Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזל טוב לאזולאי של הפורום...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שנראה אותך מגיע בגיל 120 בסובארולמפגשים

אני מקוה שאתה מתכון לכחולה ולא למשהו אחר...( למרות שיש עוד כמה סובארו שמעניינות אותי).

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם

חס וחלילה לדרוך על יבלות.

 

גם לי עוד שישה ימים יש יום הולדת ואני מקווה שבשנה הבאה יהיה לי רישיון ואני יבוא עם הקורטינה הכחולה למועדון.

אבל עזוב אותי

 

תחשוב אופטימי:wink: ,יהיה טוב.

 

אני מאחל לך עוד הפעם מזל טוב ,חג שמח,שנה טובה,שנת שיפוץ מהנה,וכו' וכו'...

 

חג שמח

לירון

פורסם
עוד אספן ממזל שור...

גם אתה? בסוף יהיה אפשר להקים "מועדון השוורים" - IBBB :wink:

Israeli Bulls bullshit bla-bla :wink:

 

אזולאי,

אנחנו מצפים לגיל 120, לא משנה הסובארו אשר תהיה... רק שיהיה עליה את הסמל שקנית בשוק-עתיק.

קאדילק Wannabe :lol:

עברתי לכתובת חדשה

(יותר מדי בעיות בהתחברות-משתמש).

פורסם

משה מזל טוב גם ממני כמובן ולכו לישון כבר צעירי העמותה אנחנו פה זקני העמותה לשמור על הגחלת

 

ליל מנוחה

פורסם

 

 

 

ואנחנו כדי ללמוד ולדאוג שתעבור הלאה.

שיהיו/תהיינה כמה שיותר מכם ובהזדמנות זאת ברוך הבא לשורותנו בחור חמד, לא אנקוב בכינוייך אלא אם כן תבחר לעשות זאת בעצמך , אתמול התקבלת בחום דבר שבשגרה אצלנו למרות הדעות הרווחות וכמובן שלא בצדק (אל תדאג הזובור יבוא מתישהו....לי עשו זאת במהלך לווי קבוצת המועדון לחו"ל)

בוקר טוב שבת נפלאה וחג שמח

אירית

פורסם
שיהיו/תהיינה כמה שיותר מכם ובהזדמנות זאת ברוך הבא לשורותנו בחור חמד, לא אנקוב בכינוייך אלא אם כן תבחר לעשות זאת בעצמך , אתמול התקבלת בחום דבר שבשגרה אצלנו למרות הדעות הרווחות וכמובן שלא בצדק (אל תדאג הזובור יבוא מתישהו....לי עשו זאת במהלך לווי קבוצת המועדון לחו"ל)

בוקר טוב שבת נפלאה וחג שמח

אירית

 

אם זה הבחור שישב איתכם אתמול אז אני בטוח שהוא. לירון ואני ננהיג את המועדון (אבל לא בעתיד הקרוב...).

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם
אם זה הבחור שישב איתכם אתמול אז אני בטוח שהוא. לירון ואני ננהיג את המועדון (אבל לא בעתיד הקרוב...).
קדימה!!! ולבנתיים פעילות התנדבותית תתקבל בברכה

אירית

×
×
  • תוכן חדש...