Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בחיפוש אחר ״מספר המתים המתקבל על הדעת״ נוטים משום-מה תמיד לפספס מספר חשוב -

והוא של המתים שלא שייכים לשום קבוצת סיכון.

 

הטרגדיה באיטליה כללה מספר לא קטן של מתים מהמערכת הרפואית - אחיות ורופאים.

כך שזאת לא הגדרה של ״איזה מספר אני מדביק לאלה שאמורים למות בכל מקרה״.

 

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 7 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

שוב, נדמה לך שבאופציה השנייה לא היה נזק בלתי הפיך לכלכלה?

מספיק מתים וידידינו @korola צודק, אנשים היו נכנסים לסגר עצמי, בלי שהממשלה תחליט על כזה.

כולם יושבים בבית נראה לך שהכלכלה נראית אותו דבר?

 

למה ברוסיה הם צריכים חיסון? לפי ההודעות הרשמיות אפשר לחשוב שאין שם קורונה בכלל, הקורונה הגיעה לגבול, ראתה מה יש ברוסיה והסתובבה.

 

הוא אמר שגם עם 800 מאומתים ביום אנשים יכנסו לסגר

בינתיים מה אנחנו רואים?

מסיבות של 200-300 איש מתחת לרדאר

חתונות מתחת לרדאר

חדרי כושר מתחת לרדאר - בעצם  לא, אלה עבריינים שלא מפחדים לכתוב בפייסבוק שהם שמים זין על המשטרה וההנחיות

אני בכלל לא מדבר על מה שקורה באילת, ועוד אחרי שהשמן היה שם ואישר שהכל טוב (שזה מחדל בפני עצמו !!) 

 

איפה בדיוק אנשים עושים סגר לעצמם ? אילת בתפוסה של 90% בתקופה שחלק נכבד מהאוכלוסיה לא נוסע לחופשות בגלל בין המיצרים, ועדיין 90% תפוסה !!

למי אתה בא לספר שאנשים סוגרים את עצמם בבית מבחירה?

אז ב 800 חולים ביום זה לא קרה, ב 1500 זה לא קרה

מתי זה יקרה? עוד שבועיים ? עוד חודשיים ? כשנגיע ל 20,000 חולים ביום ?

 

ואני חושב שכל בעל עסק יסכים שיאשרו לפתוח הכל

מי שירצה להיות בסגר, שיהיה

גם אני בוחר לא ללכת למסעדות. אז פה ושם אני חוטא והולך, אבל זאת בחירה שלי, לא כי הממשלה הכתיבה לי

פורסם

שחר מכה שוב עם חוסר היכולת לקרוא משפט בעברית ולהבין אותו.

נו טוב 🤷‍♂️ כנראה שלא יהיה משהו חדש היום אחרי הכל

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, ChemGuy85 כתב:

אני ממליץ שהוא יפעל לסגירת דוכן שווארמה איפה שהוא טוחן לאפה 3,000 קלוריות + קולה זירו. ttps://www.ynet.co.il/article/SkaEV0qJv

 

התבלבלת, הוא השמין מרוב מנות קרב. טוחן טוּנות בשמן.

או מקרה קלאסי של "אל תבלבלו אותי עם עובדות"

 

לפני 4 שעות, Transporter כתב:

אני גם יכול להאמין שלא באמת דואגים שאחרי כל שימוש שלך במכשיר יעבור מישהו ויעביר מגבות עם אלכוהול או כל דבר.

צריך המון כוח אדם בשביל זה ואתה מכיר את האופי הישראלי בדברים האלה

יש בטח עובד אחד מסכן על 50 מכשירים שכל חצי דקה מתחלפים בהם אנשים

 

אתם מודעים לעובדה שאין עדיין הוכחה שCOVID19 מדבק במגע?

רסס טיפתי - כן

באוויר - אולי

במגע - לא

 

לפני 3 שעות, David32 כתב:

איפה עובר הקו?

5K? 10K? 25K?

מספר המאושפזים (ולא המתים) שמערכת הבריאות יכולה לטפל בהם.

 

לפני 1 שעה, hans כתב:

בחיפוש אחר ״מספר המתים המתקבל על הדעת״ נוטים משום-מה תמיד לפספס מספר חשוב -

והוא של המתים שלא שייכים לשום קבוצת סיכון.

 

הטרגדיה באיטליה כללה מספר לא קטן של מתים מהמערכת הרפואית - אחיות ורופאים.

כך שזאת לא הגדרה של ״איזה מספר אני מדביק לאלה שאמורים למות בכל מקרה״.

 

ובארץ? כמה מהמתים היו מחוץ לקבוצת הסיכון? האם יש נפטר מהמערכת הרפואית?

 

(שמתי לב שהפסיקו להפחיד עם איטליה\ניו יורק ועברו לנסות להפחיד עם שבדיה)

 

עריכה אחרונה על ידי borsood

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני 11 דקות, borsood כתב:

שמתי לב שהפסיקו להפחיד עם איטליה

image.png.8d7492ea8b8ad327025c271a63aa57a1.png

 

image.png.24ad0a924d5d65727ae8c02b7f7d1557.png

 

מה יש פה להפחיד.

נראה שאחרי הסגר וכמות המתים השיחרור מתבצע ככה שלא נוצרת כמות גדולה של מקרים חדשים, וכמות המתים היומית נמוכה.

ניו יורק במצב דומה.

 

שבדיה עוד לא שם...

image.png.8f2445829413e21b30911318a18a53c1.png

image.png.3900e881898b4407a7cc0291359eb201.png

 

 

זה הכול..

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

בורסוד - גם ההדבקה ממשטים עדיין לא נשללה לגמרי, למרות שהחשש מפניה הולך ופוחת. עדיין ההנחיות הן לנקות ולחטא משטחים, אישית אני מחטא את המקלדת, העכבר, השולחן והשדכן מדי בוקר ובדרך כלל לפחות עוד 1-2 פעמים ביום.

 

ההתרכזות במספר המתים מטעה, בינתיים הבעיה שהולכת ומתבררת היא השפעות לואי מאוחרות גם בחולים קלים לכאורה. היום נתקלתי בדיווחים על סיבוכים נוירופסיכיאטריים בחולים צעירים שעברו את השלב החריף בצורה יחסית קלה, אבל בהמשך פיתחו תסמינים מוזרים שנובעים כנראה מפגיעות מוחיות. וחוץ מזה, לא מעט תאורים של ארועים מוחיים בגלל קרישי דם, באנשים צעירים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 12 דקות, sperial כתב:

בורסוד - גם ההדבקה ממשטים עדיין לא נשללה לגמרי, למרות שהחשש מפניה הולך ופוחת. עדיין ההנחיות הן לנקות ולחטא משטחים, אישית אני מחטא את המקלדת, העכבר, השולחן והשדכן מדי בוקר ובדרך כלל לפחות עוד 1-2 פעמים ביום.

 

ההתרכזות במספר המתים מטעה, בינתיים הבעיה שהולכת ומתבררת היא השפעות לואי מאוחרות גם בחולים קלים לכאורה. היום נתקלתי בדיווחים על סיבוכים נוירופסיכיאטריים בחולים צעירים שעברו את השלב החריף בצורה יחסית קלה, אבל בהמשך פיתחו תסמינים מוזרים שנובעים כנראה מפגיעות מוחיות. וחוץ מזה, לא מעט תאורים של ארועים מוחיים בגלל קרישי דם, באנשים צעירים.

 

אבל שכחת להוסיף את מה שדר' ערד ניר  אוהב לצטט...  

אנחנו מכירים הרבה אנשים שחיים חיים מלאים ומושלמים (לפחות מבחינתם) עם פגיעה מוחית.

 

השאלה מה קורה לצעיר שיש לו כבר פגיעה מוחית כלשהי והוא חוטף קורונה?

  • מצחיק 1
פורסם

אני מדבר על כאלה שעד הקורונה היו בריאים לכאורה (ואללה, נהיתי עורך דין) ואחרי הקורונה התחרפנו, או השתתקו, או כל מיני תופעות אחרות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 8 דקות, sperial כתב:

אני מדבר על כאלה שעד הקורונה היו בריאים לכאורה (ואללה, נהיתי עורך דין) ואחרי הקורונה התחרפנו, או השתתקו, או כל מיני תופעות אחרות.

 

בדיוק .. אני מתכוון לאלה שלפני הקורונה היו בריאים לכאורה , 

נניח אפילו פרסמו פה בפורום חופשי, הכל היה נראה נורמלי..

ונניח שהם מדווחים שבדצמבר היה להם תסמינים של קורונה , אז מה אפשר לצפות אחרי נניח 6 חודשים?

איך הפגיעה מוחית מתבטאת? 

 

כאילו , יכול להיות שיש לי פגיעה מוחית בגלל הקורונה? ובגלל הפגיעה הזאת אני לא יודע שאני פגוע?

ואני ממשיך לכתוב פה חופשי ולא שם לב שאני כותב שטויות?

ומעירים לי אלף פעם , ואני בגלל הפגיעה המוחית לא מסוגל להבין?  

 

עכשיו נניח נדבקתי במסגרת עבודתי, האם אני יכול לתבוע את ביטוח לאומי ולקבל המון כסף?

  • מצחיק 5
  • מעניין 1
פורסם

דבר עם לבנת פורן

  • מצחיק 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

וואו, אם כן והתשובה תהיה חיובית, תהיה פה רעידת אדמה. תחשוב לעצמך איך ירגישו בממשלה כשהם יגלו שבמקום מכונות הנשמה, מלוניות, מחלקות קורונה, כל מה שהם היו צריכים לעשות זה לקנות משאיות + מלאי אקמול

  • מצחיק 3
  • מעניין 1
פורסם
לפני 7 דקות, pl7410 כתב:

זהו אלו המספרים החדשים שלי בלוטו

 

 

האמת לא הייתי רוצה להחליף אתה מזל שלי בשלהם..

לפני 29 דקות, korola כתב:

 

@Transporter

הייתה בדיקה אתמול ?

 

לצערי לא

קצת עסוק בימים האחרונים

 

פורסם
לפני 28 דקות, Transporter כתב:

 

לצערי לא

קצת עסוק בימים האחרונים

 

 

מה עסוק!!!    כולם פה מחכים לתוצאה ואתה אפילו לא הולך לבדיקה? 

×
×
  • תוכן חדש...