Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2190 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי לכולם

 

מחפש רכב אוטומט שיהיה בעיקר חסכוני בדלק ונוחות השאר פחות מעניין 

מה הייתם קונים בתקציב עד 15K  גג ?

 

איך פגו 107 /סיטרואן C1 ? סביבות שנתונים 12

 

חלק מהביקורות על הסיריון אומרות חסכוני חלקם לא מה התצרוכת האמיתית ?

 

תודה לעוזרים

 

עריכה אחרונה על ידי ac_milan
פורסם

הייתה לי סיריון כשהייתה חדשה, 2006. באותם ימים המכונית צרכה אצלי 13.5 עד 14 ק"מ לליטר במשולב. מאמין שכיום המצב יהיה גרוע יותר, המכוניות האלה בטח עם 200 אלף ק"מ +/-.

בסך הכל מכונית פשוטה ואמינה, אחזקה זולה ומאד מרוחת היחס לגודלה החיצוני.

נוחות? לא בטוח בכלל. אבל גם לא כמו שליכלכו כאן כמה על הנוחות של היפניות...השאלה מה תמהיל הנסיעות שלך. אם פעם בכמה זמן יש גם נסיעה ארוכה, לא יקרה כלום.

Sent from my Redmi Note 8 using Tapatalk

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

הפיגו וסיטרואם מאוד חסכוניות, אבל הגירסה באוטומטית הם בעלי גיר רובוטי, מצד אחד תורם לצריכת דלק מצד שני פחות נעים בעיר.

 

אם עיקר הנסיעות בין עירוניות תוכל לקבל צריכת דלק של 1/18 ויותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני בסריון חבוטה קיבלתי ממוצע 1\14
לטעמי עיסקה טובה, חפש גם ספלאש\יאריס\ג'אז מזדקנות, הם עושות את זה יפה מאוד ובחסכונות...

פורסם

תודה רבה לכולם על העזרה

מבחינת אמינות יודע שזה שנתונים מאוד ישנים לוקח את זה בחשבון אבל הסריון עדיפה מבחינת אמינות על הפג'ו וסיטרואן?

פורסם

הפיגו והסיטרואן זה בעצם טיוטה אייגו, והדגמים נחשבים למוצלחים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בשנתונים האלו בקילומטראזים האלו ובתחלופת הידיים הזו קשה לקבוע רף אמינות ולחרוץ גורל של דגם, אתה יכול למצוא סיריון חבוטה ומצד שני פג׳ו שקיבלה חום ואהבה.

צריך להתייחס כל מקרה לגופו כשהעקרון שמנחה אותך הוא לשאוף לכמה שפחות ידיים וכמה שפחות קילומטראז, וכמובן היסטוריית טיפולים מפורטת עד כמה שניתן כדי לקבל איזשהו מושג מה עבר על הרכב...

פורסם

סוזוקי אלטו גם נחשב דיי חסכוני. הספלאש בד"כ יותר יקר (סביבות ה 20K)

תחפש דגמי 1.3  מנוע חזק יותר כמו בסיריון ולא 1000

לפני 29 דקות, yulianx כתב:

פיגו והסיטרואן זה בעצם טיוטה אייגו, והדגמים נחשבים למוצלחים.

אפילו אם הגיר איננו יפני?

כי רק בשנתון מתקדם הגיר הוא יפני (ראיתי באחד השרשורים)

משתדל לעזור

פורסם

הבעיה היא לא באמינות אלא יותר באופן פעולה, כמו כןיש שחיקת מצמדים כי בתכלס גיר ידני.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 2 דקות, yulianx כתב:

יש שחיקת מצמדים כי בתכלס גיר ידני.

הבחור הפות"ש מחפש גיר אוטומטי השאלה אם ישנה C1 או 107 אוטו/.

משתדל לעזור

פורסם

הגיר האוטומטי שלהם הוא רובוטי, אבל גיר רובוטי עובד כמו גיר ידני ויש מצמד.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...