Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נכנס בעוד כחצי שנה לדירה חדשה (מחיר למשתכן), צריך להתחיל לברר לגבי המיזוג.

אשמח להנות מחוכמת הפורום לגבי אמינות מולטי/VRF, חשבתי לשים מיני מרכזי לסלון+מטבח ו- VRF לחדרי השינה מתוך מחשבה שאם ה- VRF יתקלקל אז לפחות עדיין יהיה מיזוג כלשהו, ומניח שעלות תיקון של מזגן קטן יותר נמוכה יותר...

חוץ מזה, מה חשוב לשאול את איש המיזוג בעת בקשת הצעת מחיר?

 

מצרף תוכנית של הדירה (אל תתיחסו לתוכנית ההעמדות, המעצבת עובדת על זה).

 

דירה_ברי.jpg

פורסם

יש הכנות קבלן עבור החדר הנפרד?
ראיתי אנשים שמצאו פתרונות יצירתיים לדחוף הרבה מדחסים במסתור הכביסה ואז לא צריך vrf. אם תצליח זה כמובן עדיף.

פורסם

מה שקורה הרבה פעמים בפרוייקטים כאלה זה שכקבוצת דיירים הרבה חברה מתארגנים מול איש מיזוג אוויר שמציע כמה הצעות אטרקטיביות.

הייתי מחכה עוד קצת לקראת סוף הפרוייקט ומנסה לראות אם משהו כזה קורה, או מרים את זה בעצמי.

פורסם
לפני 4 שעות, A_lex כתב:

יש הכנות קבלן עבור החדר הנפרד?
ראיתי אנשים שמצאו פתרונות יצירתיים לדחוף הרבה מדחסים במסתור הכביסה ואז לא צריך vrf. אם תצליח זה כמובן עדיף.

להבנתי מיסתור הכביסה קטן יחסית ולדחוף שם 6 מנועים זה רעיון ממש לא טוב...

 

לפני 3 שעות, Nakamichi כתב:

מה שקורה הרבה פעמים בפרוייקטים כאלה זה שכקבוצת דיירים הרבה חברה מתארגנים מול איש מיזוג אוויר שמציע כמה הצעות אטרקטיביות.

הייתי מחכה עוד קצת לקראת סוף הפרוייקט ומנסה לראות אם משהו כזה קורה, או מרים את זה בעצמי.

יש כמה הצעות כאלה, אבל קשה להבין מה "אידיאלי". קיבלתי הצעה דומה לזאת שכתבתי עליה, מיני מרכזי לסלון+מטבח ומולטי לחדרי שינה. עדיין לא הצלחתי להבין מה ההבדל בין מולטי ל- VRF. כמו כן, איש המיזוג המליץ על אלקטרה ואמר שהשרות טוב יותר משל תדיראן, אז גם זאת שאלה כי שמעתי שתדיראן יותר אמין (אפילו לא זוכר איפה...).

פורסם (נערך)

אצלי הכניסה בעוד שנה ודירה דומה מאוד (כמו כל התוכנית הזו...).

יש הכנת קבלן לחדר הנפרד (מצויין גם בתוכנית).

אני באותם התלבטויות כמו שלך, אם כי עוד לא התעמקתי לגמריי בנושא המיזוג בגלל שיש עוד שנה לאיכלוס.

ראיתי תמונות עם 5 מדחסים במסתור כביסה, אבל כאן צריך 6 ויש מצב שיוצא כבר יותר מדיי...

 

אגב, מישהו יודע האם צריכה להיות נפרדת למזגן גם בממד?

עריכה אחרונה על ידי yaniv572
×
×
  • תוכן חדש...