Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיקאסו 2015 שריקה מהמנוע החלפת מכסה שסתומים


yd b-4
שימו לב! השרשור הזה בן 1416 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי רכשתי אותה לפני שבוע וכבר הספקתי להטריד אתכם מדאי...

 

לפני יומיים התחילה להישמע שריקה/חריקה מאזור המנוע. אני הייתי בטוח שזו רצועה או גלגלת סוררת ואמרתי לא נורא. אממה כשהגעתי למוסך סיטרואן במקום מגוריי מייד מנהל המוסך פתח את פקק השמן וקבע לפי הלחץ או הואקום שהבעיה במכה השסתומים. לדבריו מי שלא מכיר את המנוע יחליף רצועות וגלגות ויגלה שבזב זמן וכסף מיותר. 

 

קיבלתי נצעת מחיר 2124 ואושרה הנחה של 10 אחוז מכך. האם המחיר סביר?

 

אציין שהרכב עבר בדיקה במכון. אכן נאמר לי שיש רעש מ"גלגלות" אך זה משהו זניח שלא אמור להטריד אותי עד לטיפול הבא. יש לי מה לדבר עם המכון?

 

מצורף וידאו של הרעש ובדיקה1376030806_.thumb.jpg.a7d48984f4a399ba4902b7c87d153370.jpg

New Doc 2020-05-27 10.03.19_2.jpg

New Doc 2020-05-27 10.03.19_2.jpg

עריכה אחרונה על ידי yd b-4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שווה להתקשר למטסך מתמחה ולראות אם יש הפרש רציני במחיר.

לפעמים שווה לשלם את ההפרש (כשהוא נמוך) ולפעמים ההפרש רציני ושווה נסיעה למוסך אחר.

 

אלעד

  • רעיון טוב! 1

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן יותר עמיד וכמעט לא שומעים על תקלות במכסה, אך כנראה שתהליך הייצור של PSA גורר גם ייצור של יחידות עם חוזק מבני נמוך יותר וכתוצאה מכך המכסה הסורר מתעוות. כנרה בקרת איכות לא מושלמת או תהליך ייצור לא הכי מודרני או שילוב של השניים.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, מלטבשי כתב:

שווה להתקשר למטסך מתמחה ולראות אם יש הפרש רציני במחיר.

לפעמים שווה לשלם את ההפרש (כשהוא נמוך) ולפעמים ההפרש רציני ושווה נסיעה למוסך אחר.

 

אלעד

מאחר ועלות העבודה היא זניחה ועיקר המחיר נובע מעלות החלק, אני בספק אם יהיה הפרש רציני במחיר. יחד עם זאת כדאי לשוחח עמם ולברר האם הם גם מכירים את התקלה גם ב-THP החדש (בישן זו אחת המכות הסדרתיות) או שזו טעות באבחון.

 

ככל וזו הבעיה, אפשר לשקול להרכיב חלק מפירוק מרכב חדיש שנסע מעט ואף עדיף לבחון ייבוא של חלק מקורי מהפולני או ממקור אחר.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרעש מחריש אוזניים (מה שאתם שומעים זה יחסית חלש כנראה לאחר פתיחת המכסה השתחרר לחץ-במקביל נדלקה נורת מנוע) ויבוא של חלק יקח זמן אני מניח 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. אם אתה יודע את המק"ט אתה יכול לברר בחנויות חלפים בארץ . תקבל מזה הערכה. תתקשר נניח לג'אן או חנות דומה. אני זוכר שזה המחיר שלו פחות או יותר.

ב. לא לזרוק מכסה ישן. כי אם זו לא הבעיה : שיחזירו את המכסה הישן לפני שפונים לתקלה הבאה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא רוצה להביא חלק לבד מסיבה פשוטה אם זו לא הבעיה אני אשאר עם בעיה+מכסה חדש מיותר. 

 

אגב הפרקטיקה הנהוגה שמוסכים לחייב גם אם האבחון היה שגוי ? (עדיין לא נתקלתי בזה האמת לכן שואל)

 

ג'אן חלפים סיבך אותי יותר. הוא טוען שיצא מקט משופר של המכסה שסתמוים ואז צריך להחליף גם צינור בעלות של עוד 827 שקל אגב העלות של המכסה הייתה זהה על השקל לשל היבואן.

.

עריכה אחרונה על ידי yd b-4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג'אן בלבל אותך כי הוא רגיל ללקוחות עם מקט ישן ממנועי thp155.

אלה באים אליו עם אותה שאלה כמעט כל יום.

אתה מגיע עם מנוע חדש thp165 ומכסה חדש . את הצינור ההוא כבר יש לך (וזה חתיכת צינור...תרתי משמע).

ניחוש מקלדת שלי : המוסך טועה באבחנה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסיים שיחה עם מוסך אורן ולטענתו יש 4!!! מקטים של אותו חלק למנוע הזה הוא יאתר לי לפי מספר הרכב.

 

אגב אף אחד לא ענה לי לגבי אחריות המכון יש טעם לפנות אליו בכלל או שזה אבוד מראש?

עריכה אחרונה על ידי yd b-4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי מכון אין לו יכולת לגלות באמת תקלות מנוע כאלה. הרוב שם זה כסת"ח . שילמת עבור בדיקת שילדה בעקרון. כל היתר היה מיותר. אין מה להתנהל מולו משפטית. אם ילך מנוע אולי . גם אז יחלץ בעזרת כסת"ח.

 

לגבי המוסך : אם יחליפו מכסה ואז יגידו לך שגם החליפו איזו צינורית קטנה אבל זה לא יכנסו לחשבון. תדע שכל הבעיה היתה האלמנט שהגשש החיוור דיבר עליו...

"את האלמנט אל תכניס לו לחשבון. האלמנט עלינו, און דה האוס"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1416 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...