוג די הרבה על שניהן(עבדתי תקופה בחברת השכרה)ונהנתי מהלנצ'ייה יותר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

היי חן.

 

העניין הוא די אינדבדואלי.

בעבר קניתי לנצ'יה תמא והעדפתי אותה על אלפא 164 בגלל הביקורות בעיתונות בזמנו שהיללו את התמא,לצערי התאכזבתי מהתמא ומכרתי אותה דיי מהר(שנת 94 2 ליטר אטמוספרית).

לאחר כשנה נוצרה הזדמנות נוחה לקניית אלפא 164 ואכן קניתי אותה(שנת 94 2 ליטר TS)-הייתה ברשותי כשנתיים ונהנתי ממנה מאד .

מההתרשמות האישית שלי ה-164 טובה יותר,זה לא אומר שזו האמת המוחלטת!

בכל מקרה שתיהן הרבה יותר טובות מהתדמית שלהן בארץ.

ג'ורג'

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

אגב,הלנצ'ייה תמא והאלפא 164 מבוססות על אותה ריצפה,שמשמשת בין השאר את הפיאט כרומה והסאאב 9000,שהיו מכוניות כושלות למדי.הפרוייקט כולו נקרא טיפו 4.

מה שכן,ה 164 מכונית הרבה יותר יפה...ויש לה מנוע 3.0 נפלא.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אם ניסיון של רבע שעה מספק אותך...

אני הייתי לוקח את האלפא במקומך (בעצם, כבר לקחתי:)). אבל למצוא אחת מנוע 3 ליטר ידנית ושמורה זה תורה מסיני. 2 ליטר קיימות.

 

בכל מקרה, שיהיה בהצלחה.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

לדעתי, ואף פעם לא נסעתי על אף אחת מהן...

 

הרכב היותר אמין יהיה זה היותר שמור שתמצא.

 

אין טעם להגביל את עצמך מעכשיו, תתחיל לחפש גם וגם ותראה מה תדוג.

פורסם

בתקציב שציינת קח לנצ'יה קאפה טורבו. הרבה יותר מומלצת מהתמא. יותר מרווחת ויותר אמינה.

 

 

בהצלחה.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

תראה, התמה מרגישה "קלילה" יותר מה 164.

בכל מקרה לדעתי בגרסאות האטמוספריות שלהן (2.0 ל') הן די עצלניות ולא הייתי קונה אותן, מצד שני תמה טורבו זה אחת המכוניות המרתקות שאפשר לקנות בתקציב כזה פשוט חוויה של אוטו, על הסופר לא אתן חוות דעת מכיוון שלא נהגתי על אחת. אבל מ"לחיצות" שביצענו בין הסופר לתמה טורבו (סטנדרטיות) התמה הובילה בכל מצב.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

ההבדל העיקרי בין ה 164 3.0 ה"רגילה" לסופר,מורגש דווקא בגירסה האוטומטית.

הגיר האוטומטי של 164 בעלת 12 שסתומים היה פשוט ביזיון(עד 90-100 קמ"ש רנו אקספרס ניצמדה אליה...)בעוד שבדגם הסופר הוא היווה שיפור מאד רציני,והביצועים היו בהתאם.בכל מקרה,מנוע 3.0 של

האלפא ניפלא ומפיק צליל נהדר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

לדעתי התמא עדיפה בהכל (גם בעיצוב) על ה-164, למרות שאני אוהב גם את ה-164.

מבחינתי אם 164 -אז רק את ה-3.0 V6 ידנית.

אם תמא - אז בכל מקרה לא אוטומטית וכמובן עדיף טורבו.

 

לגבי ההשוואה שמישהו העלה פה בין התמא לקאפה - המכוניות האלו הרבה יותר דומות מבחינת המבנה והחלקים ממה שאנשים חושבים. קשה יהיה לטעון שהקאפה הרבה יותר אמינה מהתמא. ההבדל (אם יהיה) ינבע בעיקר מכך שהקאפות פשוט משנתונים יותר חדשים.

פורסם
לדעתי התמא עדיפה בהכל (גם בעיצוב) על ה-164, למרות שאני אוהב גם את ה-164.

מבחינתי אם 164 -אז רק את ה-3.0 V6 ידנית.

אם תמא - אז בכל מקרה לא אוטומטית וכמובן עדיף טורבו.

 

לגבי ההשוואה שמישהו העלה פה בין התמא לקאפה - המכוניות האלו הרבה יותר דומות מבחינת המבנה והחלקים ממה שאנשים חושבים. קשה יהיה לטעון שהקאפה הרבה יותר אמינה מהתמא. ההבדל (אם יהיה) ינבע בעיקר מכך שהקאפות פשוט משנתונים יותר חדשים.

לפי מה שידוע לי לפחות, המנועים אומנם זהים אבל כל מה שמסביב שופר והפך לאמין יותר. הקאפה הרבה יותר מודרנית יותר יפה ויותר נוחה לנסיעה.

 

בהצלחה.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

תראה, מנוע (ה-4 צילינדרים, לפחות), גיר, תמסורת ממש דומים. אפילו השאסי נראה ממש דומה (כשמסתכלים מתחת לאוטו זה ממש נראה אותו דבר).

כל הקונספציה של האוטו (חיווט חשמלי, מתגים, מיקום רכיבים, מזגן וכו') מאד דומים.

 

יש לי תמא טורבו 7 שנים. יש לי 3 חברים שיש להם קאפה (או היתה בעבר) ואני יכול להגיד לך שיש תקלות בקאפה שבתמא בכלל לא שמעו עליהם....

 

הקאפה יותר מודרנית - כן, יותר יפה - ממש לא (לדעתי, בכל מקרה), יותר נוחה - כן ולא (פחות רעשי דרך, אבל מבחינת המתלים/בולמים נראה לי שהתמא יותר טובה).

 

בכל מקרה, התקציב הוא 35K, אז לא יהיה קל למצוא קאפה טורבו במצב סביר במחיר הזה.

ואם יש תקציב לקאפה טורבו - אז מומלץ.

×
×
  • תוכן חדש...