Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

לרעייתי יש יום הולדת החודש וחשבתי לקנות לה שעון חדש חכם.

כיום יש לה שעון של שיאומי, לא הכי חכם.

מישהו התנסה בשעון כזה?

חשוב שלא יהיה ענק או אגרסיבי אבל שכן יהיה משוכלל.

ראיתי שעונים של סמסונג נראים טוב אבל לא התנסתי איתם.

חשוב לומר שאנחנו מתנהלים עם טלפונים של שיאומי לא אייפונים.

 

 

פורסם

עדיין השאלה היא מה המטרה העיקרית. יש לי תחושה ששעונים שמיועדים לספורט יותר עמידים משעונים חכמים "כלליים". מצד שני, יש להם פחות פונקציות. אישית אני נאמן לשעוני פולאר כבר כ-14 שנים, כאשר היו ביניהם פחות ויותר מוצלחים. יש להם יתרון של שירות מצויין על ידי אגנטק. 

 

לאשתי יש כעת שעון של סונטו, די מאוכזבת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני חושב שהיא תהיה יותר בקטע של קבלת הודעות אולי שיחות, אפליקציות.

בכל שעון היום כבר יש את כל הקטע של מעקב אחר ספורט.

 

פורסם

המליצו לך על vivoactive 4s, מחזק, שעון ספורט טוב. שעון חכם טוב. בטריה שמספיקה ל4 ימים. אם אתה רוצה מסך יפה יותר תנסה את גרמין וניו, זה אותו השעון רק עם מסך אמולד. לדעתי אבל, בארץ עדיף מסך של ויואקטיב, בגלל השמש החזקה

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

פורסם

סונטו נשארו מאחור. אין להם הזרמת מוזיקה מהשעון, אין להם תשלום מהשעון, אין אפציקציות העלות בין 1000 ל1200 שקל תלוי במבצעים

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

פורסם (נערך)

האמת שכרגע הסתכלתי על השעון 

Samsung Galaxy Active 2 SM-R830 קוטר 40 ממ , יש גם 44 ממ אבל לדעתי זה יהיה גדול מידי על היד שלה
מחיר סביר 1000 ש"ח יבואן רשמי 100 שח פחות על יבוא מקביל
מעוצב יפה וגם ניתן לקבל ולענות על שיחות שזה משהו שאני חושב עליו לרעייתי זאת תהיה אופציה מעולה.
ברגים אלו ממש אני חוקר עליו, יש גם אופציה להזרמת מוזיקה, עוזר אישי, תזכורות.
אולי יהיו הנחות לקראת 11.11, אולי.
 
 
 
 
 
עריכה אחרונה על ידי דני 9999
פורסם (נערך)
לפני 13 שעות, guy.a כתב:

סונטו נשארו מאחור. אין להם הזרמת מוזיקה מהשעון, אין להם תשלום מהשעון, אין אפציקציות העלות בין 1000 ל1200 שקל תלוי במבצעים

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 


אתה לא מעודכן. את כל מה שרשמת יש בסונטו 7.

 

פותש, אם הדגש הוא על שעון חכם ליום יום, סדרת הגלאקסי תתאים.

אם הדגש הוא יותר על ספורט, חפש שעון מיצרן אחר.

עריכה אחרונה על ידי iluxxxa
  • מעניין 1
×
×
  • תוכן חדש...