Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה פשוט לא מבין !

 

הם כולם עסוקים בשיפורים ...

 

תפסת את שניהם בדיוק באמצע שיפור המנוע... :roll:

 

הוספת איזה מגדש או משהו בסיגנון ... :oops::oops:

 

VIVA LA FRANCE !!!

פורסם

מישר, אה, סליחה, veyron... :wink:

 

אין מה לעשות שפיז'ו לא אמינות, למרות שגם להן נגמר מדי

פעם המצבר וכנראה שגם להן צריך להחליף פעם בכמה זמן

נורות הלוגן ראשיות... :roll:

 

מזלי שאתה לא גר בשכונה שלי, או אז היית חושב שהראלי

שלי בכלל לא נוסעת.

אני באמת מצטער שאני בודק פעם בשבוע שמן (למרות מד גובה

הפנימי המדויק שאותו יש בכל יפנית מצויה. אה סליחה, לא...)

ומוצא לי זמן להתעסק בתוך תא המנוע לפחות פעם בשבוע-שבועיים...

 

גם לי יש צרפתיה לא-אמינה (למרות שהיא לא אכזבה אותי פעם אחת

והותירה אותי תקוע. תודה :!: )

 

נ.ב.

כל הכתוב לעיל הוא בזמן עבר כי כרגע הראלי חונה בחניה ומחכה...

 

נ.נ.ב.

הבנתי שהצגת התמונות שלך הייתה בצחוק. נו, מילא :wink:

MCS 2008

פורסם
מישר, אה, סליחה, veyron... :wink:

 

אין מה לעשות שפיז'ו לא אמינות, למרות שגם להן נגמר מדי

פעם המצבר וכנראה שגם להן צריך להחליף פעם בכמה זמן

נורות הלוגן ראשיות... :roll:

 

מזלי שאתה לא גר בשכונה שלי, או אז היית חושב שהראלי

שלי בכלל לא נוסעת.

אני באמת מצטער שאני בודק פעם בשבוע שמן (למרות מד גובה

הפנימי המדויק שאותו יש בכל יפנית מצויה. אה סליחה, לא...)

ומוצא לי זמן להתעסק בתוך תא המנוע לפחות פעם בשבוע-שבועיים...

 

גם לי יש צרפתיה לא-אמינה (למרות שהיא לא אכזבה אותי פעם אחת

והותירה אותי תקוע. תודה :!: )

 

נ.ב.

כל הכתוב לעיל הוא בזמן עבר כי כרגע הראלי חונה בחניה ומחכה...

 

נ.נ.ב.

הבנתי שהצגת התמונות שלך הייתה בצחוק. נו, מילא :wink:

 

 

מישהו בעל צרפתייה "אמינה" קרא בשמי !!

איך אפשר לעזור ?????

 

נפלו לך כבר החלונות בפולו ?

:roflmao::roflmao::roflmao:

2001 Opel Astra 1.6

×
×
  • תוכן חדש...