Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(מצולם) אוברול מלא VW TWINCHARGER ועוד תיקונים


teyal
 שיתוף
עוקבים 35

פוסטים מומלצים

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

רקע: אני מאוד אוהב את השילוב מנוע גיר twincharger. מבחינתי גם לאחר יותר מעשור מאז שהוצג אין לשילוב הזה מתחרים. בוודאי בגזרת המחירים בה הרכבים האלו נסחרים כיום. ברשותי מזה כמספר שנים 2 ר

כן, 3 גולפים בצי. כן, עשיתי הונינג כדוריות, מאוד נוח ובטוח והתוצאה מצוינת.   ממשיכים: (תודה למפרגנים עושה חשק להמשיך ולשתף). הבוכנות טרום התקנה. ברקע פתוחה תוכנת אלזה (וורקשופ מנ

ממשיכים. במנועים מודרניים צמת החוטים מתפרקת יחד עם המנוע. קל ופשוט. למעשה יש חיישנים חבויים שלא ניתן להגיע לקונקטור שלהם ללא פרוק מאסיבי. טעות שנתקלתי בה ברשת, היא של אנשים שמפרקים מנוע ומנס

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 30 דקות, אביתר א. כתב:

לא ראיתי התייחסות לסגירת ברגים לפי מומנט

 

באחד הפוסטים הראשונים (#9) הוא כתב "...ברקע פתוחה תוכנת אלזה (וורקשופ מנואל של היצרן). אני משתמש בה המון בעיקר למומנטי סגירה."

עריכה אחרונה על ידי pasat04

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יופי של פרויקט ותודה על השיתוף!

יש לי ניסיון רע עם שיוף פני שטח ידני, זה תהליך קריטי שנועד להתאמה של הטבעות בוכנה החדשות לצילינדרים ובקרת שימון של הטבעות בזמן עבודה.
אי אפשר בצורה ידנית להגיע לטיב פני שטח הרצוי והכי נכון זה להריץ שיוף על המכונה היעודית לכך, איתה אפשר לקבוע את במידה הנכונה של פני השטח, החספוס המדוייק, אם תרצו ולזווית של ההצלבות.
השיוף גם מוריד כמה מיקרונים ולכן חשוב למדוד את קוטר הצילינדר ולוודא שלא עברנו את המידה מרווח המותרת בין חצאית הבוכנה לקדח.

מעבר לכך, אין כמו עבודה אישית על רכב מאדם שיודע מה הוא עושה ויש לו תקציב וכל הזמן שבעולם מבלי "שיושבים לו על הראש".





קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 שעות, EliC25 כתב:

ואו עבודה מקצועית ויסודית, כל הכבוד.

כמה קמ עבר הרכב?

תודה, 140 אלף 

לפני 8 שעות, אביתר א. כתב:

סחטיין עליך ! עבודה לפרטי פרטים כמו שאני אוהב.
לא ראיתי התייחסות לסגירת ברגים לפי מומנט ובדיקת מרווחי רינגים בבוכנה ובמיסבי טלטל ( אני מניח שעשית / עושה כמו בספר)

אגב לflex hone יש גם רמות קושי של הכדוריות , ממש כמו בניירות שיוף וצריך להתאים לפי מה שמתאים לחומר שממנו עשוי הבלוק.

בכל אופן
אהבתי emoji106.png

תודה, בתמונה השלישית רואים את הידית מומנט האלקטרונית AC DELCO החברה הכי טובה שלי.

מרווחי רינגים לא כל כך רלוונטי כי הבוכנות החדשות מגיעות עם רינגים מורכבים.

רק צריך להקפיד ולא ציינתי את זה בפוסט, לסובב את המרווחים בטבעות הקומפרסיה שיהיו בזוית 120 מעלות אחד לשני.

לגבי ה FLEX HONE צודק, אני הזמנתי כלי שמתאים לצילינדרים מברזל יצוק.

כמו כן אחד מחסרונות ה FLEX HONE שהוא נשחק משמעותית לאחר כל שימוש ואז צריך לעבוד איתו יותר פעימות מעלה מטה.

 

לפני 7 שעות, danniel כתב:

יופי של פרויקט ותודה על השיתוף!

יש לי ניסיון רע עם שיוף פני שטח ידני, זה תהליך קריטי שנועד להתאמה של הטבעות בוכנה החדשות לצילינדרים ובקרת שימון של הטבעות בזמן עבודה.
אי אפשר בצורה ידנית להגיע לטיב פני שטח הרצוי והכי נכון זה להריץ שיוף על המכונה היעודית לכך, איתה אפשר לקבוע את במידה הנכונה של פני השטח, החספוס המדוייק, אם תרצו ולזווית של ההצלבות.
השיוף גם מוריד כמה מיקרונים ולכן חשוב למדוד את קוטר הצילינדר ולוודא שלא עברנו את המידה מרווח המותרת בין חצאית הבוכנה לקדח.

מעבר לכך, אין כמו עבודה אישית על רכב מאדם שיודע מה הוא עושה ויש לו תקציב וכל הזמן שבעולם מבלי "שיושבים לו על הראש".

תודה, גם לי יש ניסיון גרוע מלפני שנים רבות עם המכשיר הונינג בעל 3 הרגלים, קל מאוד להרוס איתו צילינדר

או לא לשפשף מספיק. מאוד מאוד קשה עד בלתי אפשרי להגיע איתו לתוצאה טובה.

הכדוריות זה משהו אחר, אמנם אין כמו לקחת את הבלוק שיעשו במכונה (במקרה כזה כבר הייתי עושה אוברסייז).

אבל גם החרט שלי לאחר שראה את הבלוק, אמר שלדעתו מספיק לעשות הונינג כדוריות ידני ואני סומך עליו.

לגבי הזמן אתה מאוד צודק, הבן לא לחוץ על הרכב, וגם התקציב זה לא כל כך אישיו. הרכב נקנה מלכתחילה מאוד בזול

כפרוייקט לשיפוץ.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לעשות הונינג בצורה הזאת מספר פעמים עם אותה המברשת, לא ראיתי בה שחיקה חריגה
אגב מומלץ לטבול אותה בנוזל atf ואז לעשות .

לגבי רינגים, זה שהם מגיעים מורכבים על הבוכנה זה די מוזר
חשוב שיהיה מרווח נכון ואת זה בודקים בכל צילינדר..
יצא לי גם להרכיב כמה פעמים, ברינגים סטוק האמת יצא שכולם היו בטווח הנכון
ובאפטרמרקט הייתי צריך לכוון אותם למידה הנכונה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עפ"י החברה הם ממליצים לשתמש בשמן שלהם או בשמן 10/30 לא ראיתי המלצה לשמן ATF.

כמובן שטבלתי את כל המברשת בתוך חצי בקבוק קולה מלא בשמן לפני כל החדרה לצילינדר.

הבוכנות סטוק המקוריות  מגיעות עם רינגים מורכבים ועם פיני בוכנה. גם כחלק מקורי מצ'מפיון

וגם כחלק אפטרמרקט. מה שקניתי זהה למקורי ב100%, KS זה יצרן הבוכנות המקוריות מ 2014

במנוע הזה, אחרי שבוכנות של MAHLE נשברו כמו גרעינים. אנקדוטה מעניינת

ב ETKA מצוין איסור להשתמש בבוכנות מהרויזיה הישנה. 

 

piston.jpg

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 28 דקות, teyal כתב:

עפ"י החברה הם ממליצים לשתמש בשמן שלהם או בשמן 10/30 לא ראיתי המלצה לשמן ATF.

 

אני חושב שההמלצה להשתמש בשמן גיר/ שמן ATF בהונינג, היא ממש ותיקה,

עוד מהתקופה שמכונאים עשו שלייף סופפים עם קרבורונדום ובדקו התאמה עם טוש,

והשמני מנוע היו יחסית סמיכים, כך שההמלצה על שמן גיר היא טבעית,

ושמן גיר בהחלט עושה את העבודה בהונינג (מקרר, שוטף לכלוך ומגן על פני השטח).

 

שימוש בשמן מנוע סמיך בהונינג, יכול לגמור על האבן מהר יותר וחריצים פחות טובים (לכלוך לא נשטף)

אז אם החברה ממליצה על 10/30, לא הייתי מפקפק

 

 

עריכה אחרונה על ידי BEEKER
  • רעיון טוב! 1

-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש דברים עתיקים שעושים עד היום וזאת הדרך המקובלת וזה עובד. כמו שלייף שסתומים עם קרבורונדום 

הונינג ידני הפסקתי לעשות או להמליץ על שימוש בזה, מזמן. כי מספיק שמכל 10 פעמים שתעשה ידני, מנוע אחד לא "יתפסו" הטבעות בוכנה וזה כבר לא שווה את זה, מול עבודה עם מכונה אצל חרט מנועים, כמעט אפס תקלות.  

מנועים מודרניים בנזין טורבו מאוד רגישים להונינג תקין, אגב. 

 

ההמלצה העתיקה של הנוזל שימון/קירור להונינג היה נפט! למי שזוכר...

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש חשיבות רבה להרצת המנוע אחרי ההרכבה
יש כאלה שיגידו לנסוע בעדינות , לא לעבור סלד מסויים ולהשתמש בשמן לפי היצרן.

אני דווקא מאמין בהרצה מסוג אחר
לתת עומסים משתנים למנוע ולא לשים שמן סינטטי עד שמסיימים הרצה.
תוכלו לקרוא יותר בפירוט פה
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה, אני שייך לאותה אסכולה .

אשר גורסת כי יש לאמץ המנוע בק"מ הראשונים, על מנת שהלחץ יפתח את הטבעות

ויגרום להן להילחץ אל דפנות הצילינדר ולהתאמה מיטבית.

חלון הזמן להרצה מוגבל לק"מ הראשונים של המנוע היות ולאחר מכן החספוס נעלם והטבעות כבר לא יתאימו.

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • danniel שינה את הכותרת ל"(מצולם) אוברול מלא VW TWINCHARGER ועוד תיקונים"

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...