Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

בעקבות קבלת רכב מהעבודה בקרוב (מעניין אם תצליחו לנחש איפה אני עובד 😇), צריך לבחור בין איביזה לi20. מה המומלצת מביניהם מבחינת נוחות/בטיחות/אבזור? עלויות אחזקה ותיקונים פחות חשובים לי במצב הזה.

 

תודה רבה!

פורסם

בטיחות יונדאי, חוץ מזה באמת שהייתי לוקח איביזה.

היא פשוט מרגישה לא פחות איכותית בפנים, יפה יותר (לטעמי) והכי חשוב מהנה יותר לנהיגה.

היא זריזה משמעותית מהיונדאי

פורסם

האיביזה יותר מודרנית מהI20, והביצועים בה עדיפים. 

המושבים ביונדאי מעט נוחים יותר בהשוואה לאיביזה. 

לI20 יתרון של תיקון סטייה מנתיב (בהנחה שזו לא I20 פריים ערומה) לעומת בקרת שיוט אדפטיבית באיביזה (בהנחה שזו לא גרסת בסיס ערומה). 

 

פורסם (נערך)

רס"ן בקבע, או סרן בתקן רס"ן

 

לדעתי שתיהן בגירסה הבסיסית ביותר

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 13 דקות, m3x7r3m3 כתב:

רס"ן בקבע, או סרן בתקן רס"ן

 

לדעתי שתיהן בגירסה הבסיסית ביותר

🤭

וזה איביזה reference מול i20 intense

פורסם

הייתי בוחר באיביזה,

לי המושבים היו נוחים יותר, הגיר מתפקד טוב יותר והיא מרגישה זריה יותר.

בנוסף איביזה הגנה טוב יותר עם נוסעים במבחן הריסוק.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

אז בI20 יש רק מובילאיי, באיביזה יש רק בלימה אוטונומית ובקרת שיוט רגילה שאין ביונדאי.  רוב היתרונות אצל האיביזה. 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

הכי מצחיק שה-Reference באיביזה עולה 2000 שקל יותר מה-Xcellence, אבל ה-Xcellence יותר מאובזרת.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 1 שעה, m3x7r3m3 כתב:

רס"ן בקבע, או סרן בתקן רס"ן

יכול להיות גם רנ"ג, לא?

 

בכל אופן ביצועים עדיפים באיביזה, בטיחות עדיפה, אבזור בשתיהן לא להיט.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

דבר ראשון הכי טוב זה להיכנס לסוכנות ולשבת באוטו, אולי התחת יחליט בשבילך...

דבר שני- אילו רמות גימור מדובר ? תשווה בין רמות הגימור שתקבל בכל אחת מהן ובמערכות הבטיחות, יכול להיות שלאחת יש נניח סטייה מנתיב ובלימה אוטונומית והשנייה מגיעה עם מוביליי בלבד, זה יכול להיות ההבדל המשמעותי מבחינתך.

בכל מקרה כרכב מעבודה אין פקטור לאמינות ולצריכת דלק ככה שהקלאצים היקרים באיביזה לא אמורים לעניין אותך וגם לא התצרוכת דלק הגבוהה יותר של היונדאי, אבל האיביזה כן יותר זריזה וחזקה ומרגישה נמרצת יותר על הכביש.

פורסם (נערך)

 

לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

הכי מצחיק שה-Reference באיביזה עולה 2000 שקל יותר מה-Xcellence, אבל ה-Xcellence יותר מאובזרת.

 

התמחור ל Reference  הוא תמחור קלאסי עבור חברות הליסינג, 

מעלים את מחיר המחירון , ככה אפשר לתת לחברת הליסינג הנחה עמוקה יותר.

שווי הרכב כבטוחה , נרשם לפי מחירון יצחק לוי , שהוא נגזר ישירות ממחיר המחירון. 

 

כולם מאושרים , היבואן מוכר במחיר שעדיין משאיר לו רווח 

חברת הליסינג קנתה את הרכב , במימון מלא מהבנקים / מוסדיים

, ובזמן המכירה היא לא מפסידה כלל / מפסידה מעט , 

 

הבנקים (כעת פחות ) והמוסדיים (כעת יותר ) יכולים לתת כסף ולהנות מתשואה עתידית 

 

 

ומי שמפסיד זה העובד שמשלם שווי רכב לפי מחיר מחירון 

עריכה אחרונה על ידי YaronNahum

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
לפני 4 שעות, Roycohen1979 כתב:

שהקלאצים היקרים באיביזה לא אמורים לעניין אותך וגם לא התצרוכת דלק הגבוהה יותר של היונדאי

גם ה-i20 עם רובוטי כפול מצמדים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 15 שעות, dorsht כתב:

יכול להיות גם רנ"ג, לא?

 

בכל אופן ביצועים עדיפים באיביזה, בטיחות עדיפה, אבזור בשתיהן לא להיט.

 

תיאורטית כן, מעשית עוד לא שמעתי על רנ"ג שנמצא בתחילת הרשימה להחלפה, לא בסיבוב הקודם (מהאוואו לאטראז') ולא בסיבוב הזה (מהאטראז' לאיביזה/I20).

וזה בגדול הגיוני כי הרכבים שמחליפים קודם עכשיו זה האטראז'ים הכי ישנים, ואת אלה קיבלו בד"כ הרס"נים קודם.

זה בהנחה ואותו אחד נשאר באותה דרגה, ולא פרש (ואז מישהו אחר קיבל את האטראז' הישן שלו)

 

לפני 15 שעות, YaronNahum כתב:

 

 

התמחור ל Reference  הוא תמחור קלאסי עבור חברות הליסינג, 

מעלים את מחיר המחירון , ככה אפשר לתת לחברת הליסינג הנחה עמוקה יותר.

שווי הרכב כבטוחה , נרשם לפי מחירון יצחק לוי , שהוא נגזר ישירות ממחיר המחירון. 

 

כולם מאושרים , היבואן מוכר במחיר שעדיין משאיר לו רווח 

חברת הליסינג קנתה את הרכב , במימון מלא מהבנקים / מוסדיים

, ובזמן המכירה היא לא מפסידה כלל / מפסידה מעט , 

 

הבנקים (כעת פחות ) והמוסדיים (כעת יותר ) יכולים לתת כסף ולהנות מתשואה עתידית 

 

 

ומי שמפסיד זה העובד שמשלם שווי רכב לפי מחיר מחירון 

 

ברור, רק שבד"כ תוקעים הפרש מחיר לא אטרקטיבי בעליל ללקוח הפרטי, נניח גירסה שעולה 1000 שקל יותר ומאובזרת פי כמה.

עוד לא נתקלתי במצב כזה קיצוני שהגירסה הערומה עולה יותר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...