Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(מצולם) אוברול מלא VW TWINCHARGER ועוד תיקונים


teyal
 שיתוף
עוקבים 35

פוסטים מומלצים

לפני 2 שעות, teyal כתב:
לפני 16 שעות, shellcase כתב:

הונינג עשית לבד?

כן, עשיתי הונינג כדוריות, מאוד נוח ובטוח

תודה על השיתוף,

ההונינג כדוריות זה דבר נהדר לצילינדרי מנוע במצב טוב, ועם בוכנות ורינגים חדשים אז המנוע יעבוד מעולה.

 

אבל אם פותחים ורואים שהצילינדר אובאלי או שיש מדרגות, אז כדאי לשקול חריטה ל OVER-SIZE.

 

 

 

לפני 2 שעות, teyal כתב:

ברקע פתוחה תוכנת אלזה

שאפו.

 

לפעמים גם אצלי יש תוכנת אלזה שפתוחה ברקע עם

 let it go

  • מצחיק 2
  • מעניין 1

-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

רקע: אני מאוד אוהב את השילוב מנוע גיר twincharger. מבחינתי גם לאחר יותר מעשור מאז שהוצג אין לשילוב הזה מתחרים. בוודאי בגזרת המחירים בה הרכבים האלו נסחרים כיום. ברשותי מזה כמספר שנים 2 ר

כן, 3 גולפים בצי. כן, עשיתי הונינג כדוריות, מאוד נוח ובטוח והתוצאה מצוינת.   ממשיכים: (תודה למפרגנים עושה חשק להמשיך ולשתף). הבוכנות טרום התקנה. ברקע פתוחה תוכנת אלזה (וורקשופ מנ

ממשיכים. במנועים מודרניים צמת החוטים מתפרקת יחד עם המנוע. קל ופשוט. למעשה יש חיישנים חבויים שלא ניתן להגיע לקונקטור שלהם ללא פרוק מאסיבי. טעות שנתקלתי בה ברשת, היא של אנשים שמפרקים מנוע ומנס

תמונות שפורסמו בשרשור

אלזה (באנגלית ELSAWIN בשמה המלא) הינה תוכנת השירות והאחזקה המשמשת את מוסכי היבואנים של קונצרן פולקסווגן.

 

כמו כן, יש גם את ETKA, שהיא ה-EPC (Electronic Parts Catalog) הרשמי של הקונצרן, וגם את erWin, שזה אותו דבר כמו אלזה רק אונליין וניתן לרכוש שימוש על פי זמן קצוב.

 

ETKA זה ראשי תיבות של Elektronischer Teilekatalog, אין לי שמץ לגבי ELSA או erWin. 

VW Golf 1.4TSI Comfortline 2016

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שאפו!

ממש מרשים. הייתי מתלהב ממוסך שהיה עובד כל כך נקי אז בתנאי בית לחלוטין וואו.
את הידע לעשות עבודה כזאת ברכב מודרני רכשת מעבודה בתחום?
ובנוגע לתוכנה שאתה משתמש בה, איך משיגים אותה?

תמשיך לעדכן! ואם אפשר טיפונת מידע על מאיפה אתה מזמין חלקים במחירים כאלה אשמח מאוד לדעת.
ודבר אחרון, אם תוכל לכתוב סיכום עלויות לפרוייקט, יהיה מעניין לראות את העלות ביחס לעבודה במוסך.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Land Rover Discovery TD5

VW Golf MK4 1.6 Manual

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

וואו אובראול למנוע TSI בבית ! הכרתי במהלך החיים שלי כמה מכונאים שלא הייתי נותן להם להתקרב בכלל למנוע כזה עם כל הכבוש לשנים שהם מחזיקים מוסך.

אחי שאפו ענק תותח על.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 21 שעות, BEEKER כתב:

תודה על השיתוף,

ההונינג כדוריות זה דבר נהדר לצילינדרי מנוע במצב טוב, ועם בוכנות ורינגים חדשים אז המנוע יעבוד מעולה.

 

אבל אם פותחים ורואים שהצילינדר אובאלי או שיש מדרגות, אז כדאי לשקול חריטה ל OVER-SIZE.

 

 

 

שאפו.

 

לפעמים גם אצלי יש תוכנת אלזה שפתוחה ברקע עם

 let it go

נכון, שכחתי לציין שלקחתי את הבלוק הערום לשמואל (זה שמשפץ ראשים) שיבדוק אובאליות.

 

 

לפני 17 שעות, shakedi כתב:

שאפו!

ממש מרשים. הייתי מתלהב ממוסך שהיה עובד כל כך נקי אז בתנאי בית לחלוטין וואו.
את הידע לעשות עבודה כזאת ברכב מודרני רכשת מעבודה בתחום?
ובנוגע לתוכנה שאתה משתמש בה, איך משיגים אותה?

תמשיך לעדכן! ואם אפשר טיפונת מידע על מאיפה אתה מזמין חלקים במחירים כאלה אשמח מאוד לדעת.
ודבר אחרון, אם תוכל לכתוב סיכום עלויות לפרוייקט, יהיה מעניין לראות את העלות ביחס לעבודה במוסך.

תודה, אבי ז"ל היה מכונאי ואחי מכונאי אז זחלתי הרבה מתחת ומעל למכוניות.

את האוברול הראשון עשיתי לדייהטסו שרייד 85 דייאמטיק שהיתה לי לפני 30 שנה בערך.

את הידע במכוניות שלי אני רוכש מכמה מקורות, יש ערכות לימוד של היצרן.

יש את האינטרנט, יש ערוצים מעולים ביוטיוב יש את האלזה שהזכרתי שהיא המקור הטוב ביותר.

את החלקים הזמנתי מכמה מקומות את הבוכנות מיסבים וכו' מצ'כיה מחנות מעולה שנקראת k mororshop

לדעתי הם הנציגים של KS יצרן הבוכנות והמיסבים. העלות אצלם היא בערך רבע מהארץ.

(בעיקרון מצ'מפיון רכשתי רק 6 ברגים לגלגל תנופה).

יש כמה חנויות טובות באיביי ויש את cars245 שאני מזמין מהם הרבה. בזמן האחרון יש גם חלקים מקוריים מסין.

לדעתי VW נכנסו שם חזק לשוק. לא חישבתי על השקל אבל לדעתי רק האוברול למנוע והתיקון של הגיר ייצא סביב 4

אבל אני משפץ לבן את כל האוטו, לא רק את המנוע, 4 בולמי זעזועים, קאליפרים, צלחות, מיסבי גלגל, כל חלקי הגומי , כל המחברים כדוריים.

את החלקים לכך רכשתי בארץ (הכל למפורדר גרמניה) בעלות די ניכרת, אפרט על כך בהמשך.

את התוכנה רכשתי באיביי לפני מספר שנים בכמה גרושים.

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 40 דקות, teyal כתב:

בזמן האחרון יש גם חלקים מקוריים מסין.

לדעתי VW נכנסו שם חזק לשוק

לוואג ישנם מפעלים בסין שמייצרים לשוק המקומי, ואכן יש להם נתח שוק מכובד מאוד בשביל יצרן "מערבי" בסין

יום טוב גם לך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר חביב הפורום (DQ250) על עגלת המובילים מחכה לחיבור למנוע.

 

20200816_123142.thumb.jpg.0c4187142cd9ecd043781127ad103005.jpg

 

בעיקרון התקלה שלו היתה במצמדים (P2711) המצמדים בגיר הזה בניגוד לאחיו הקטן

הם דיסקיות חיכוך וחוצצים שיושבים בתוך תוף ומסוככים בשמן.

אפשר להזמין את כל התוף משופץ בעלות לא בשמיים (כ 1000 ש"ח).

אבל היות והעבודה לא מסובכת אז החלטתי להזמין רק את הדיסקיות. (400 ש"ח).

כמו כן החלפתי את הסולונואידים N215 N216 שאחראים על שילוב המצמדים.

שוב עקב עלותם הנמוכה (300 ש"ח לזוג משופץ מארה"ב) והעובדה שניתן להחליפם

ללא פרוק המכטרוניק מהגיר, נדרש רק לפרק את אגן השמן שלו.

 

תמונות של דיסקיות החיכוך הישנות. הדיסקיות הקטנות של K2

הן כיווניות צריך להתקינן כאשר החריצים פונים לכיוון מסוים, הדיסקיות הגדולות של K1

אינן כיווניות, שברתי את הראש חצי שעה באיזה כיוון להתקין אותן, עד שבדקתי וראיתי שזה לא משנה.

 

20200817_124259.thumb.jpg.2adb7b4f4f38be2145fce1b40795e52e.jpg

 

 

 

 

 

 

20200816_213248.thumb.jpg.1af4ddac9e31b64a07e3a56693831805.jpg

 

בתמונה למעלה, הסולונאידים הישנים' המכסה הישן של מכלול המצמד והאטם של אגן השמן של המכטרוניק.

בעיקרון לפי המחקר שעשיתי המכסה הוא רב פעמי אבל עקב העובדה שהוא כולל מחזיר שמן ואטם היקפי

לא רציתי להסתכן והזמנתי מכסה חדש. על מנת להתקינו נדרש להשתמש במוביל למחזיר השמן 

על מנת למנוע את קיפול השפתיים שלו. לפני שהמכסה הגיע ייצרתי בעזרתם האדיבה של שמואל מהראשים והמחרטה שלו

מוביל פלסטיק מבושינג פלסטיק של אינסטלציה, אבל בסוף יצאתי פיתה כי המכסה החדש הגיע עם מוביל...

 

המוביל שייצרתי מימין והמוביל המקורי משמאל.

20200817_125142.thumb.jpg.b9ab1265e22ad0bb7a1bfc72b142c6b2.jpg

 

גלגל תנופה.

הגלגל הוא גלגל מאסה כפולה (משוכך) הוא איבד כבר כמעט את כל השיכוך. מסתובב חופשי כמעט לכל אורך המהלך שלו.

עקב המשקל שלו לא כלכלי להביא אותו מחו"ל לכן התקשרתי לוולטקס, חנות שרכשתי ממנה בעבר חלקים לגירים, הבנתי שהם נציגים של LUK יצרן הגלגל (יש גלגלים גם של SACHS). הם בדקו ואין להשיג. התחלתי לחפש אפשרויות לרכוש בחו"ל והמחיר הטוב ביותר שמצאתי היה כ 2500 ש"ח עם משלוח פדקס 

שאחרי זה גם יקרעו בעמלות שלהם. בניסיון נואש שלחתי לספק החלקים שלי בארץ את המק"ט של LUK והופ אחרי שעתיים היה אצלי גלגל חדש

ובמחיר הרבה הרבה יותר טוב מהמחיר בחו"ל לפני השילוח (נשאר לי הרבה עודף מ 2000 ש"ח..). מסקנה אף פעם לא להתייאש מחיפוש חלפים.

הגלגל הגיע בלי ברגים, רכשתי את הברגים מצ'מפיון.

 

20200817_124121.thumb.jpg.f8cd24aac93bf272606604d6d3460e6c.jpg

 

 

מילה על ההבדלים לגביי כמכונאי חובב+ בין DSG6  ל 7.

(אני לא מדבר על האספקט של האמינות ועל כך שה 6 מחזיק יותר מומנט).

לפני כשנה החלפתי מצמדים בגולף השניה בגיר DSG7. אני חייב לציין שמנקודת מבט של מי שמטפל בגיר

הוא הרבה יותר פשוט לטיפול. הרבה יותר דומה לידני.יותר קל באיזה 20 ק"ג. לא צריך לרוקן שמנים ולא כלום.

למעשה רק צריך את ערכת הכלים לצורך לחיצת מכלול המצמד לגיר וזהו.

כאשר החלפתי התקשרתי לרון וביקשתי לבוא להשתמש בערכה שלו הוא הסכים בשמחה

אבל בסוף רכשתי ערכה מעלי אקספרס ועשיתי לבד. מצ"ב תמונה.

 

20200816_212554.thumb.jpg.640a89fe79fd83fd7bab41e36d99b011.jpg

 

המשך יבוא.

 

 

  • אהבתי 8
  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי האם כל מנוע מסובך כך או שדוקא במנועים האלה מורכבים? אני מדבר על כמות הכלים הלא נפוצים (המיוחדים) הדרושים למנוע הזה

ולא ציינת מחיר בוכנות? האם כלל רינגים?


ומחיר למכונת שיוף הצילינדר ? מה שנקרא כדוריות משהו ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי לכל מנוע מודרני יש מספר כלים הספציפיים עבורו (כלים לטיימינג וכו'). הבוכנות עלו 1000 וקצת ש"ח. מכשיר ההונינג כ 150 ש"ח. הבוכנות מגיעות עם הרינגים מורכבים ועם פיני הבוכנה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סחטיין עליך ! עבודה לפרטי פרטים כמו שאני אוהב.
לא ראיתי התייחסות לסגירת ברגים לפי מומנט ובדיקת מרווחי רינגים בבוכנה ובמיסבי טלטל ( אני מניח שעשית / עושה כמו בספר)

אגב לflex hone יש גם רמות קושי של הכדוריות , ממש כמו בניירות שיוף וצריך להתאים לפי מה שמתאים לחומר שממנו עשוי הבלוק.

בכל אופן
אהבתי

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ואו עבודה מקצועית ויסודית, כל הכבוד.

כמה קמ עבר הרכב?

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט תענוג לקרוא.
תמשיך לעדכן

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • danniel שינה את הכותרת ל"(מצולם) אוברול מלא VW TWINCHARGER ועוד תיקונים"

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...