Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כל פעם אני אומר שזה הפעם האחרונה שאני נכנס למורשה :( נכנסתי להחליף שמן גיר ויצאתי עם הצעת מחיר של 5100 שקל. 

 

לא הבנתי את הקטע שאני נכנס למוסך מורשה ומקבל הצעת מחיר עם חלקים חלופיים.

כל הקטע במורשה זה החלקים המקוריים לא?

מצורף צילום של ההצעת מחיר.

 

מישהו יכול בבקשה להמליץ לי על מוסך לא פחות מעולה שמטפל בהונדה באיזור חיפה במחיר שפוי?

 

כמו כן אשמח לדעת במה דחוף לטפל מכל ההצעת מחיר הזאת. 

 

תודה רבה.
 

 

Screenshot_20201109-120251~2.png

עריכה אחרונה על ידי itamar3103
פורסם

 

אני גם חושב להפסיק עם המורשה של הונדה. המחירים שלהם פשוט לא הגיוניים.. (ברקסים של TRW עלו לי חצי מהמחיר של ברקסים של הונדה)

בכל אופן, מה שאני תמיד עושה לפני טיפול, אני בודק באתר הזה:

 

https://updates.mct.co.il/services/

 

אתה יכול להכניס את הטיפול שאתה רוצה לעשות לפי מס' ק"מ ולקבל הצעת מחיר בו במקום (ככה תוכל גם לדעת אם המוסך מגזים). לדעתי הם איפשהו כפופים לתעריף של "מאיר".

פעם הייתי מקבל ממש אסמס מפורט עם העלות של כל חלק, עכשיו זה רק נותן הצעת מחיר כללית וקצת יותר קשר לעקוב אבל עדיין מציע לך לבדוק שם.

 

לצערי לא מכיר מוסך מורשה הונדה בחיפה, אני מטפל באור יהודה (וגם זה אני רוצה להפסיק)

פורסם (נערך)

אני לא מבעלי המוסך/לא מקורב (כן לקוח שלהם עם רכב בן 7 כמעט) אבל בוא נעמיד דברים על דיוקם.

הצעת המחיר שקיבלת לא כוללת רק שמן גיר והחלק היקר והבעייתי הוא מסרק הגה משופץ (שד"א זה עניין בטיחותי ממעלה ראשונה,הכי משמעותי כרגע ואם יש אכן להחליף מסרק הגה בגלל חופשים בו התיקון יקר (מעריך ש 1800-2000 במוסך רגיל אז במורשה בטוח יקר מעט יותר) וגם מיסב אחורי לא בדיוק עסק זול.

על החלפת שמן גיר שילמת 431 ש"ח- סביר בהחלט למוסך מורשה וקשה לי להבין מה אתה בדיוק רוצה מהם ? 

לצערנו באזור הזה (ואני מאותו אזור כמו שלך) אין מוסכים טובים להונדה וזאת מסיבה פשוטה- כל המוסכים שמתמחים ברכב היפני (אופיר/זאב ודומיהם) משתמשים בחלקים מסוג ב' במקרה הטוב ובשמנים/מסננים לא הייתי מהמר על זה בשביל לחסוך 200-300 ש"ח) ואם תחליט ללכת לאחד מהם ולא להתפשר על חלפים אז הם יזמינו ממוסך הונדה והעבודה תצא לך מעט יותר זולה.

בלמים-אתה יכול להחליף בכל מוסך כללי- לא חייב מקורי (וד"א גם בחברה מציעים לך אופצייה של קדמיים לא מקוריים),

משולשים/תפוחים וחלקים כאלו-עדיף להיכנס במוסך שמתמחה בכיווני וטיפולי פרונט. 

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

בניגוד לשורה הראשונה בכותרת,שמעוותת את המציאות,הוא התלונן על הצעת מחיר של 5100 שח לכל הליקויים שהעלה מבלי לדעת,שרק מסרק הגה זה 40% בערך מהעלות- מה לעשות מדובר בחלק יקר וגם העבודה לא הכי זולה.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 11.11.2020 בשעה 12:42, ניצן א כתב:

לא הבנתי את טענתך. הציעו לך חלפים תחליפים על מנת להוזיל את המחיר,מה לא בסדר בזה? 

הבעיה שלי היא כשאני מגיע למוסך מורשה אני מצפה שישימו לי במחיר הזה חלקים מקוריים.

לצורך השוואה עשיתי את הטיפול חוץ מהמסרק הגה ויצא לי 1800 שח!!! על המסרק רצו עוד 1400 ויתרתי.

לשלם 5100 ועוד על חלקים לא מקוריים ?!?!

לא תודה..

 

בתאריך 11.11.2020 בשעה 11:06, colauti 9 כתב:

אני לא מבעלי המוסך/לא מקורב (כן לקוח שלהם עם רכב בן 7 כמעט) אבל בוא נעמיד דברים על דיוקם.

הצעת המחיר שקיבלת לא כוללת רק שמן גיר והחלק היקר והבעייתי הוא מסרק הגה משופץ (שד"א זה עניין בטיחותי ממעלה ראשונה,הכי משמעותי כרגע ואם יש אכן להחליף מסרק הגה בגלל חופשים בו התיקון יקר (מעריך ש 1800-2000 במוסך רגיל אז במורשה בטוח יקר מעט יותר) וגם מיסב אחורי לא בדיוק עסק זול.

על החלפת שמן גיר שילמת 431 ש"ח- סביר בהחלט למוסך מורשה וקשה לי להבין מה אתה בדיוק רוצה מהם ? 

לצערנו באזור הזה (ואני מאותו אזור כמו שלך) אין מוסכים טובים להונדה וזאת מסיבה פשוטה- כל המוסכים שמתמחים ברכב היפני (אופיר/זאב ודומיהם) משתמשים בחלקים מסוג ב' במקרה הטוב ובשמנים/מסננים לא הייתי מהמר על זה בשביל לחסוך 200-300 ש"ח) ואם תחליט ללכת לאחד מהם ולא להתפשר על חלפים אז הם יזמינו ממוסך הונדה והעבודה תצא לך מעט יותר זולה.

בלמים-אתה יכול להחליף בכל מוסך כללי- לא חייב מקורי (וד"א גם בחברה מציעים לך אופצייה של קדמיים לא מקוריים),

משולשים/תפוחים וחלקים כאלו-עדיף להיכנס במוסך שמתמחה בכיווני וטיפולי פרונט. 

 

המחיר של השמן גיר לא הייתה הבעיה שלי...

למרות שגם פה יכלתי לחסוך.

הבעיה שלי הייתה לשלם 5100 ולקבל חלקים לא מקוריים. מכשהבנתי שבמורשה שמים לי חלקים לא מקוריים אז ניסיתי להבין מה הטעם ללכת למורשה. הלכתי למוסך אחר שהמליצו לי עליו וקיבלתי הצעה של 3200 שח עם חלקים ספרדים ואנגלים. 

לא משנה מה תגיד לא תצליח לשכנע אותי בחזירות של המורשה. 

×
×
  • תוכן חדש...