Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לעדכן ממידע שנמסר לי : רכב שעבר תאונה או היה עד לתאונה והייתה מצלמה מותקנת ברכבו ולא מסר את הצילום או כרטיס הזיכרון למשטרה לפי דרישה , ניתן להאשים את הנהג בהשמדת ראיות.

קחו בחשבון שאם יש מצלמה ברכב , שתהייה תקינה עם כרטיס בפנים ולוודאות שהיא מצלמת. להגיד אחר כך שהמצלמה לא תקינה ולא הקליטה , קצת יהיה קשה להוכיח ולשכנע.

 

המשטרה היום משתמשת המון בסרטונים מוקלטים.

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
רגע, תסביר את עצמך.

המצלמה עובדת קבוע 24/7 בחום הזה או שפשוט זה קורה כשאתה מניע את הרכב בשעות הצהריים החמות והמצלמה חמה רק מהשמש?

 

המצלמה מופעלת עם הסוויצ' לצערי אין לי חניה מקורה בעבודה לכן הרכב מתבשל בשמש מ6 בבוקר ועד סיום יום העבודה(4-5 אחר הצהריים) עם הרכב גם המצלמה מתבשלת(כמובן כבוייה כי אין סוויצ'). ברוב הפעמים אחרי יום כזה בפתיחת סויצ' קופצת הודעה זיכרון מלא והיא אינה מקליטה, לעיתים רחוקות נדלקת ונכבת, חיבור מחדש של המטען למצת מחזירה אותה לחיים

עריכה אחרונה על ידי iliahrom
פורסם

בהמשך להמלצתכם, הזמנתי את ה- A119 (דרך FOX OFFER) ב-89$ כולל משלוח + מחבר חשמל לחיבור קבוע לרכב.

השתמשתי בקופון של אלכס, כדי לקבל 5$ הנחה - תודה אלכס!

 

קיבלתי אותה היום.

המשלוח הגיע כ-22 יום לאחר ביצוע ההזמנה.

 

A119-1.jpg

 

A119-2.jpg

פורסם

אני חושב שאתה הראשון עם המצלמה הזאת

תעלה ביקורת, חוות דעת, סרטונים מהמצלמה.

אם אתה יכול לעלות קובץ סרטון כלשהו בתנאי תאורה של יום ושל לילה מהמצלמה לאתר שיתוף קבצים כלשהו או לגוגל דרייב, זה יהיה עדיף מאשר יוטיוב.

פורסם
בהמשך להמלצתכם, הזמנתי את ה- A119 (דרך FOX OFFER) ב-89$ כולל משלוח + מחבר חשמל לחיבור קבוע לרכב.

השתמשתי בקופון של אלכס, כדי לקבל 5$ הנחה - תודה אלכס!

 

קיבלתי אותה היום.

המשלוח הגיע כ-22 יום לאחר ביצוע ההזמנה.

 

[ATTACH=CONFIG]466452[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]466453[/ATTACH]

תתחדש.

 

רציתי לשאול, העינית/עדשה שדרכה הדרך מצולמת, ניתנת להזזה, למעלה למטה, ימינה שמאלה.. איך זה עובד? איך מוצאים את המרכז? יש חשש שהיא תשתחרר ותהיה רופפת?

פורסם

הזמנתי גם, אבל לא מפוקס, אלא מדפיקה טובה שגיק החומרה צירף.

מקווה שתגיע במהרה. אעדכן כשתגיע.

יש מדריך מסודר לחיבור לסוויץ' או לשקע מצת באופן קבוע?

יש אפשרות להטעין את המצלמה דרך חיבור USB ולא דרך מצת?

כי יש לי מצת שאליו מחובר מתאם USB עם 2 יציאות.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
המצלמה מופעלת עם הסוויצ' לצערי אין לי חניה מקורה בעבודה לכן הרכב מתבשל בשמש מ6 בבוקר ועד סיום יום העבודה(4-5 אחר הצהריים) עם הרכב גם המצלמה מתבשלת(כמובן כבוייה כי אין סוויצ'). ברוב הפעמים אחרי יום כזה בפתיחת סויצ' קופצת הודעה זיכרון מלא והיא אינה מקליטה, לעיתים רחוקות נדלקת ונכבת, חיבור מחדש של המטען למצת מחזירה אותה לחיים

יש מצב אתה משתמש בכרטיס זיכרון של סאנדיסק?

אם כן, תנסה כרטיס זיכרון מחברה אחרת.

פורסם

גם אני סובל מאותה בעיה.

כרטיס של סאן דיסק 32GB CLASS 10 X533 שקניתי במיוחד למצלמה החדשה.

אני מכיר את הכרטיסים הללו ממכשור אחר ויודע שהם אמינים ומוצלחים.

ניסיתי גם את ה32GB CLASS 10 X333 מהמצלמה הקודמת (גם סאן דיסק) עם אותן תוצאות.

 

בהתחלה, פירמטתי דרך המצלמה, כמו שאלכס מציע, ואח"כ ניסיתי לפרמט את ה533 דרך המחשב, ומאז הבעיה לא חזרה.

אבל אולי זו הצטרפות מקרים, ופשוט לא היה לה חם מספיק.

 

לא ידעתי שהפרינססה רגישה לכרטיסים האלה.

 

חוץ מהגליץ' הזה, ההתרשמות שלי מהמצלמה היא טובה.

איכות סבירה ביום ובלילה. לא שפילברג, אבל אני לא מנסה לזכות כאן באוסקר.

לתיעוד משפטי זה בהחלט מספיק, ו-YOU GET WHAT YOU PAY FOR.

 

 

בכל מקרה, משתף בהזדמנות זו מוד שאני מבצע לכל מיני המטענים/ספקים פיצ'יפקעס אחרים שמגיעים עם חיבור לשקע מצת.

(והרי יש לנו רק שקע אחד כזה. מקסימום שניים...)

 

רקע כללי: מה שבוצע אצלי זה לוח נתיכים קטן שמקבל מתחים UNFUSED (לפני ואחרי סוויץ', לפי הצורך) וממנו אני עושה את כל ההתקנות אפטר מרקט ברכב.

במקרה של המצלמה, הוספתי נתיך חדש (4AMP) בלוח, ועל הספק החדש שקיבלתי עם המצלמה בוצע ההליך הבא:

 

פירוק המטען/ספק. יש לו טבעת מתברגת בראשו ואח"כ פינים שנפתחים ע"י הכנסת מברג דק בחריץ.

20160716_120333 copy.jpg

 

ניתוק הקפיצים מהPCB (לחמם טוב, ולמשוך ממש בעדינות, כדי לא לחרב את הפדים בלוח).

20160716_123046.jpg20160716_120502.jpg

 

כשהחורים בלוח נקיים (שואב בדיל קטן עושה פלאים) נשים שני חוטים בקוודרנט הכי גדול שנכנס (רבע נכנס בקושי במטען הזה) ומלחימים אותם יפה.

המקום של הקפיץ זה הפלוס והפחית עם החוט זה המינוס.

20160716_123032.jpg20160716_123039.jpg

 

לסיום, עם הדרמל חותכים את הפלסטיק המיותר, וסוגרים את הקופסא חזרה.

(נתקלתי גם בספקים שהPCB היה בצורה של הקופסא, ונאלצתי לקצץ גם אותו. כאן הסינים חסכו מאתנו את העבודה הזו)

20160716_123535.jpg20160716_123352.jpg

 

זה הכל. לא לשכוח לחבר את הנתיך. בחלק שחתכנו היה נתיך מקורי, ולא נרצה לבטל את ההגנה של הספק. (זה עלול לשרוף את המצלמה כולה)

20160716_130841.jpg

 

לצערי, לא צילמתי את כלל ההתקנה ברכב, כי חשבתי שזה סתם טריוויאלי (בסה"כ פירוק של פלסטיקה וחיבור שני חוטים).

רק אחר-כך ראיתי שיש כאן שאלות בנושא.

אז אם מישהו מאיזור חדרה מסתבך עם ההתקנה, אוכל לעזור לו, ובאותה הזדמנות נצלם, ונעלה לפה מדריך מצולם.

 

לגבי סרטוני השוואה בין המצלמה הישנה לזו, שחשבתי להעלות- לאור זה שכבר יצאה המחליפה של ה118, זה כבר קצת לא רלוונטי, נכון ? :-P

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

NATCO אני מנתניה! 5 דקות ממך.

איך שמגיעה אליי ה-119 אני שולח לך פרטית, מגיע עם כל החומרים הדרושים, עוגת המרנג המפורסמת שלי ו2 כוסות קפה.

אשמח ללמוד וגם על הדרך נצלם הכל מהתחלה עד הסוף.

אם אני זוכר אתה גם עם מאזדה דור I לא?

בזכותך סידרתי את מנגנון החלון ;)

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...