Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

בעקבות המלצת הפורום הלכתי לפני חצי שנה לSOUND FX והתקנתי קומפוננט של סרווין ווגה + חיבור מגבר ה-4 ערוצים לקומפוננט במקום לאחוריים. מאז קרה שהסט הימני של הקומפוננט התנתק כל פעם שהייתה קפיצה באוטו (מדובר בפיאט פונטו שכל במפר במהירות מעלה 15 גורמת לכל האוטו ולפלסטיקים שלו לקרקש ולרעוד). הבעיה הייתה שSOUND FX כבר לא קיימים יותר ולכן לא יכלתי לפנות אליהם. עכשיו, לפני שבוע, החלפתי את הסט הקדמי במקום אחד (FULL VOLUME), ושם אמרו שלא אמור להיות שום בעיה עם החיבורים, אך למרות זאת הניתוק נמשך.

יש איזשהן עצות לפיתרון?

חתימה עד שלוש שורות. תודה.

פורסם

חח וואו..הדהים אותי הבחור, נבהלתי לרגע, דפקא חבר'ה די מקצועיים שם.

אייל, איפה נפתחה עוד חנות? באותו הבניין, או במקום אחר?

גולף...כי לא כל אחד יכול להרשות לעצמו אחת כזאת :wink:

פורסם
לא רק שקיימים אלא גם פתחו עוד חנות.

סחתיין :-D

 

היכן החנות הנוספת??

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
לפתוח עוד חנות באותו הבניין? רעיון מעניין עוד לא שמעתי על דבר כזה :)

 

החנות החדשה בראשון, אני לא יודע בדיוק איפה בראשון.

ראשון זה מעולה! קרוב :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
לפתוח עוד חנות באותו הבניין? רעיון מעניין עוד לא שמעתי על דבר כזה :)
למה דווקא הגיוני, אולי הם התרחבו וכבר אין מקום לתצוגה בחנות הקודמת?! אז פותחים עוד "אגף" צמוד לחנות המקורית...כמו דוכני פלאפל. :-)

גולף...כי לא כל אחד יכול להרשות לעצמו אחת כזאת :wink:

פורסם
למה דווקא הגיוני, אולי הם התרחבו וכבר אין מקום לתצוגה בחנות הקודמת?! אז פותחים עוד "אגף" צמוד לחנות המקורית...כמו דוכני פלאפל. :-)

חח.. עוד הוכחה שאתם סטלנים חסרי תקנה..:-D :-D :shock:

בקפיצות הרמקול מתנתק וחוזר לעבוד, או לא?

 

חבר'ה, הכדורים האדומים בבקשה !!

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

SOUND FX מצטער מראש על המידע הלא מהיימן במיוחד שקיבלתי מחבר על הסגירה.

בדקתי איתם את הנושא והם אמרו לי לבוא ביום שני והם אחראים שהכל ייפתר.

חתימה עד שלוש שורות. תודה.

×
×
  • תוכן חדש...