Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

א. אשמח אם תאמר מי הכותבים - כי השם Mtz לא אומר לי הרבה.

ב. אין ספק שיש המון זיופים ברשת לa118c (ואפילו הרבה יותר לg1w על גרסאותיה), זה לא אומר שכל מצלמה שהיא לא

תוצרת של viofo היא זיוף.

פורסם

^ כך או כך, מסיקורים שראיתי של המצלמה הספציפית הנמכרת בגירבסט (זאת שצירפתי קישור אליה לפני שתי הודעות), המצלמה בעלת עדשה מקומרת.

מכיוון שסיקרנתם אותי לגבי זה, יצאתי לרכב ובדקתי את זה אצלי בB40D (שהיא למעשה אותה מצלמה בצירוף עדשה נוספת שמצלמת אחורה) - יש לה עדשה מקומרת,

בדיוק כמו בתמונות בדף המכירה.

 

זה שניתן למצוא ברחבי הרשת זיופים למיניהם (חלקם עלובים ביותר) זה נכון, אין על כך ספק.

בפועל, ממה שאני התרשמתי, גם מבחינת איכות הצילום הן זהות, אולי עם הבדלים מינוריים הנובעים משוני בתוכנה.

מי שזה ממש מטריד אותו, יכול לצרוב קושחה אחרת למצלמה. לשלם עוד 10-15 דולר בשביל זה, לדעתי לא כדאי.

פורסם (נערך)
^ כך או כך, מסיקורים שראיתי של המצלמה הספציפית הנמכרת בגירבסט (זאת שצירפתי קישור אליה לפני שתי הודעות), המצלמה בעלת עדשה מקומרת.

מכיוון שסיקרנתם אותי לגבי זה, יצאתי לרכב ובדקתי את זה אצלי בB40D (שהיא למעשה אותה מצלמה בצירוף עדשה נוספת שמצלמת אחורה) - יש לה עדשה מקומרת,

בדיוק כמו בתמונות בדף המכירה.

 

זה שניתן למצוא ברחבי הרשת זיופים למיניהם (חלקם עלובים ביותר) זה נכון, אין על כך ספק.

בפועל, ממה שאני התרשמתי, גם מבחינת איכות הצילום הן זהות, אולי עם הבדלים מינוריים הנובעים משוני בתוכנה.

מי שזה ממש מטריד אותו, יכול לצרוב קושחה אחרת למצלמה. לשלם עוד 10-15 דולר בשביל זה, לדעתי לא כדאי.

05659fbc609d4cc3cf35a600e2c9ea64.jpg

תגידו, יש מצב שהמצת בסקודה אוקטביה אף פעם לא נכבה? (גם כשהרכב לא מונע וסגור)

אם ככה, מה עושים?

כן, יש רכבים ששקע המצת אף פעם לא נכבה.

בינתיים בסוף כל נסיעה תוציא את התקע ידנית.

 

בכדי להתגבר על הבעיה שלך תצטרך להתעלק על פיוז שנכבה בעת כיבוי הרכב.

 

איך עושים את זה?

תקפוץ לערוץ היוטיוב שלי ותצפה בסקירה ומדריך ההתקנה של מצלמת הרכבA119.

 

במקום לבחור בפיוז שקע המצת כבמדריך, תצטרך לבחור פיוז אחר.

תדאג לבחור פיוז שלא קשור למערכות בטיחות.

תדאג לרכוש מפצל פיוזים לפי גודל הפיוזים שלך ברכב.

תדאג לרכוש פיוז 2-3 אמפר לפי גודל הפיוזים אצליך ברכב.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

 

כן, יש רכבים ששקע המצת אף פעם לא נכבה.

בינתיים בסוף כל נסיעה תוציא את התקע ידנית.

 

בכדי להתגבר על הבעיה שלך תצטרך להתעלק על פיוז שנכבה בעת כיבוי הרכב.

 

איך עושים את זה?

תקפוץ לערוץ היוטיוב שלי ותצפה בסקירה ומדריך ההתקנה של מצלמת הרכבA119.

 

במקום לבחור בפיוז שקע המצת כבמדריך, תצטרך לבחור פיוז אחר.

תדאג לבחור פיוז שלא קשור למערכות בטיחות.

תדאג לרכוש מפצל פיוזים לפי גודל הפיוזים שלך ברכב.

תדאג לרכוש פיוז 2-3 אמפר לפי גודל הפיוזים אצליך ברכב.

 

תודה על התשובה המהירה. במידה ואני מסתבך - למי כדאי לפנות שיעזור?

פורסם

מה קורה אלכס?

יש לי איזה בעיה קטנה עם המצלמות, רציתי לדעת אם נתקעת בזה.

בבוקר לקחתי אותם הביתה כדי לכוון את השעות קיץ, וראיתי שהשניות לא אותו דבר, עדכנתי, השארתי אותם מחוברות לחשמל, ועכשיו ראיתי ש הקדמית מאחרת ב2 שניות....

זה תמיד יקרה?? אי אפשר שישארו בדיוק אותו דבר??

תודה מראש .

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

פורסם

זה עובד, אבל לא שומר, היום ב07:40 חיוונתי, ו ב19:00 היה אפשר של 2 שניות, והיום דלוקות ומחוברות לחשמל...

בגלל זה אני שואל.. [emoji19]

 

Enviado desde mi ONEPLUS A3003 mediante Tapatalk

פורסם

שלום לכולם,

בעוד כחודש יגיע הרכב החדש ובעת זו יש צורך להתקין מצלמה לרכב החדש.

רציתי לשאול על איזו מצלמה אתם ממליצים? האם עדיף לקנות מצלמה שמצלמת גם קדימה וגם אחורה?

תקציב בערך 500 שקל,תודה לעוזרים.

פורסם
כדאי לרכוש שתי מצלמות, אחת לשמשה הקדמית והאחת לשמשה האחורית.

 

בתקציב שלך ניתן לרכוש שתיa118c.

או שתי matego.

.

ואילו כרטיסי זיכרון מומלץ לרכוש להם?

יש לכל אחת מהמצלמות שהצעת לי את הפונקציה הזאת שמוחקת סרטונים ישנים ועליהם צורבת את החדשים?

תודה רבה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...