Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיזל או בנזין? (3008/ C5 איירקרוס)


GTאי
שימו לב! השרשור הזה בן 1430 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אנחנו אחרי נסיעת מבחן על 3008 שמאוד התפיעה לטובה בשילוב מנוע/גיר. 

שבוע ההא לורחים את הדיזל לסיבוב. 

 

מעבר לנתוני התאוצה ורצועת הממונט, יש סיבות להעדיף דיזל או בנזין? פעם מנוע דיזל היה יקר יותר, היום בC5 הוא זול משמעותית. 

בתור אחד ששתה בנזין כל החיים אני לא יודע איך לאכול את הדיזל הזה 😁

 

אשמח לעזרתכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם בנסיעת מבחן לא תבחין יותר מדי ברעשי דיזל שמפריעים לאוזן שלך, תשקול ברצינות c5 איירקרוס עם 5 שנות אחריות.
אין כיום הבדלים רציניים בעלויות התחזוקה . רק מילוי נוזל אוריאה בדיזלים חדשניים וכמה עשרות שקלים יותר בטיפול שכולל החלפת מסנן סולר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 40 דקות, vladclar כתב:

אם בנסיעת מבחן לא תבחין יותר מדי ברעשי דיזל שמפריעים לאוזן שלך, תשקול ברצינות c5 איירקרוס עם 5 שנות אחריות.
אין כיום הבדלים רציניים בעלויות התחזוקה . רק מילוי נוזל אוריאה בדיזלים חדשניים וכמה עשרות שקלים יותר בטיפול שכולל החלפת מסנן סולר.

יש הבדל ברעש בין מנוע קר למנוע בטמפ' עבודה? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, אבל שומעים את הרעש יותר כאשר הרכב עומד במקום.

בנסיעה תופתע מאוד מבידוד רעשי מנוע ברכב דיזל חדשני.

 

 

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום יש כאהל מתחילים להסתייג מרכבי דיזל, אני אחד כזה,

 

וגם התחילו בחיפה לאסור כניסת רכבי דיזל לחלק מהעיר, לא זוכר איפה, כי לא התעניינתי יותר מדי, אך זוכר שראיתי שלט כזה בכניסה לחיפה,

 

בכל מקרה, לדעתי מדובר במנוע מזהם יותר מבנזין וההפרש בינו לבין רכב בנזין מודרני וחסכוני הוא שולי, לכן אני הייתי בוחר בנזין בלי לחשוב פעמיים.

  • לא הבנתי... 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא זוכר על מה מדובר אבל כותב...

מדובר באיסור כניסה לרכבי דיזל ישנים ומזהמים ( ללא מסנן חלקיקים ), לא רכבים בתקן euro 6 המחמיר.

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה סוג הנסיעות הצפויות שלכם ?

אם אתה לדוגמא גר בצפון או עושה נסיעות ארוכות עליות ארוכות (נניח עולה לירושלים דרך 443 ) הייתי לוקח את הדיזל בלי לחשוב פעמיים, גם נסיעה קבועה עם רכב עמוס  תיתן יתרון לדיזל בזמינות כוח ומומנט עדיף.

בכל מקרה יש כאלה שאוהבים את הנהיגה בדיזל לעומת אחרים שסולדים ממנה, שווה לך לעשות נסיעת מבחן ולראות, האם הרעש יהיה מוחשי מבחינתך, האם יורגשו רעידות וויברציות וכדומה...

אגב ברכבים מודרניים אתה כמעט ולא תרגיש את ההבדל בתוך הרכב, בידוד הרעשים מצויין ומנועי הדיזל של היום זה לא מה שהיה פעם מורכב על פורד טרנזיט מעשנת ומקרקשת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, vladclar כתב:

אתה לא זוכר על מה מדובר אבל כותב...

מדובר באיסור כניסה לרכבי דיזל ישנים ומזהמים ( ללא מסנן חלקיקים ), לא רכבים בתקן euro 6 המחמיר.

 

 

שים לב מה כתבתי, שראיתי שלט אך לא נכנסתי שם יותר מדי לפרטי פרטים כי זה פחות מעניין אותי לאור העובדה שאין לי רכב דיזל,

בכל אופן, אני אישית לא אוהב דיזל גם ברכבים מודרניים, ועובדה שרוב היצרניות מתחילות גם להפסיק ייצור רכבי דיזל, אמנם בקצב איטי, אך זה קורה.

למרות זאת, אני עדיין חושב שיש מקרים בודדים שרכב דיזל אכו משתלם יותר, כמו מסחריות, משאיות וכו..., די מובן למה הם בוחרים בדיזל, גם מי שנוסע הרבה מעל הממוצע, הכוונה מגיע ליותר מ30 או אפילו 35 אלך ק"מ בשנה.

אך לנסיעה ממוצעת פשוט לא.

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב דיזל, בתנאי שהוא עולה אותו הדבר כמו רכב בנזין מקביל, משתלם מהקילומטר הראשון, כי הוא יותר חסכוני. הקו 30 אלף קילומטרים היה נכון לפני 20 שנים, כאשר היה צריך לשלם אגרת רישוי הרבה יותר גבוהה לרכב דיזל. כיום היא זהה.

יש לי קרובי משפחה שהחליפו 3008 בנזין 1.6 ( צורה חדשה ) ב 3008 דיזל 1.6. בהתחלה הם חששו מרעש דיזל ומחסור כוח, אבל שום דבר מזה לא קיים, והם מרוצים מאוד מהמחלפה .

 

 

 

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עברתי לאחרונה ממנוע 2.0 בנזין אטמוספרי ל 3008 gt דיזל וחוץ משינוי משמעותי בכוח הזמין וצריכת דלק נמוכה לטובת הדיזל אני לא מרגיש שום הבדלים. אין מה לחשוש מדיזל.

  • רעיון טוב! 1

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1430 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...