Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניתוקים בדוושת הגז - יונדאי אקסנט 2003


מני ופ
 שיתוף
עוקבים 9

פוסטים מומלצים

שוב שלו' לכולם:)

יש לי תופעה שלפעמים בלחיצה על דוושת הגז יש ניתוק/חוסר תגובה לאיזה שתיים שלוש שניות ואז זה תופס.

(גם לפני שזה קרה היה אפשר להרגיש קצת גמגום בגז. כלומר -אם הייתי מתניע ונותן גז ועוזב בניוטרל הייתי מרגיש בסוף רעידה קלה)

היום הייתי אצל מוסך שבדק לי את המערכת עם מכשיר (לא יודע איך קוראים לו)שמכניס עשן ובודק איפה זה יוצא ובאמת יש לי בריחה מהגומיה של המכסה שסתומים.

מה אתם אומרים ??

זה קשור לבעיה ?? והאם שווה לתקן או עדיף לסחוב ככה (כמו שזה כבר 3 חודשים +)??

תודה רבה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צריך לראות נזילות שמן אם זה מהאטם. חוסר תגובה לגז זה נשמע רחוק לדבר הזה אני הייתי מהמר על בעיה במצערת / פילטר אוויר סתום . לך לכיוון הזה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם כתוצאה מהבעיה במכסה שסתומים נכנס יותר מידי אויר למנוע והמנוע עובד על תערובת עניה (יותר אויר מדלק) אז זה בהחלט מסביר את תגובת הדוושה הבעייתית שאתה מרגיש

יום טוב גם לך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פילטר אויר חדש.

נזילות שמן אני לא יודע להגדיר כמות אבל תמיד המנוע מזיע שם באטם, רק שעד היום כל מוסכניק שראה את זה אמר לי "סע לשלום".

עכשיו אני מתלבט אם לפתוח (ולעשות כבר גם טיימינג כמובן) או שיש לי מה לפחד שאם נפתח את זה יתפתח צרות ??

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל לפתוח מכסה שסתומים ולהחליף את האטם, לא צריך בכלל להגיע לטיימינג.
תזמין אטם מקורי מקוריאה פלקון ותחליף לבד.

בקשר לבעיה, תחבר סורק ותוציא נתונים של fuel trim ו-long trim ככה תהיה יותר אינדיקציה לגבי התערובת האם היא עניה או לא

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה Trhtkf

הטיימינג פשוט כבר קצת ישן שאמנם אפשר לגרור איתו עוד 20 אלף אבל זה לקראת הסוף.

השאלה שלי זה אם זה יכול להיות קשור לבעיה או לא, וגם האם יש סיבה לחשוש לפתוח את המנוע בשביל נאטם והטיימינג.

המוסך שהייתי אצלו שעשה לי את הבדיקה עשה לי גם בדיקת מחשב והוא טען שהבעיה באטם (הוא קרה לתקלה בשם רק שאני לא זוכר בדיוק)

לכן פניתי לפורום של המומחים (שגם אוהבים לדבר על מכוניות:)) לשאול אם זה הגיוני שזה הסיבה לתקלה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני החלפתי מכסה אטם שסטומים באקסנט כמו שלך וזה לקח לי סביב החצי שעה בלי כלים מיוחדים ובלי ידע מסובך.

ראיתי איך עושים ועשיתי.

אם תרצה אצרף לך את המדריך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה

אבל ראיתי כבר מדריכים ולא מפחיד אותי להחליף את האטם לבד.

מה שאני רוצה לדעת זה אם יש קשר בין הניתוקים בדוושה לאטם, יש לך או למישהוא דעה בעניין ??

ושוב תודה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי שוב, תודה,

אני רוצה להבין - יש היגיון שזה קשור לאטם ? או שזה צריך להיות קשור לגומיות של הבוכנות שאותם לא רואים חיצונית ?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אין קשר.

אצלי האטם היה במצב גרוע משלך (לדעתי)

ועדיין לא היו ניתוקים כאלה 

 

אבל...

לפני שאתה מפרק חצי אוטו, 

להחליף אטם (במיוחד אם אתה עושה לבד) זה עניין פחות מ100₪ 

לכן כן הייתי מנסה.

 

עריכה אחרונה על ידי om2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם לא חושב שאטם מכסה שסתומים קשור במיוחד, אבל שסתום pcv תקוע פתוח (שגם הוא מתחבר למכסה שסתומים) בהחלט יכול לשבש את התערובת. 

לדעתי תתחיל מבדיקה ואולי אפילו החלפה עיוורת של שסתום הpcv, ותוודא שלמות של כל צינורות הואקום שמתחברים לסעפת היניקה

יום טוב גם לך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...