Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סיאט איביזה שנתון 2013 מנוע 1400 ידני דגם Reference , 
מדובר בדגם הבסיסי בהספק 85 כ"ס, דגם 6J52E4 , ולא טורבו!

הרכב עשה קילומטראג' של 97k - אני מקפיד מאוד על טיפולים כל 15K אך כבר לא במורשה.
שאלתי - מתי יש לבצע החלפת טיימינג, האם בדגם הזה מדובר ברצועה, או בשרשרת בדגם זה?

כמו כן מה כולל הטיפול (הבנתי שבד"כ מחליפים גם משאבת מים על הדרך, גם אם היא תקינה)?

סדר גודל של עלות משוערת?

 

תודה רבה לעוזרים,

אורן
סיאט איביזה

damka.gif
פורסם

מדובר ברצועת טיימינג ולא בשרשרת.

למעשה ברכב הזה יש 2 רצועות טיימינג.

יהיה צורך להחליף את שניהם.

ועל הדרך, אם כבר פותחים את המכסה, לבדוק אם משאבת המים לא נוזלת.

פורסם

כן פתחתי את מכסה הפלסטיק שמתחתיו מסתתרת הרצועה, וגילית 2 רצועות... מוזר קצת לא?
יש לך מושג מה העלות המשוערת לעבודה כזו?

 

2.jpg

damka.gif
פורסם

1700 שקל + -, במוסכי צימפיון.

אבל תבדוק גם במוסכים שהם לא מוסכי רשת. 

זה יהיה הרבה יותר זול.

הכי חשוב, תבדוק מה המצב של המותחנים, ושל המשאבת מים.

פורסם
לפני 20 שעות, yossiaviel כתב:

הכי חשוב, תבדוק מה המצב של המותחנים, ושל המשאבת מים

אין מה לבדוק את המותחנים, הם מוחלפים יחד עם הרצועה, זו הוראת יצרן. 

לגבי המשאבה, ניתן לבחור שלא להחליף אותה. אבל אם במנוע הזה נדרש פירוק טיימינג בשביל להחליף משאבה, אני ממליץ להחליף אותה בליינד

יום טוב גם לך

פורסם

ברשותי היה רכב כזה, גיר ידני, שנקנה ישר מהסוכנות.

טיפלתי בצימפיון, {עקב מיקום מגוריי}, והחלפתי את הרצועות הנ"ל, 

הם הוחלפו על פי הראות יצרן. שנים או ק"ם שנסע הרכב. אצלי זה היה השנתון, כי הייתי רחוק מאוד מ-ק"ם ההחלפה.

בכל אופן, המותחנים לא הוחלפו, כי לטענתם זה היה ממש מיותר. כנ"ל גם המשאבת מים.

 

כמה ק"ם עבר הרכב? אם נצא מנקודת הנחה שהוא עבר את ה-60000, מומלץ להחליף גם את המיסבים הנ"ל.

 

פורסם

אני מעפולה, 
במוסך המורשה לסיאט פה משארקה, המליצו לי להחליף קיט טיימינג ( 2 רצועות ומותחנים) משאבת מים (למרות ששלי תקינה ולא נוזלת) ועל הדרך גם את רצועת האביזרים=רצועת מנוע (למרות שהיא נראית
סבבה לגמרי) - אבל ההצעת מחיר שלהם היתה הזויה לחלוטין... סביב ה 4000 ש"ח (טוענים שזה מחיר שנקבע ע"י צ'מפיון והחלקים יקרים).

קיבלתי ממוסכים אחרים (לא מורשה סיאט) הצעת מחיר של 1500-1700 ש"ח
גם בררתי בחנויות חלפים - הציעו לי סט טיימינג INA (גרמני) ב 400 ש"ח ומשאבת מים חלופית של Airtex (מותג ספרדי) ב 150. 
כך שברור שההצעה של המורשה מנופחת מאוד וחבל.

 

damka.gif
×
×
  • תוכן חדש...