Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i10 2020


boris65
שימו לב! השרשור הזה בן 1177 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים!

צריך את עזרתכם מתלבט בין קיה פיקנטו ויונדאי

אני שומע תגובות נגד הגיר רובוטי

מה החסרונות שלו מבחינת נוחות ועמינות לעומת גיר רציף

לי אין בעיה לנסוע גם בגיר רגיל אך אישתי יכולה רק על אוטומט

בבקשה תעזרו להחליט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל אני ממליץ לעשות נסיעת מבחן שבה גם אתה וגם אשתך תנהגו.

תראו אם זה מתאים לכם בכלל.

זה לא משנה מה אנחנו חושבים, אלא איך אתם תרגישו עם הרכב.

 

הגיר הרובוטי אמור להיות תחליף לגיר ידני, בפועל אתה תראה שנתוני ההאצה פחות טובים ביונדאי i10.

גיר רציף נעים יותר לנסיעה. העברות הילוכים לא מורגשות כמו בגיר רובוטי חד מצמדי.

 

אני באופן אישי לא סובל את שני הגירים האלו (רובוטי חד מצמדי ורציף).

 

אגב, הפיקנטו מצוידת בגיר פלנטרי ולא בגיר רציף.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיר רציף יש רק בספארק בקטגוריית המיני. 

מבחינת עמידות , בגיר רובוטי חד מצמדי תצטרך להחליף מצמד כתוצאה מבלאי.

כמו כן הוא איטי יחסית בהעברת הילוכים ודורש התרגלות , וגם מדרדר לאחור בעליות. 

כשיגמר המלאי הנוכחי של הפיקנטו עם הגיר האוטומטי  ,גם היא תעבור לאותו גיר כמו ביונדאי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למעט הגיר היונדאי לדעתי טובה יותר, היא מרווחת יותר, נוחה יותר, מושבים טובים יותר.

יש בקרת סטיה מנתיב אקטיבית.

 

אבל הגיר פחות הנעים, בזמן תאוצה יש שהיות מורגשות מאוד ואין לו את המעבר החלק של גיר פלנטרי או רציף.

 

אישית הייתי מוסיף את הספארק.

היא חזקה מהפיקנטו ונוחה לדעתי. לפיקנטו יתרון בתא מטען ואחריות ארוכה יותר.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוליאן, האחריות בפיקנטו היא אמנם 7 שנים (בקניה מהסוכנות), אך היא לא אחריות מלאה. היא מכסה 3 שנים על הכול ועוד 4 שנים על מנוע, גיר וציריות.

לעומת זאת בספארק האחריות ל-5 שנים היא אחריות מלאה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לI10 היה "גיר נורמלי" , לא היתה התלבטות. אישית הייתי הולך על הפיקנטו. בסופו של יום לא מדובר במכוניות אקזוטיות וכאשר פות"ש ירצה למכר הפיקנטו תהיה סחירה יותר -לדעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק יש לי התלבטות דומה לבנתיים עוד לא החלטתי סופית מה לרכוש אבל עשיתי לבנתיים נסיעת מבחן

על הi10 החדשה. 

לעניין הגיר הרגשתי במיוחד סוג של "בלימה" מסוימת בין העברת הילוכים במיוחד ב1 ו2 לאחר מכן פחות הורגש

כמו שאתה עוזב גז שם קלא'ץ ואז מעביר הילוך פשוט פה הרכב עושה לך את העבודה. 

החשש העיקרי שלי ביום יום בנסיעות בפקקים ובנסיעה יותר ארוכה מנסיעת מבחן של 10 דק' איך הרכב מרגיש כי פה היה לי קשה 

לחוות את הגיר לעומק.

עריכה אחרונה על ידי renault5

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום עשיתי נסיעת מבחן על יונדאי i10 supreme

רכב נראה יפה גם מבחוץ גם בפנים 

מזגן מאוד איכותי ויעיל

בטיחות ונוחות נסיעה בסדר

גיר רובוטי צריך הרגל לא ראיתי בעיה גדולה נכון זה רכב לא זריז אך גם לא מיועד לכך אבל אומרים שיותר חסכוני בדלק

מעניין עמינות של הגיר לאורך השנים 

צבע של מושבים לא מתאים לי מעדיף כהים

נכון לעכשיו יש במלאי רק דגמים פריים ובעוד חודשיים יגיעו סופריים

סך הכל רכב חמוד נעים עם נסיעה דמוי רכב עם גיר רגיל

מיוצר בתורכיה 

מחיר על הכביש עם הנחה 78 אלף

עריכה אחרונה על ידי boris65
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לI10 היה "גיר נורמלי" , לא היתה התלבטות. אישית הייתי הולך על הפיקנטו. בסופו של יום לא מדובר במכוניות אקזוטיות וכאשר פות"ש ירצה למכר הפיקנטו תהיה סחירה יותר -לדעתי.
אם לא יהיו בעיות אמינות לגיר החדש אני לא חושב שזה יפגע בסחירות.
רוב קהל היעד לא ממש מתעניין או מזהה הבדל בין הפלנטרי לחד מצמדי הרובוטי.
היונדאי חדישה יותר, לא? לדעתי בהיעדר בעיית אמינות בגיר היא תהיה סחירה יותר

Sent from my Mi 9T using Tapatalk



שלום חברים!
צריך את עזרתכם מתלבט בין קיה פיקנטו ויונדאי
אני שומע תגובות נגד הגיר רובוטי
מה החסרונות שלו מבחינת נוחות ועמינות לעומת גיר רציף
לי אין בעיה לנסוע גם בגיר רגיל אך אישתי יכולה רק על אוטומט
בבקשה תעזרו להחליט


אולי תתגרש

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא בטוח שרוב האנשים לא יודעים שיש ליונדאןמגיר רובוטי.

יש כאלה, חברה של אשתי רכשה את הרכב ולא ידעה בכלל שזה גיר רובוטי והוא מתנהג אחרת.

מנגד, אם תסתכל על התגובות בפייסבוק לא חסר דעה שלילית על הגיר ועצם היותו רובוט.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1177 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...