Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

GTאי

דיזל או בנזין? (3008/ C5 איירקרוס)

Recommended Posts

אנחנו אחרי נסיעת מבחן על 3008 שמאוד התפיעה לטובה בשילוב מנוע/גיר. 

שבוע ההא לורחים את הדיזל לסיבוב. 

 

מעבר לנתוני התאוצה ורצועת הממונט, יש סיבות להעדיף דיזל או בנזין? פעם מנוע דיזל היה יקר יותר, היום בC5 הוא זול משמעותית. 

בתור אחד ששתה בנזין כל החיים אני לא יודע איך לאכול את הדיזל הזה 😁

 

אשמח לעזרתכם

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן, חיסכון בדלק. די מוכן מאליו לא? :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עלויות אחזקה גבוהות יותר? הוצאות אחרות שאני לא רואה? 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם בנסיעת מבחן לא תבחין יותר מדי ברעשי דיזל שמפריעים לאוזן שלך, תשקול ברצינות c5 איירקרוס עם 5 שנות אחריות.
אין כיום הבדלים רציניים בעלויות התחזוקה . רק מילוי נוזל אוריאה בדיזלים חדשניים וכמה עשרות שקלים יותר בטיפול שכולל החלפת מסנן סולר.


toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ובדיזל יש צורך מעת לעת בנסיעה ביעירונית רציפה ומשמעותית כדי שהרכב יבצע תהליך רגנרציה של מסנן החלקיקים.

 

 

  • עצה טובה! 2

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 40 דקות, vladclar כתב:

אם בנסיעת מבחן לא תבחין יותר מדי ברעשי דיזל שמפריעים לאוזן שלך, תשקול ברצינות c5 איירקרוס עם 5 שנות אחריות.
אין כיום הבדלים רציניים בעלויות התחזוקה . רק מילוי נוזל אוריאה בדיזלים חדשניים וכמה עשרות שקלים יותר בטיפול שכולל החלפת מסנן סולר.

יש הבדל ברעש בין מנוע קר למנוע בטמפ' עבודה? 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא, אבל שומעים את הרעש יותר כאשר הרכב עומד במקום.

בנסיעה תופתע מאוד מבידוד רעשי מנוע ברכב דיזל חדשני.

 

 

  • עצה טובה! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היום יש כאהל מתחילים להסתייג מרכבי דיזל, אני אחד כזה,

 

וגם התחילו בחיפה לאסור כניסת רכבי דיזל לחלק מהעיר, לא זוכר איפה, כי לא התעניינתי יותר מדי, אך זוכר שראיתי שלט כזה בכניסה לחיפה,

 

בכל מקרה, לדעתי מדובר במנוע מזהם יותר מבנזין וההפרש בינו לבין רכב בנזין מודרני וחסכוני הוא שולי, לכן אני הייתי בוחר בנזין בלי לחשוב פעמיים.

  • לא הבנתי... 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא זוכר על מה מדובר אבל כותב...

מדובר באיסור כניסה לרכבי דיזל ישנים ומזהמים ( ללא מסנן חלקיקים ), לא רכבים בתקן euro 6 המחמיר.

 

 

  • תודה 1
  • עצה טובה! 2

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה סוג הנסיעות הצפויות שלכם ?

אם אתה לדוגמא גר בצפון או עושה נסיעות ארוכות עליות ארוכות (נניח עולה לירושלים דרך 443 ) הייתי לוקח את הדיזל בלי לחשוב פעמיים, גם נסיעה קבועה עם רכב עמוס  תיתן יתרון לדיזל בזמינות כוח ומומנט עדיף.

בכל מקרה יש כאלה שאוהבים את הנהיגה בדיזל לעומת אחרים שסולדים ממנה, שווה לך לעשות נסיעת מבחן ולראות, האם הרעש יהיה מוחשי מבחינתך, האם יורגשו רעידות וויברציות וכדומה...

אגב ברכבים מודרניים אתה כמעט ולא תרגיש את ההבדל בתוך הרכב, בידוד הרעשים מצויין ומנועי הדיזל של היום זה לא מה שהיה פעם מורכב על פורד טרנזיט מעשנת ומקרקשת.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פורסם (נערכה)
לפני 4 שעות, vladclar כתב:

אתה לא זוכר על מה מדובר אבל כותב...

מדובר באיסור כניסה לרכבי דיזל ישנים ומזהמים ( ללא מסנן חלקיקים ), לא רכבים בתקן euro 6 המחמיר.

 

 

שים לב מה כתבתי, שראיתי שלט אך לא נכנסתי שם יותר מדי לפרטי פרטים כי זה פחות מעניין אותי לאור העובדה שאין לי רכב דיזל,

בכל אופן, אני אישית לא אוהב דיזל גם ברכבים מודרניים, ועובדה שרוב היצרניות מתחילות גם להפסיק ייצור רכבי דיזל, אמנם בקצב איטי, אך זה קורה.

למרות זאת, אני עדיין חושב שיש מקרים בודדים שרכב דיזל אכו משתלם יותר, כמו מסחריות, משאיות וכו..., די מובן למה הם בוחרים בדיזל, גם מי שנוסע הרבה מעל הממוצע, הכוונה מגיע ליותר מ30 או אפילו 35 אלך ק"מ בשנה.

אך לנסיעה ממוצעת פשוט לא.

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רכב דיזל, בתנאי שהוא עולה אותו הדבר כמו רכב בנזין מקביל, משתלם מהקילומטר הראשון, כי הוא יותר חסכוני. הקו 30 אלף קילומטרים היה נכון לפני 20 שנים, כאשר היה צריך לשלם אגרת רישוי הרבה יותר גבוהה לרכב דיזל. כיום היא זהה.

יש לי קרובי משפחה שהחליפו 3008 בנזין 1.6 ( צורה חדשה ) ב 3008 דיזל 1.6. בהתחלה הם חששו מרעש דיזל ומחסור כוח, אבל שום דבר מזה לא קיים, והם מרוצים מאוד מהמחלפה .

 

 

 

  • תודה 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עברתי לאחרונה ממנוע 2.0 בנזין אטמוספרי ל 3008 gt דיזל וחוץ משינוי משמעותי בכוח הזמין וצריכת דלק נמוכה לטובת הדיזל אני לא מרגיש שום הבדלים. אין מה לחשוש מדיזל.

  • עצה טובה! 1

פיג'ו 3008 GT, שנת 2018

יונדאי איוניק, שנת 2018

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם על המענה.

השינוי לרעה בכח זמין הורגש בצורה משמעותית ופסל את הרכישה. 

לגבי הרעש הוא בהחלט לא היה משהו אך נסבל.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מדבר על ה 3008? איזה מנוע בדקתה?


פיג'ו 3008 GT, שנת 2018

יונדאי איוניק, שנת 2018

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...