Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיזל או בנזין? (3008/ C5 איירקרוס)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2221 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעולם לא נהגתי על ה C5 אבל לפי מספר כתבות שקראתי נראה שהרכב כויל בשונה מה 3008 למקסימום רוגע ושיוט.

כנראה שה 3008 יותר מתאים לך, אני לא יודע איך ה 1.5 דיזל בפיזו מתנהג אבל ה 2.0 דיזל ב GT פשוט חזק בצורה אחרת :)

טסלה 3 2022

פורסם (נערך)

שכרתי רכב סיטרואן מסחרי עם 9 מקומות ומנוע 2 ליטר טורבו דיזל וגיר אוטומטי באירופה למשך שבועיים והרכב משך כמו רכבת יורוסטאר. הוא גם היה שקט מאד ויחידת ההנעה חלקה מאד. היה מהנה מאד לנהוג על התפלץ הזה.

 

לעומת זאת נהגתי לזמן קצר באותה התקופה גם בסיטרואן c4 ספייס טורר 1.5 דיזל אוטומטי, הוא משך הרבה פחות והדיזל הרעיש יותר והיה פחות חלק למרות שהרכב קל יותר.

 

באופן כללי לדיזלים יש הרבה כוח זמין בפועל למרות שנתוני הביצועים על הנייר של ה- 1.5 חלשים.

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

אם אתה אוהב כח זמין ובכלל ג'יפון שלא תרגיש שחסר לו כח אף פעם גם בלחיצות, אז מציע לך לשקול את ה1.6 טורבו 180 כ"ס עם 8 הילוכים החדש, לאחי יש אחד, ומדובר בשילוב מנוע גיר מצויינים מהבחינה הזו.

פורסם
לפני 11 דקות, wildlands2019 כתב:

אם אתה אוהב כח זמין ובכלל ג'יפון שלא תרגיש שחסר לו כח אף פעם גם בלחיצות, אז מציע לך לשקול את ה1.6 טורבו 180 כ"ס עם 8 הילוכים החדש, לאחי יש אחד, ומדובר בשילוב מנוע גיר מצויינים מהבחינה הזו.

 

עשיתי אתמול נסיעת מבחן על ה 1.6 טורבו. הרכב נפסל על סעיף התנהגות (רשמתי בהרחבה בשרשור אחר).

בכל מקרה, השילוב מנוע גיר לא רע, אבל דווקא את השילוב שלו עם ה1.2 ב3008 אהבתי יותר.

פורסם

לזוג ותינוקת הייתי לוקח 2008 מאובזר.

יותר חדש/יפה, זול משמעותית ועושה את העבודה לא פחות טוב.

החיסרון היחיד - אין פתחי מיזוג מאחורה.

פורסם

ה 3008 לא מוגזם לזוג ותינוקת, בסך הכל ה 3008 מקביל בגודל לרכב משפחתי גבוה. (כמו כל הסגמנט שלו)

כמו שכתבו מעלי גם הסיגמנט הקרוסאובר קומפקטי יתאים.

לגבי יופי, אני חושב שה 3008 נראה הרבה יותר טוב מבחוץ ומבפנים וגם יותר איכותי אך זה מאד סוביקטיבי. אישית אני חושב שעיצבו את ה3008 ואז התאימו את העיצוב לשאר הרכבים.

טסלה 3 2022

×
×
  • תוכן חדש...