Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Corolla vs Ioniq -רכב חדש


Skylink
שימו לב! השרשור הזה בן 1333 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

ההורים מסיימים ליסינג ומתלבטים לגבי המשך, עם רכב חדש בלבד, להבנתי מקריאה ברשת וחישובים רכישה יותר משתלמת.

כרגע עם איוניק ומתלבטים לאיזה כיוון ללכת.

אחותי עובדת בכלמוביל ויכולה לקחת איוניק חדשה ב133 (פרמיום) או 136 (סופרים).

קורולה סנס או לימיטד נעות בין 140-144 לפי המחירון.

 

העדפה היא כבר ללכת לדגם הבכיר בגלל שההבדל לא רציני כשמשקיעים כאלה סכומים.

 

האם אפשר להגיע להנחות משמעותיות בקורולה שיהפוך אותה לרכישה משתלמת יותר מהאיוניק?

האם הקורולה עדיפה על האיוניק גם ללא הנחה?

 

האם כדאי לפזול לכיוון של 0 ק"מ?

 

אשמח לתובנות ועצות :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכמה זמן אתה הולכים להחזיק את האוטו?

אישית אני מעדיף את האיוניק, הנדסת אנוש עדיפה וגיר שמגיב יותר טוב לנהג מאשר הרציף בקורולה, וגם איכות הרכבה יותר טובה מבקורולה. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איוניק פרמיום מליסינג 0 קילומטרים יעלה לכם כ 10 אלף₪ פחות.
לדוגמה :
https://www.carcost.co.il/deals/deal/2224/%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-%D7%90%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%A7-Premium-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-%D7%94%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%93%D7%99-1600-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%99-5-%D7%93%D7%9C%D7%AA%D7%95%D7%AA-2020
עסקה כזאת משתלמת כאשר יש כוונה להחזיק את הרכב, נגיד, 5 שנים.
וצריך לקחת בחשבון שהרכב יהיה מבוטח במקיף לפי מחירון יצחק לוי-14%.
בסוכנויות טויוטה הגמישות במחירים קטנה עד לא קיימת. ניתן לקבל הנחות על אבזור נוסף, אולי בטיפולים.
גם בליסינג 0 קילומטרים ההנחות לקורולה לא מספיק גדולות, וגם רמת אבזור נמוכה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דעתי היא שהקורולה ההיברידית עדיפה על האיוניק אבל בפער ממש ממש קטן. 

בעסקאות 0 ק"מ ניתן לקנות איוניק ב 121,900 שקלים וקורולה ב 128,900 שקלים. (אתר קארקליק)

אם מחזיקים את הרכב לתקופה ארוכה, רכישה מ 0 ק"מ היא הדבר הכלכלי לעשות. 

 

בהינתן המחירים הרשומים הייתי קונה איוניק ב 0 ק"מ ומחזיק כמה שיותר. 

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, yoav911gt2 כתב:

לכמה זמן אתה הולכים להחזיק את האוטו?

אישית אני מעדיף את האיוניק, הנדסת אנוש עדיפה וגיר שמגיב יותר טוב לנהג מאשר הרציף בקורולה, וגם איכות הרכבה יותר טובה מבקורולה. 

 

אני לא יודע לענות לך לכמה זמן נחזיק את הרכב, הכיוון הוא 3 שנים לפחות אלא אם כן יקרה משהו לא צפוי (לטובה או לרעה).

האיוניק לדעתי מצוינת אבל יצאתי מנקודת הנחה שקורולה שומרת יותר על ערך והיא גם רכב חדש לחלוטין ביחס לאיוניק שהיא מחודשת, אז אתה בהחלט מחדש לי.

לפני 9 דקות, vladclar כתב:

איוניק פרמיום מליסינג 0 קילומטרים יעלה לכם כ 10 אלף₪ פחות.
לדוגמה :
https://www.carcost.co.il/deals/deal/2224/%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-%D7%90%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%A7-Premium-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-%D7%94%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%93%D7%99-1600-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%99-5-%D7%93%D7%9C%D7%AA%D7%95%D7%AA-2020
עסקה כזאת משתלמת כאשר יש כוונה להחזיק את הרכב, נגיד, 5 שנים.
וצריך לקחת בחשבון שהרכב יהיה מבוטח במקיף לפי מחירון יצחק לוי-14%.
בסוכנויות טויוטה הגמישות במחירים קטנה עד לא קיימת. ניתן לקבל הנחות על אבזור נוסף, אולי בטיפולים.
גם בליסינג 0 קילומטרים ההנחות לקורולה לא מספיק גדולות, וגם רמת אבזור נמוכה.
 

10 א' פחות זה בערך כמו ההנחה שאחותי תקבל אז זה לא שווה איבוד של יד.

אכן היבואן המקביל אמר לי שאין הנחות כמעט בטויוטה אבל לא ידעתי אם להאמין לו כי יש לו אינטרס למכור לי אבל אני רואה באתרים שונים אנשים שמדווחים על 6-16 א'ש הנחה על הרכב.

לגבי יבואן מקביל- הבנתי שאין אחריות על הסוללות, זה נכון?

לפני 8 דקות, discoTD5 כתב:

דעתי היא שהקורולה ההיברידית עדיפה על האיוניק אבל בפער ממש ממש קטן. 

בעסקאות 0 ק"מ ניתן לקנות איוניק ב 121,900 שקלים וקורולה ב 128,900 שקלים. (אתר קארקליק)

אם מחזיקים את הרכב לתקופה ארוכה, רכישה מ 0 ק"מ היא הדבר הכלכלי לעשות. 

 

בהינתן המחירים הרשומים הייתי קונה איוניק ב 0 ק"מ ומחזיק כמה שיותר. 

 

זה שונה ממה שהבחור מעלה רשם , אולי הוא התכוון ל-20 א'.

 

שכחתי גם לציין שאם נרכוש איוניק מהחברה נקבל ביטוח חובה חינם לשנה אבל זה גרושים, 1000 שקל אני מניח?

 

אני מכיר בחור בשלמה סיקסט, אבדוק איתו מה אפשר לעשות לגבי 0 ק"מ.

עריכה אחרונה על ידי Skylink
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התכוונתי 10 אלף₪ פחות על איוניק פרמיום 0 קילומטרים מהמחיר המופחת שאתם יכולים לקבל מכלמוביל ( תיכנס ללינק )
אני חושב שגם אחרי 3 שנים אנשים לא יהיו מוכנים לתת 10 אלף יותר רק על הרישום 00 בעלים קודמים , כאשר הרכב עם כתם ליסינג הוא לגמרי פרטי ( צריך לשמור הסכם רכישה מחברת ליסינג עד למכירה העתידית ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי עכשיו, תודה.

אני לא מכיר את השוק בעניין הזה, יכול להיות בהחלט שלאנשים לא יפריע לרכוש רכב עם בעלות ליסינג אפילו שתוכיח להם שאתה היד הראשונה.

במחשבה שלי היא שהישראלי המצוי הוא יריב איתך על כל שקל בגלל דבר כזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, אבל 10 אלף₪ זה מקדם יפה בריב כזה.

אל תצטט בבקשה הודעות צמודות, זה סתם מעמיס על השרשור.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי האיוניק עדיפה בעיקר בגלל גיר רובוטי כפול מצמדים עם התנהגות נעימה יותר לעומת תיבת רציפה שמרגישה כמו גיר עם הילוך אחד ארוך ורועשת בזמן מאמץ, מרכב ה-5 דלתות באינוניק הרבה יותר פרקטי ומערכת המולטימדיה באיוניק מקורית בכל הדגמים לעומת מכרכת בהתקנה מקומית בקורולה (למעט ברמת האבזור הגבוהה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאיוניק תא מטען שימושי יותר מהקורולה סדאן.

 

הקורולה נוחה מאד ברמת המתלים ונוחה יותר מהאיוניק.

 

הקורולה גם מבודדת את רעשי הכביש טוב יותר.

 

יחידת ההנעה בקורולה מספקת מבחינת הכוח שלה בנהיגה רגילה, אין הילוכים ויש פשוט כוח שנבנה עם הלחיצה על דוושת התאוצה, בלי שטיקים ובלי טריקים. אני אוהב מאד  את אופי יחידת ההנעה הזאת, אבל יש הרבה שלא אוהבים. יחידת ההנעה הזאת מתאימה לנהגים רגועים שנוהגים כדי להגיע מנקודה א' לב'.

 

לנהגים שרוצים שטיקים וטריקים בדרך יחידת ההנעה באיוניק תתאים יותר. היא חזקה וזריזה יותר במצבים מסויימים ובמצב ספורט היא חזקה מאד כשיש מיץ בסוללה ויש לה אופי רגיל יותר של העברת והורדת הילוכים.

 

בקורולה יש חוסרים מרגיזים באבזור שבאיוניק ישנם של נעילת דלתות אוטומטית ותצוגת לחץ אוויר בלוח המחוונים ואולי עוד כמה דברים. באיוניק יש גם כיוון חשמלי למושב הנהג שאין בקורולה.

 

בשורה התחתונה אם ההורים שלך אוהבים את האיוניק שיש להם כרגע ולא מפריע להם הדברים שציינתי או דברים אחרים, אז שלא ייקחו סיכון לדעתי ושיחליפו לאיוניק חדשה יותר.

 

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן אתמול שוחחתי איתם ונראה שאיוניק יהיה כיוון טוב יותר הן מבחינת מחיר והם מבחינת שביעות רצון מהרכב הנוכחי.

נמצא כעת בבדיקות מול מכרים  בחברות ליסינג שונות לגבי 0 ק"מ.

אם למישהו המלצה לסוכן שייתן מחיר טוב אמשח לשמוע :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה אומרים על איוניק בהשוואה לסטיישן של טויוטה? תא מטען אני מניח שבסטיישן נוח יותר. האם ההתנהגות של הסדאן ושל הסטיישן דומה? מבחינת זריזות וכו'? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותו שילוב מנוע וגיר בכל הצורות של הקורולה, להוציא את הקורולה הלא היברידית עם ה1.6. 

האיוניק כבדה יותר מהקורולה בכמאה קילו, אבל המנוע שלה חזק יותר. 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1333 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...