Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

בעקבות הדפיקה בהנעה ביקרתי במוסך

המוסכניק בדק ואמר שזה מגיע מהגלגל תנופה והגיר

המוסכניק אמר שלא מתעסק עם גירים כאלו

והוא מפנה בדרך כלל למכון ברמת השופט

הסביר לי שהעלות די יקרה סביב 8000 שח לשיפוץ

האים המחיר הגיוני והאים יותר זול להביא גיר מפירוק

תודה לעוזרים

פורסם
לפני 44 דקות, trademark כתב:

כן, שיפוץ גיר זה עסק יקר.

אם זה רק בהתנעה והרכב נוסע טוב, עצה שלי תחייה עם זה.

תודה 

קצת מפחיד אותי שיהיה נזק גדול יותר 

הדפיקה הזו די חזקה 

פורסם

כדאי שעוד בעל מקצוע ישמע את רעש ההתנעה כי אולי זה נובע רק מהמתנע (סטרטר)

ויחווה את דעתו. (SECOND OPINION).

ברמת השופט, זה אבי, אז גם הוא ידע לאבחן מה מקור הרעש וכו'.

בברכה  -  רפי לין

פורסם
  •  סיכום  שירשור
  1. - כניסה למוסך לבדיקה ולאחר בדיקה ציין שהדפיקות מגלגל תנופה והגיר  ושלח אותי למכון גירים  
  2. - בהמלצת חבר על מוסך  רמת דויד , כניסה למוסך שני לבדיקה ומצא שרק הגלגל תנופה תקול ומצריך החלפה והוא מתעסק עם גירים

       3- ביקשתי הצעת מחיר על גלגל תנופה חדש מקורי כולל עבודה מהמוסך ברמת דויד , 

           המוסכניק בירר וחזר אלי עם הצעה של 6000 שח כולל עבודה , כמו כן אחריות לשלוש חודשים 

       4 - קיבלתי את הצעת המחיר של המוסך ברמת דויד והכנסתי לתיקון 

      5  - לקראת סוף היום המוסכניק מתקשר ומודיע שהרכב מוכן ואפשר להגיע לקחת אותו

            ציינתי בפניו שאין לי איך להגיע ושאלתי עם הוא יכול להביא אותי , וכך קרה 

       6 - שחרור האוטו ללא רעשים בהנעה , הנסיעה חזרה הביתה עם האוטו הרגישה טוב יותר, מאשר לפני התיקון

      

 

 

  

  1.     

 

 

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...