Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סאב מוגבר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2033 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי כולם, חושב על לקנות סאב מוגבר מאמזון בגלל חסכון במקום ועלות. יודע שזה לא יתן אותו דבר כמו סאב ומגבר רגיל.

יש למישהו המלצות? השגות? רעיונות?

פורסם

לי יש את אלפיין PWE-S8 הוא דווקא חביב מאוד - מותקן מתחת למושב הנוסע ברכב האישי שלי. 

 

יש את הJBL BASSPRO SL8 שהוא גם טוב אבל יש להם גרסא אחרת של הבאס פרו שנקראת BASSPRO MICRO - לא מהסוג שמחליקים מתחת לכסא אבל הוא מוברג לתחנת עגינה ובמידת הצורך שני ברגים והוצאת אותו מהרכב - אחלה דבר. חפש באמאזון. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני שעתיים, lanosforce כתב:

לי יש את אלפיין PWE-S8 הוא דווקא חביב מאוד - מותקן מתחת למושב הנוסע ברכב האישי שלי. 

 

יש את הJBL BASSPRO SL8 שהוא גם טוב אבל יש להם גרסא אחרת של הבאס פרו שנקראת BASSPRO MICRO - לא מהסוג שמחליקים מתחת לכסא אבל הוא מוברג לתחנת עגינה ובמידת הצורך שני ברגים והוצאת אותו מהרכב - אחלה דבר. חפש באמאזון. 

 

תודה על התגובה. זה יתן לי מענה לחיסכון בסאב ומגבר נפרדים? כמו כן, זה משפר את הצליל הכללי ברכב? 

פורסם
לפני שעתיים, אמסטי כתב:

זה יתן לי מענה לחיסכון בסאב ומגבר נפרדים?

חיסכון במקום אולי כן ,חיסכון במחיר לא תמיד.

הסאבים האקטיביים הטובים עולים לא פחות ממגבר + סאב ואף יותר.

 

במידה וזה אפשרי 

אני מאמין שעדיף לך ללכת על סאב 8 אינצ רגיל עם תיבה מינימלית בתא המטען

עם מגבר 4 ערוצים בסיסי ,אתה תקבל תוצאה טובה וגם תהיה לך האפשרות לחבר עוד זוג 

רמקולים {שאני ממליץ לרכוש} למגבר.

לפני שעתיים, אמסטי כתב:

זה משפר את הצליל הכללי ברכב? 

אם יש לך מחסור בתדרים נמוכים ברכב 

אז בהחלט כן.

 

מעבר לכך יהיה טוב אם תציין באיזה רכב\מודל מדובר 

ואיזה ציוד מותקן כרגע.

 

 

 

 

 

 

 

פורסם
לפני 18 שעות, AUDIO KING כתב:

חיסכון במקום אולי כן ,חיסכון במחיר לא תמיד.

הסאבים האקטיביים הטובים עולים לא פחות ממגבר + סאב ואף יותר.

 

במידה וזה אפשרי 

אני מאמין שעדיף לך ללכת על סאב 8 אינצ רגיל עם תיבה מינימלית בתא המטען

עם מגבר 4 ערוצים בסיסי ,אתה תקבל תוצאה טובה וגם תהיה לך האפשרות לחבר עוד זוג 

רמקולים {שאני ממליץ לרכוש} למגבר.

אם יש לך מחסור בתדרים נמוכים ברכב 

אז בהחלט כן.

 

מעבר לכך יהיה טוב אם תציין באיזה רכב\מודל מדובר 

ואיזה ציוד מותקן כרגע.

 

 

 

 

 

 

 

במחיר של הסאב המוגבר אני יכול להביא מוצרי מדבקה למינהם. הבנתי לא לצפות מהם ליותר מדי, לכן חשבתי להביא סאב מוגבר של חברה מוכרת יותר לפי המחירים באמזון זה לא נשמע יותר מדי יקר. 

בכל מקרה אני רוצה להחליף גם את הרמקולים הרגילי שדי התבלו. 

יש לי פולו 2008 עם מערכת אנדרואיד מאלי אקספרס.

פורסם

במחיר של סאב מוגבר מחברה מוכרת כמו JBL אתה יכול להביא יותר ממוצרי מדבקה למניהם.

לדוגמא :

סאב 8 של אלפיין

https://www.alexsander.co.il/product/11590/8-alpine-sbg844br

מגבר 4 ערוצים של פיוניר

https://www.alexsander.co.il/product/8386/pioneer-gm-a6704

 

אתה יכול להוסיף עוד סט בסיסי טוב כמו הסט הזה 

ויש לך יופי של מערכת.

https://www.alexsander.co.il/product/9032/infinity-ref-6530cx-6-5

 

אגב חיסכון בעלות ומיקום 

למה לא לשקול רמקולים 6X9 מאחור מבמקום סאב.?

 

 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 24.11.2020 בשעה 20:02, AUDIO KING כתב:

במחיר של סאב מוגבר מחברה מוכרת כמו JBL אתה יכול להביא יותר ממוצרי מדבקה למניהם.

לדוגמא :

סאב 8 של אלפיין

https://www.alexsander.co.il/product/11590/8-alpine-sbg844br

מגבר 4 ערוצים של פיוניר

https://www.alexsander.co.il/product/8386/pioneer-gm-a6704

 

אתה יכול להוסיף עוד סט בסיסי טוב כמו הסט הזה 

ויש לך יופי של מערכת.

https://www.alexsander.co.il/product/9032/infinity-ref-6530cx-6-5

 

אגב חיסכון בעלות ומיקום 

למה לא לשקול רמקולים 6X9 מאחור מבמקום סאב.?

 

 

 

תודה על המענה.

 

לא שולל לשים רמקולים 6X9 על המגש, השאלה אם זה יתן לי יותר באס מהרמקולים בדלתות. אני כן מחפש קצת יותר באס. לא להרעיד את האוטו.

 

האם לשים בדלתות הקדמיות רמקולים רגילים או לשים קומפוננטים? הקומפוננט משדרג משמעותית?

פורסם
לפני 45 דקות, AUDIO KING כתב:

בהחלט ,סט קומפוננט הוא אופציה עדיפה מקדימה

רמקולים 6X9 מגיעים במקום אופציית הסאב.

 

שוב, תודה רבה על המענה.

 

האם זה אפשרי להתקין עצמאי?

פורסם
לפני 5 דקות, AUDIO KING כתב:

זה אפשרי אבל אני אישית לא ממליץ.

תשאיר את העבודה הזאת לבעל מקצוע.

 

 

המלצה למתקין? 

האם כדאי יותר לקנות בנפרד את המוצרים וללכת למתקין? 

 

יש המלצה לרמקולים ספציפיים?

×
×
  • תוכן חדש...