Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1335 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

^+1

 

אירגוני השושו למיניהם לא זקוקים לטובות של טרוקולר וכדומה, יש להם גישה ללב מערכות התקשורת והם יכולים לעשות מה שהם רוצים בלי להדרש לתעלולים כאלה. מעבר לכך, למיטב ידיעתי בעידן של היום קל מאוד "לזייף" את מספר הטלפון המוצג כשיחה נכנסת.

השבוע קיבלתי שיחות ממשרד הפנים (שאלו מה נשמע בבידוד), ואחת כנראה גם מארגון שושו כלשהו, המספרים לא היו מזוהים בטרוקולר.

 

חזיר דיזל

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 3 שעות, itaysamurai כתב:

אני לא יודע למה מנתקים. אולי זה כמו SMS ספאם שמספיק שתקרא אותו ואתה נכנס למערכת כ"מספר חי".

 

 

בדיוק. מדובר בדיג של מספרים חיים. בערך כמו שספאמרים מחדירים remote content לאימיילים שהם שולחים לך כדי לקבל אינדיקציה שקראת אותם (ולכן וריפיקציה שמדובר באימייל ״חי״).

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני כשעה, קורן בן אשר כתב:

^+1

 

אירגוני השושו למיניהם לא זקוקים לטובות של טרוקולר וכדומה, יש להם גישה ללב מערכות התקשורת והם יכולים לעשות מה שהם רוצים בלי להדרש לתעלולים כאלה. מעבר לכך, למיטב ידיעתי בעידן של היום קל מאוד "לזייף" את מספר הטלפון המוצג כשיחה נכנסת.

השבוע קיבלתי שיחות ממשרד הפנים (שאלו מה נשמע בבידוד), ואחת כנראה גם מארגון שושו כלשהו, המספרים לא היו מזוהים בטרוקולר.

 

יותר מזה, הם גם לא צריכים טובות של GPS ושות'.

יש אפשרויות יותר נרחבות בהשתלת malware כלשהו, אבל זה כבר לא התחום שלי אלא של חברה עם 3 אותיות שעשתה מסיבת סוף שנה בתאילנד

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 6 שעות, itaysamurai כתב:

סירבתי בנימוס (אני לא מנתק בפרצוף כי גם אני הייתי עובד טלמרקטינג עצוב ועדיין יש שם בנאדם מאחורי הטלפון) ובאתי לנתק, ההיא ישר משחילה:

"אז רוצה הלוואות לעסק מטעם המדינה?"

All in one.

אכן! זה הטרנד החדש.

״תרצה טוסטר משולשים?״ ״לא תודה״. ״אז אופציות בינאריות?״ 🤮

אני גם משתדל להיות מנומס, אבל הטרנד החדש אילץ אותי לשנות אסטרטגיה -

היום אני אומר ״לא, תודה רבה, יום טוב, להתראות״ ואם התגובה ל״להתראות״ היא מהסגנון הזה ^ -> ניתוק.

מנומס, אבל יש רק הזדמנות אחת.

  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני גם סובל מהתופעה בשבועות האחרונים.
אצלי זה קורה בשעות שונות וגם יכול להיות בערב...
יצא לי לבדוק את המספרים כמה פעמים ב-Truecaller ובאמת זה מזוהה כספאם נדל״ן, אתמול לצורך העניין מפעל הפיס.
תמיד אותו המקרה, אני עונה ואז שקט עד שזה מתנתק


Sent from my iPhone using Tapatalk

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם

אצלי זה בינתיים רק גיאוחרטוגרפיה. הבעיה היא שמדובר בשיחות לקו בזק, שמחובר אצלי בסלון, ומריץ אותי במדרגות בשביל כלום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אגב יש את המערכות המעצבנות שמתקשרות אליך, מחכות לשמוע איזה משהו על הקו ואז דופקות לך איזה הקלטה או העברה לנציג או משהו.

סיגלתי לעצמי שממספרים לא מוכרים אני עונה ושותק

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

השיחות ההמתנתקות האלו הן שיחות מחברות שבודקות מספרים פעילים/שאנשים עונים להן.
ברגע ששמעו 'הלו' השיחה מתנתקת ונכנסת למאגר של מספר פעיל.
המאגר הזה עובר/נמכר לחברות טלמרקטינג וכו'

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

  • מעניין 2

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

התופעה חזרה אחרי הפסקה מסוימת (לפחות אצלי).

054-9623684

053-8734008

 

כמובן התופעה אותה תופעה- אין אף אחד בצד השני, כשאומרים "הלו" השיחה מתנתקת (כנראה ככה מוודאים שהמספר "חי").

אין לי אפשרות שלא לענות לשיחות ממספרים לא מוכרים (לפעמים אלו שיחות חשובות), אז כשאני עונה לשיחה אני פשוט דואג לא לדבר עד שאני שומע אם יש מישהו בצד השני. אם אין אני פשוט מנתק. 

פורסם

אני לא מבין למה אתם עונים.

אני לא עונה לא ל"חסום" ולא למספר שאני לא מכיר. אלא אם כן זו תקופה שפרסמתי רכב או משהו כזה למכירה- אז אין ברירה.

בכל מצב אחר- פשוט לא עונה. מה גורם לכם לענות? יצר הסקרנות? מי זה כבר יכול להיות? פילנטרופ אלמוני שהחליט להוריש לכם את הונו?

מבטיח לכם- מי שאתם רוצים שישיג אתכם- ישיג אתכם. 

פורסם
בתאריך 22.4.2021 בשעה 14:20, אורח לרגע כתב:

אני לא מבין למה אתם עונים.

אני לא עונה לא ל"חסום" ולא למספר שאני לא מכיר. אלא אם כן זו תקופה שפרסמתי רכב או משהו כזה למכירה- אז אין ברירה.

בכל מצב אחר- פשוט לא עונה. מה גורם לכם לענות? יצר הסקרנות? מי זה כבר יכול להיות? פילנטרופ אלמוני שהחליט להוריש לכם את הונו?

מבטיח לכם- מי שאתם רוצים שישיג אתכם- ישיג אתכם. 

 

לא כולם כמוך

אני לדוגמא מקבל כל יום מנופאי חדש עם מס' טלפון אחר, 

לדבריך אני אמור לא לענות לו כי הוא כבר "ישיג אותי"?

וזו רק דוגמא אחת.

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם

גם אצלי אחרי תקופה של שקט, ביום חמישי קיבלתי שיחה ממספר חסוי (הפעם) וכשעניתי לא היה אף אחד בצד השני.

הבוקר שיחה מהמרכז למימון

054-2683472

 


×
×
  • תוכן חדש...