Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 10 דקות, korola כתב:

 

לא מחשבה טובה,

הזוגות כבר חתמו לטרנספורטר על החוזה, הוא לא הולך לוותר להם.

כנ"ל גם בעל האולם.

הזוגות כבר בנו על ה 1500 שלך , וגם טרנספורטר כבר קנה אבוקדו ב 1500 ש"ח שלך.

תעביר בבקשה את הכסף ישירות לטרנספורטר .. ותמשיך לנסוע על הסינים ..

גם ככה לא יהיה לך כסף לדלק, אז צמיגים סינים זה לא נורא לרכב עומד

הייתי מעביר,אבל ידוע שטרנספורטר שלנו עובד במזומן בלבד.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

טוב עוד כמה פנינים מפי המדען הגאון הרופא המשנה איתמר גרוטו:

אנחנו רואים הדבקות בחדרי כושר בחו"ל, לא צריך להוכיח את זה גם בארץ

 

מעניין כמה רמזים הוא עוד צריך לקבל כדי שיבין שמחפשים לו מחליף כי הוא טועה כל הדרך שלו

אחרי 4 חודשים שאנחנו עם זה נראה לי שהוא כבר יכול להסיק מסקנות  על הדבקות שקורות בארץ 

פורסם
לפני 11 דקות, Blaz00r כתב:

תיראו מופתעים - בהפגנה של מוצ"ש היה (לפחות) חולה אחד

 

5f0e11121bb6a26e1.thumb.jpg.62ce531a67206835a40b5f4e95ccaaaa.jpg

 

מה אתה בא להגיד בזה?

אנשים שאין להם מה לאכול הפגינו ובצדק

גם אם היו שם 20 חולים

לא מעניין

עדיף 300 נדבקים חדשים על עשרות אלפי אנשים בלי אוכל בבית

 

ואני לא  תומך בהפגנה הזאת ולא הלכתי לשם אבל כל מי שהלך והפגין צודק בכל מה שעשה

פורסם
לפני 15 דקות, Blaz00r כתב:

תיראו מופתעים - בהפגנה של מוצ"ש היה (לפחות) חולה אחד

 

5f0e11121bb6a26e1.thumb.jpg.62ce531a67206835a40b5f4e95ccaaaa.jpg

 

אל תתלהב, זה השתלה 

רצו פשוט להכניס את האלפים שהיו שם ל14 יום בידוד.

ככה שלפחות יהיה שקט ל 10 ימים 

פורסם
לפני 2 דקות, korola כתב:

 

אל תתלהב, זה השתלה 

רצו פשוט להכניס את האלפים שהיו שם ל14 יום בידוד.

ככה שלפחות יהיה שקט ל 10 ימים 

 

זה בעיה

הרבה היו חכמים והשאירו את הטלפון ברכב

פורסם
לפני 7 דקות, Transporter כתב:

ואני לא  תומך בהפגנה הזאת ולא הלכתי לשם אבל כל מי שהלך והפגין צודק בכל מה שעשה

אני לא תומך אבל הם צודקים.

מה?

 

  • מעניין 1
פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

 

זה בעיה

הרבה היו חכמים והשאירו את הטלפון ברכב

 

יש לשב"כ שיטות לאכן אותך בלי טלפון..

עובד על שאריות קרינה מהטלפון שהשארת באוטו.

משהו שפיתחו בטכניון.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, EliC25 כתב:

אני לא תומך אבל הם צודקים.

מה?

 

 

לא תמוך בהפגנה, חושב שהדרך לא נכונה, הדרישות לא נכונות

אבל היא מוצדקת, הכאב שלהם מוצדק ונכון ואמיתי וטוב (בשבילם) שעשו אותה

מכיר חלק מהמארגנים, חלק מהם אנשים שגדלתי אצלהם בברים והתחלתי את הדרך שלי איתם

 

 

@korola והנה בשבילך ציטוט של השר כץ

ציטוט

בעל העסק עצמו יקבל כל חודשיים 15,000

בננוסף על העסק עצמו:
גם דמי ארנונה-
גם מענק בגובה 70% מהיקף ההכנסה החייבת \ היקף המחזור החייב

 

זה מילים שלו לא אני אמרתי

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 5 דקות, Transporter כתב:

 

@korola והנה בשבילך ציטוט של השר כץ

 

זה מילים שלו לא אני אמרתי

 

מי שכתב את זה לא מבין כלום...  לא יודע אם כץ אמר את זה , אבל זה סלט שלם.

 

בעל העסק העצמאי יקבל מקסימום 15,000 בחודשיים (עד 7500 בחודש), 

זה יהיה לפי 70% מההכנסה החייבת של 2018, כלומר כל מי שהיה לו הכנסה מעל 11,000 ש"ח בחודש בשנת 2018 

יקבל את ה 15,000 כל חודשיים.

 

בנוסף יקבלו גם החזר על ההוצאות , זה עד 15% מהמחזור הדו - חודשי של 2019 .

 

..אבל מה אני מתאמץ ?

למה מחקת את ההודעה בפייס ?  עניתי לך יפה וסתם מחקת 

 

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, korola כתב:

 

מי שכתב את זה לא מבין כלום...  לא יודע אם כץ אמר את זה , אבל זה סלט שלם.

 

בעל העסק העצמאי יקבל מקסימום 15,000 בחודשיים (עד 7500 בחודש), 

זה יהיה לפי 70% מההכנסה החייבת של 2018, כלומר כל מי שהיה לו הכנסה מעל 11,000 ש"ח בחודש בשנת 2018 

יקבל את ה 15,000 כל חודשיים.

 

בנוסף יקבלו גם החזר על ההוצאות , זה עד 15% מהמחזור הדו - חודשי של 2019 .

 

..אבל מה אני מתאמץ ?

למה מחקת את ההודעה בפייס ?  עניתי לך יפה וסתם מחקת 

 

 

אף אחד לא כתב

כץ אמר את זה בשידור מוקלט 28:15

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

הכי טוב שתקשיב ליאיר לפיד, הוא הקריא ממש טוב את המענק השלישי של השתתפות בהוצאות

הראה כמה טמבל הוא... הבת שלי בכיתה י' יכולה לעקוב אחרי ההוראות ולבצע את החישובים. 

  • מצחיק 1
פורסם
לפני 2 דקות, korola כתב:

הכי טוב שתקשיב ליאיר לפיד, הוא הקריא ממש טוב את המענק השלישי של השתתפות בהוצאות

הראה כמה טמבל הוא... הבת שלי בכיתה י' יכולה לעקוב אחרי ההוראות ולבצע את החישובים. 

 

למה לא להקשיב לשר האוצר ?

יאיר לפיד הקריא את  זה בשביל להתלונן על כמה שזה מורכב ומסובך ואין שום סיכוי שמישהו יצליח ליישם את זה

חוץ מאנשי רשות המיסים כמובן

אם הבנת מה שהוא אמר (הוא בעצמו לא הבין) אשרייך

פורסם
לפני 4 דקות, Transporter כתב:

 

למה לא להקשיב לשר האוצר ?

יאיר לפיד הקריא את  זה בשביל להתלונן על כמה שזה מורכב ומסובך ואין שום סיכוי שמישהו יצליח ליישם את זה

חוץ מאנשי רשות המיסים כמובן

אם הבנת מה שהוא אמר (הוא בעצמו לא הבין) אשרייך

 

הרבה הבינו, חלק אפילו פיתחו מחשבונים והם התבססו רק על המסמך הזה.

לא רק אנשי רשות המיסים מבינים.

באותה מידה הוא היה יכול לקפוץ לאיקאה , לקנות מוצר להרכבה עצמית ולעשות מעצמו צחוק.

היה מקריא את הוראות ההרכבה וצוחק שאי אפשר להבין מזה שום דבר.

 

אני בטוח שאם יאיר לפיד היה לוקח חוזה שלך שאתה מחתים את הזוגות, הוא גם היה יכול להקריא את זה ולעשות מזה צחוק 

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, korola כתב:

 

הרבה הבינו, חלק אפילו פיתחו מחשבונים והם התבססו רק על המסמך הזה.

לא רק אנשי רשות המיסים מבינים.

באותה מידה הוא היה יכול לקפוץ לאיקאה , לקנות מוצר להרכבה עצמית ולעשות מעצמו צחוק.

היה מקריא את הוראות ההרכבה וצוחק שאי אפשר להבין מזה שום דבר.

 

אני בטוח שאם יאיר לפיד היה לוקח חוזה שלך שאתה מחתים את הזוגות, הוא גם היה יכול להקריא את זה ולעשות מזה צחוק 

 

את החוזה שלי אני מקריא סעיף סעיף ומסביר כל מה שלא ברור

לא נותן לאף אחד לחתום עליו לפני שהסברתי כל סעיף והוא מאוד פשוט וקצר

 

מצחיק ששלחתי לך הקלטה של מי שניסח את התוכנית ואתה מתעלם מזה כאילו הצל רשם את זה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...