Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיקאסו 2015 שריקה מהמנוע החלפת מכסה שסתומים


yd b-4
שימו לב! השרשור הזה בן 1415 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 21 שעות, Adamm כתב:

תצלם את המנוע ותעלה, אולי פיספסו משהו(יש צינור נשם מאחורי המכסה ועוד 2 שמתחברים לצינור הגדול של הטורבו, צריך לבדוק שהם במקום).

 

מאחור אכן יש צינור מהצד לא ממש רואה שתיים אבל אותי תבחין טוב יותר ממני מצורפות תמונות.

 

כרגע הרכב נוסע בסדר גמור (אפילו הסטרט סטופ חזר לפעול למי שעוקב אחרי השרשורים שלי)  אשתי מדווחת שמדי פעם ממש לשבריר שניה נשמע צפצוף התראה ונורת סרוויס וסטופ נדלקות וכבות מאליהם (שאלה חשובה בנושא במחשב הרכב נשמר תיעוד של נורת תקלה שדלקה ונכבתה אם כן אולי כאן יש מפתח לבעיה?). 

20200602_184821.jpg

20200602_185045.jpg

 

 

 

 

 

20200602_184821.jpg

32323223.jpg

32323223.jpg

עריכה אחרונה על ידי yd b-4
משהו לא מסתדר לי עם העלאת התמונות מעלה לי כפול
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 3 שעות, yd b-4 כתב:

שאלה חשובה בנושא במחשב הרכב נשמר תיעוד של נורת תקלה שדלקה ונכבתה

ככל שידוע לי - כן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפילו קיבלת פקק חדש לשמן.

מעניין שבקיט לא מגיעים חבקים חדשים.

 

 מה שלא ברור לי האם הצינור הישן שונה ביציאות שלו בקוטר ? האם אי אפשר לעשות הכלאה (בשנתון הזה) של צינור חדש , מכסה ישן ?

אם לא: זו כבר פעם שלישית שמשנים את הצינור למנוע הזה.

וזה חתיכת צינור. תרתי משמע.

 

 

 

 

 

 

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שאני מבין היה לך את הרכב הזה בעבר. שאלה אולי קצת ילדותית  אבל חשובה בנתונים היבשים האצה ל100 היא 8.7 שניות  ב7 מקומות כמו אצלי. במציאות זה רחוק מכך במדידה חאפרית עם סטופר בפלאפון זה באזור 12 שניות ברכב ריק, ללא מזגן, עם מנוע שהגיע לטמפרטורת עבודה, ללא רוחות ובערב עם מזג אויר נעים. הגיוני כזה פער? 

 

בבדיקת קומפרסיה 2 בוכנות יצאו 94% 2 100% זה עדיין מנוע שאמור להיות ממש קרוב ליכולת מהמפעל. או שהנתונים היבשים מונפצים. להשוואה בסובארו B4 בת 10  עם 130אק"מ הנתונים היו קרובים מאוד לנתון הרשמי

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי yd b-4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

PSA באופן קונסיסטנטי ולכל הדגמים שלה מפרסמת נתוני ביצועים עם נהג בלבד ולא לפי התקן (שכולל נהג + נוסע וכד'). בפועל נתוני ההאצה ל-100 קמ"ש של גרסת ה-165 כ"ס היו בקרוב 9.8 שניות לערך.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי איך ומי מודד.

 

בגדול נתוני היצרן קרובים מאוד למציאות - בדקו את זה בכמה וכמה מקומות.

 

 

  • רעיון טוב! 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1415 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...