Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמא של אשתי עברה לאחרונה ניתוח החלפת ירך וקשה לה להיכנס לרכב נמוך.

יש לה היום פיג'ו 207 שנת 2009 שממילא הגיע הזמן להיפטר ממנו.

איזו סופר מיני בתקציב עד 110K יכול להתאים לה שיהיה בטיחותי ומושב נהג נוח וגבוה ?

חשבנו על יאריס אבל הדגם הנוכחי כבר מיושן למדיי.

נהג ותיק

פורסם

ב-110K אפשר לרכוש ג'יפון קטן. קיה סטוניק כמו שאמרו לפני או יונדאי וניו החדש. אם רוצים להשאר עם צרפתיות - סיטראן קקטוס תוכל להתאים.

  • רעיון טוב! 2

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

או סיאט ארונה שמתאים לדרישה ולתקציב.

 

היאריס לא גבוהה.

 

אם חמותך מסוגלת, קח אותה לריכוז סוכנויות הרכב בעירך והקדש כמה שעות לחיפושים. נוחות זה לא רק גובה, צריך למדוד את הרכב כמו נעליים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 3
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בקיה סטוניק תנוחת הישיבה מאד מאד נמוכה, כמעט כמו ברכב משפחתי.  אז תמחק אותה ישר מהרשימה.

תבדוק את יונדאי וניו שיושבת על פלטפורמה אחרת, מחיר זול ותתאים לאישה מבוגרת.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 16 שעות, zvit כתב:

ב-110K אפשר לרכוש ג'יפון קטן. קיה סטוניק כמו שאמרו לפני או יונדאי וניו החדש. אם רוצים להשאר עם צרפתיות - סיטראן קקטוס תוכל להתאים.

נכון שזה עניין של טעם, אבל קקטוס בכנות זה הרכב הכי מכוער שראיתי בשנים האחרונות.  הגומיות על הדלת זה מישהו עם מוח מעוות עיצב...

נהג ותיק

פורסם
לפני 1 שעה, kalda01 כתב:

נכון שזה עניין של טעם, אבל קקטוס בכנות זה הרכב הכי מכוער שראיתי בשנים האחרונות.  הגומיות על הדלת זה מישהו עם מוח מעוות עיצב...

מעניין אותי מה אתה חושב על ה-C3, עוד לא נתקלתי במישהו שלא אהב את המראה

פורסם

הייתי הולך על הארונה או הקקטוס, לדעתי תנוחת הישיבה בארונה גבוהה יותר.

אבל אם היא רגילה לרכב צרפתי - קקטוס החדשה זה הרכב בשבילה

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

תשומת לב!

 

לסיטרואן קקטוס הנמכרת בישראל
מנועים בנפח 1,199 סמ"ק
בעלי הספק ומומנט שונים:

 

1. הספק מירבי בסל”ד/כ”ס 110/5,500, 

    מומנט מירבי בסל”ד/קג”מ 20.9/1,750.

 

2. הספק מירבי בסל”ד/כ”ס 130/5,500,

    מומנט מירבי בסל”ד/קג”מ 23.4/1,750.

 

ברמת הגימור הנמוכה - FELL, 

הרכב שנמכר הוא רק ברמת ההספק/מומנט הרשום בסעיף 1.

 

ברמת הגימור הגבוה  - SHINE PK,
הרכב שנמכר הוא ב- 2 סוגי ההספק/מומנט הרשום בסעיפים: 1, 2.

 

 

 

פורסם
לפני 4 שעות, yuvalganim כתב:

הייתי הולך על הארונה או הקקטוס, לדעתי תנוחת הישיבה בארונה גבוהה יותר.

אבל אם היא רגילה לרכב צרפתי - קקטוס החדשה זה הרכב בשבילה

נבדוק את הקקטוס.  לא הייתי מודע לסילוק הגומיות בדלתות.

כמו שאמרתי זה עניין של טעם.  לטעמי הגומיות האלה מנקודת מבט עיצובית פשוט מזעזע.

נהג ותיק

פורסם

c3 איירקרוס מעוצבת טוב יותר מהקקטוס. 

הפרש המחיר לא גדול. והיא מעט גבוהה יותר. 

  • רעיון טוב! 2

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

קקטוס רכב נוח מאד,  וכולל 5 שנות אחריות. רק תבדוק אם החלון האחורי (שסב על ציר ידני) מתאים לה, ואם היא תסתדר עם שליטה על המזגן דרך מסך הטאץ'.

 

אם היא לא מסתדרת, ייתכן שתעדיף את החלופה הסולידית - אופל קרוסלנד. אמנם אין לו את המתלים המתקדמים שיש לקקטוס, אבל יחידת ההנעה ותיבת ההילוכים באותו סגנון (מנוע 3 צילינדרים ותיבת אוטומאטית רגילה), החלון האחורי נסגר בלחיצת-כפתור אוטומאטית, ויש כפתורים ייעודיים לכיוון המזגן. כל זה ברכב סולידי שגם שווה בדיקה.

 

אפשר להשיגו ב-0 ק"מ במחיר קרוב ל- 110. ייתכן ואם תתמקח, תקבל מחיר זהה אצל היבואן.

 

בהצלחה

פורסם (נערך)
בתאריך 20.5.2020 בשעה 19:22, kalda01 כתב:

 

 

איזו סופר מיני בתקציב עד 110K יכול להתאים לה שיהיה בטיחותי ומושב נהג נוח וגבוה ?

 

 

טויוטה ch-r  לא יכולה להתאים במחיר ובגובה. 

 
עריכה אחרונה על ידי eyalkar
×
×
  • תוכן חדש...