Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכרתי את הרכב שלי, רנו מגאן קופה 2014 2000 סמ"ק. נהנתי והרכב שירת אותי נאמנה, אבל הוא כבר הזדקן )וגם אני(

אני מעוניין בגיפון, כנראה 3008 פרימיום,  וממש מתלבט בין רכישה לליסינג תפעולי, או שאולי בכלל לקנות יד שנייה 

כן, אני יודע שאני כבר לא צעיר, מעדיף להיות על הסייף סייד בכל הנוגע לניהול סיכונים ולכן מעדיף תפעולי.

יש כאן משהו שגם היה בהתלבטות הזו ובחר?

בדקתי באויס ואלדן, כרגע בלי רכב בכלל, ויכול למשוך עוד כמה שבועות.

יש למשהו תובנות?

פורסם

אתה מוכן לשלם את העמלה של שירות תפעולי ? זה כנראה יסתכם בכ ₪20000-30000 לתקופת השכירות עם ביטוח כל הסיכונים כלול. אם כן :לך על זה , זה נטול סיכונים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פורסם

בדקתי בדיוק את האופציה הזאת לפני כחודשיים.

ספציפית ה-3008 הוצעה במחיר כל כך יקר שפשוט ייתר את כל כדאיות הליסינג מבחינתי.

הם מגלמים ירידת ערך מטורפת לרכב הספציפי הזה (כנראה כי הוא מבוקש אז מעלים מחיר).

רוב הרכבים שבדקתי הסתכמו בפער של 5000-15000 שקלים לרעת הליסינג.

מצד שני זה בעצם אומר שאתה משלם בערך עוד 400 שקלים לחודש על השקט הנפשי הזה, אני בהחלט יכול להבין אנשים שהולכים על זה.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם (נערך)

ההצעות מחיר שאני קיבלתי על 3008 (אפילו לא פרימיום) היו לא כלכליות בעליל.

לאורך 3 שנות חוזה, המחיר היה כ-15 אלף שקל יותר מאשר המאזדה 3 שבחתימה.

והפרש המחירים ביניהן עומד על 8 אלף שקל.

וזה עוד חצי מסתיר את התמונה כי 3008 1.2 אקטיב כן מיועד לליסינג (ולכן ההנחות שם יותר גבוהות), וה-3 ספיריט לא

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

רכשתי 3008 פרימיום לפני שבועיים.

ההבדל בין תפעולי מלא לרכישה הוא בין 500-700 ש"ח לחודש בהתאם לעסקה.

 

יום במוסך + 1500 ש"ח לטיפולים בשלוש שנים הראשונות לדעתי לא שוות את ההפרש. אבל כל והעדפותיו.

פורסם

נכון. רק שהטיפולים בשנים הראשונות יהיו סביב 3K ולא 1500 שקל, אבל זה עדיין לא משנה מהותית את התמונה

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

חשבתי שפחות, תודה על התשובות.

משום מה חישבתי 

ירידת ערך + )55k(

ביטוחים + 13.5k

טסט ורישוי + 4.5k

הוצאות מימון למינהם ?

 

שזה בערך 73k  ב 3 שנים

וכן, זה יוצא 2100 שח בחודש 

 

תודה, מקווה שלא פספסתי כלום, בטח צמיגים ועוד שטויות

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, yuvalganim כתב:

נכון. רק שהטיפולים בשנים הראשונות יהיו סביב 3K ולא 1500 שקל, אבל זה עדיין לא משנה מהותית את התמונה

 

יותר מ 1,500 ש"ח לשנה? לא רואה סיבה לזה כשמגיעים ל 45K ק"מ ב-3 שנים (בהנחה שאין משהו שמתקלקל ועולה כסף - הרכב באחריות)

בכל מקרה, זה באמת לא מהותי במספרים האלו

עריכה אחרונה על ידי GTאי
פורסם

אה התכוונת לשנה...אז ברור.

חשבתי שהכוונה שלך היא לשלוש שנים.

רוצה לומר - בערך 3,000 שקלים לשלוש השנים הראשונות עבור טיפולים

לפני 14 שעות, lackyLook2 כתב:

חשבתי שפחות, תודה על התשובות.

משום מה חישבתי 

ירידת ערך + )55k(

ביטוחים + 13.5k

טסט ורישוי + 4.5k

הוצאות מימון למינהם ?

 

שזה בערך 73k  ב 3 שנים

וכן, זה יוצא 2100 שח בחודש 

 

תודה, מקווה שלא פספסתי כלום, בטח צמיגים ועוד שטויות

 

טסט, רישוי, ביטוחים אתה משלם כאן וכאן, עזוב את זה בצד.

תחשב רק ירידת ערך מול עלות הליסינג עצמה - זה יהיה הפער

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
לפני 9 דקות, yuvalganim כתב:

אה התכוונת לשנה...אז ברור.

חשבתי שהכוונה שלך היא לשלוש שנים.

רוצה לומר - בערך 3,000 שקלים לשלוש השנים הראשונות עבור טיפולים

 

טסט, רישוי, ביטוחים אתה משלם כאן וכאן, עזוב את זה בצד.

תחשב רק ירידת ערך מול עלות הליסינג עצמה - זה יהיה הפער

 

דווקא כל ההצעות שאני קיבלתי כללו את הביטוח, טסט וכו'. 

תשלום רישוי שנתי היה על הלקוח

בנוסף, היו שינויים מינוריים כמו סט מגבים על הלקוח, צמיגים על הלקוח או שהכל על הליסינג. 

פורסם

בחלק מהעסקאות זה אפילו אופציה, נניח 15 שקל לחודש (כפול 3 שנים), נותן לך סט מגבים בשנה ו-4 צמיגים לאורך החוזה או דברים כאלה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אחד הטריקים החבויים זה עלות ביטוח מקיף הכולל גם סעיף השבת מצב הרכב לקדמותו . נראה לך טריוויאלי שזה כלול ? אז שלא.

או סעיף ביטול השתתפות עצמית . רק סעיף זה בקלות ₪100 לחודש .

(זה מה שאני משלם בשנתיים לביטוח פרטי).

 או סעיף שמשות ומראות... השטן בפרטים הקטנים.

אתה יודע כמה עולה מראה ימנית רק בגלל פלסטיק סדוק ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...