Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש להורים - תקציב של 120-150 אלף ש"ח


dorsht
 שיתוף
עוקבים 20

פוסטים מומלצים

@dorsht אל תחשוש לגבי מכירה של אטקה, היא סחירה להפליא ואקזמפלר משובח ימכר גם מעל מחירון. קח בחשבון שיש יתרון מוחלט לרמות הגימור הבכירות (אקסלנס / FR).

 

כנס לקבוצה של סיאט בפייסבוק, יש גם קבוצה של אטקה ואטקה קופרה. יש שם חבר'ה שהחליפו אטקה באטקה ויוכלו גם הם לספר לך מניסיונם.

 

מניסיוננו האישי, האקסלנס הקודמת שלנו נמכרה ב-9K מעל מחירון (לוי יצחק כמובן), והיא נמכרה בכמה שעות, מבלי שפורסמה בכלל ביד 2 וכו'. היו מספר מכובד של פוטנציאלים על האוטו ולבסוף לקח אותה בחור שהגיע אלינו דרך מנהל מועדון סיאט.

 

אימי שוקלת להתרענן ולעבור ל-FR מתוחה.

על הנוכחית יש כבר רשימה של  3-4 פוטנציאלים, שרק לוחצים עלי שנשחררה לחופשי 😉

 

 

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

לא מבין אותך בנושא הסחירות של דגם שנמכר בכמות גדולה לפרטיים.  להיפך, רכב שנמכר הרבה לציי רכב יהיה קשה למכור. קשה להתחרות עם שפע/אחריות/מימון שניתן לקבל במגרש של האיש עם העניבה. 

מפרט חלקי תוכל לקרוא כאן   https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/סיאט-אטקה-החדש-2020-בישראל-מחיר-החל-מ-143900-שקל

זה ברור לגמרי. לדעתי, לקנות רכב רק לפי המכירה עתידית זה קצת פספוס, גם כי בכל זאת, רכב חדש זו לא קניה חסכונית, אז לפחות תקנה את מה שאתה מעדיף לנהוג עליו כמה שנים, וגם כי לפחות בקורסה, המחיר ההתחלתי הרב

לפני 11 שעות, asafasraf כתב:

גיר זהה ושתיקת הכבשים של העיתונות בארץ בנוגע אליו מאוד תמוהה.


גראנדלנד יקר יחסית?
הרכב נמכר ב-139000 ₪ וב-0 ק״מ אפשר להשיג אותו ב-119000 ₪.
הרכב מאובזר מאוד, מבוסס על ה-3008 המוצלחת (יותר), ועדיין, אחלה עסקה.

מצטרף לתמיהה, הגרנדלנד הוא הרכב הזול ביותר בקטגורית הגודל שלו היום, הוא גם לא כזה זקן, עלה על הכביש ב 2017. ועיקר העיקרים מציע איבזור מרשים בכל הקשור לבטיחות גם בדגם הבסיסי, אם כי מודע לכך שישנם כאלו שמיזוג מכני ומראות צד שאינן מתקפלות חשמלית, מבחינתם הם נו גו גדול ואפילו מערכת חניה עצמאית שהאוטו הזה מציע לא תפצה על החיסרון הזה מבחינתם. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום. מאזדה 3 קומפורט, עונה יפה על הדרישות

כולל בטיחות.

רכשתי כזאת לאחרונה, ישירות מהיבואן במחיר לאחר התמקחות של 135,000 כולל אגרת רישוי.

לא הוספתי דבר מהתקנות מקומיות, גם לא ממליץ.

בהצלחה.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 17.10.2020 בשעה 12:40, dorsht כתב:

בשביל 3008 ברמת גימור גבוהה צריך לחרוג ב-20 אלף ש"ח מהתקציב.

נתתי את ה3008 כדוגמא לדבריך שהרכבים של PSA לא שומרים ערך כמו אלו של ואג.

 

ה2008 רכב מאד מוצלח ובהחלט ממשיך דרכו של ה3008.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 18.10.2020 בשעה 10:35, Basko כתב:

שלום. מאזדה 3 קומפורט, עונה יפה על הדרישות

כולל בטיחות.

רכשתי כזאת לאחרונה, ישירות מהיבואן במחיר לאחר התמקחות של 135,000 כולל אגרת רישוי.

לא הוספתי דבר מהתקנות מקומיות, גם לא ממליץ.

בהצלחה.

 

לא מעוניינים במאזדה.

אני גם לא חושב שהדגם החדש שיפר משהו משמעותי גם בנושא של ביצועים או צריכת דלק.

הגיר אותו גיר בזמן שחלק מהיצרנים כבר מציעים גיר אוטומטי פלנטרי עם 8 הילוכים.

 

בתאריך 18.10.2020 בשעה 21:41, Ron.P כתב:

נתתי את ה3008 כדוגמא לדבריך שהרכבים של PSA לא שומרים ערך כמו אלו של ואג.

 

ה2008 רכב מאד מוצלח ובהחלט ממשיך דרכו של ה3008.

אין לי ספק שה-2008 רכב מוצלח.

העניין שההורים מחפשים משהו שהוא הימור יותר "בטוח" נקרא לזה.

מבחינתי הימור בטוח יחסית זה קורולה או יאריס. מצד שני מרגיז שברכב כל כך יקר כמו הקורולה, אפילו חיישני רוורס מקוריים מתקמצנים לתת. כנ"ל לגביי היאריס שנמצאת ברף הגבוה של מחירי הסופר מיני, בחו"ל זמינה עם חיישנים קדמיים ואחוריים מקוריים, מערכת סאונד של בוס ומערכת לניטור רכב בשטח מת. בארץ - נאדה.

 

קאמיק זה סימן שאלה, מצד אחד סקודות קטנות נהנות משוק טוב בארץ, מצד שני זה דגם חדש ודגם שגם נמכר הרבה בשוק הפרטי - מה שאומר הרבה תחרות מול רכבים פרטיים, מה שסביר להניח שיהיה פחות בקורולה או ביאריס.

 

מצד שלישי, אי אפשר להבטיח כלום.

 

 

אגב, הוזמנה נסיעת מבחן על האופל קורסה, הרכב מאוד מרשים מבחינת האבזור והתמורה למחיר, אחרי נסיעת מבחן נהיה חכמים יותר לגביי תאימות הרכב לדרישות.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין אותך בנושא הסחירות של דגם שנמכר בכמות גדולה לפרטיים. 

להיפך, רכב שנמכר הרבה לציי רכב יהיה קשה למכור. קשה להתחרות עם שפע/אחריות/מימון שניתן לקבל במגרש של האיש עם העניבה. 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להגיד שמניסיון עם דגם שהיה חזק מאוד בליסינג בזמנו - i30CW, מכרנו בקלות במחירון המשוקלל, אם אני זוכר טוב עם הפחתה של אגרת הרישוי. זה כמובן לא מעיד על כך שכל רכב ימכר מהר, אבל בהחלט דוגמה שמוכיחה שהטענה שלך לא בהכרח נכונה.

גם רנו מגאן אסטייט הייתה די נפוצה בליסינג והשכרה ונמכרה בפרטי בלי בעיה מיוחדת.

 

כמו שלא חסרים אנשים שהולכים לחברות הליסינג וההשכרה, לא חסרים אנשים שמחפשים את אותו רכב ברמת גימור גבוהה ומיד פרטית, עם קילומטראז' סביר ועם היסטוריית טיפולים מסודרת.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז אתה מבין שמצב הרכב הוא שקובע את סחירותו? 

מספיק אדם אחד שיודע להעריך רכב פרטי ושמור, ויש מכירה! 

לכן, החשיבות שאתם מייחסים לכמות מכירות הרכב לפרטיים/ציי רכב, גבוהה מידי. 

חפשו רכב שמתאים להורים וסעו לשלום! 

אני מחריג רכבים שידועים (כרגע) כבעלי שוק חלש. כמו פורד ואופל למשל. 

  • אהבתי 1

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רוב הרכבים מקונצרן PSA. אולי אפילו כולם.

  • אהבתי 1

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 17.10.2020 בשעה 12:01, dorsht כתב:

החשש שוב כאן הוא מהשוק העתידי של הרכב, כי אין הרבה אטקות פרטיות.

נו?

נסועה נמוכה של ההורים, יד פרטית מול רכבי ליסינג ברמת גימור נמוכה יותר. מתכון בטוח להיות מבוקשת.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...

בוצעה היום נסיעת מבחן על היאריס החדשה.

הטוב - שיפור משמעותי ביחס לדגם הקודם בכל ההיבטים. הביצועים הרבה יותר טובים.

הרע - רמת הגימור הגבוהה זמינה רק בצבע אדום, המתנה של 4 חודשים, רעשי רוח די חזקים שחודרים לרכב החל מ-100 קמ"ש (שלא שמתי לב אליהם במכוניות סופר מיני מקונצרן VAG, לפחות לא בעוצמות האלו), תא נוסעים לא איכותי במיוחד עם עיצוב מעט מוזר בחלק מהמקומות, אחיזה לא מדהימה במיוחד בסיבובים (אפילו לא במהירויות גבוהות), ברקסים שהרגישו חלשים יחסית (ברכב המבחן היו פחות מ-1300 ק"מ) ותחושת חוסר יציבות במהירויות גבוהות (לדעת אבא שלי).

 

להגיד את האמת? עליי הרכב לא עשה רושם מי יודע מה.

 

ביקרנו גם בסוכנות פג'ו, ה-208 החדשה נראית מדהים. הוזמנה נסיעת מבחן.

הוצעה לנו 3008 מרמת הגימור הבסיסית בשני צבעים שנשארו במלאי תמורת 140 אלף ש"ח על הכביש.

הצעה מעניינת, אבל פשרה רצינית בנושא הבטיחות האקטיבית.

נאמר לנו שיגיע דגם מתוח פנים, להבנתי בתחילת 2021, שיכלול גם בקרת שיוט אדפטיבית ויעלה כ-145-150 אלף ש"ח למי שאינו צריך מימון ו\או טרייד אין.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר ל 3008 ממש מצויין (באתר מופיע מבצע של 141 לפני מיטלי ורישוי). 

זה רק מראה כמה האסטרטגיה של לובינסקי שגויה. 

תמחור גבוה ומנופח מאוד שמרתיע לא מעט לקוחות (מחירון 153).

הרכב נמכר לציי הרכב סביב 130 (נמכר באפס קילומטר ב 136).

קניה באולם התצוגה זולה יותר מבאונליין!

 

עם תמכור נכון והיצע הדגמים הנוכחי והמוצלח, היו מוכרים הרבה יותר. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה שבשביל רמת גימור גבוהה צריך להוציא כ-161 אלף ש"ח.

בהתחלה הנציג אמר לי שהמחירים הם מה שרשום, אמרתי לו בוא... שנינו יודעים שזה לא המצב ושהמחירים של ה-3008 נתונים לדיון.

בפועל כמו שמבינים המחיר בתצוגה לא קדוש, לפחות במקרה שלנו (לא צריכים טרייד אין או מימון).

הנחה של כ-15 אלף ש"ח על רמת הגימור הנמוכה (אקטיב) וכ-10 אלף ש"ח על רמת הגימור הגבוהה (פרימיום). לפחות לגביי מנוע 1.2T.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...