Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות לגבי רכב עם קילומטר גבוה (הונדה ג'אז 2007 313 אלף ק"מ)


netanel92
שימו לב! השרשור הזה בן 1437 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עדיף להשקיע כסף בקנייה ולא דמעות במוסך.  אופציה אחרת ששווה לבדוק: ליסינג בשיטת אוויס אקפרס. 

עריכה אחרונה על ידי itamarg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, itamarg כתב:

עדיף להשקיע כסף בקנייה ולא דמעות במוסך.  אופציה אחרת ששווה לבדוק: ליסינג בשיטת אוויס אקפרס. 

מה זה אוויס אקספרס?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתשובה לעניין הקילומטראז' אני החזקתי סובארו אימפרזה 4X4 מ 170 אלף ק"מ ועד 660 אלף ק"מ אז הלך שסתום בראש מנוע והחלטתי לא להשקיע והרכב נמכר

כמו כן החזקתי הונדה HR-V מ 190 אלף ל 290 אלף ק"מ תוך שנה וחצי

 

הכל עניין של טיפולים ותיקונים בזמן והרכב נוסע ונוסע ונוסע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעבר לק"מ גם הגיל של הרכב משחק פה תפקיד. רכב בשנה ה 14 ועוד עם ק"מ כזה...מטופל ככה שיהיה - מתכון להמון דמעות וימי עבודה מבוזבזים. 

עדיף לשלם יותר בקנייה ובדלק  ולא במוסך (ואגב, רכב מתיישן גם לא יצרוך את אותה צריכת דלק כשהוא היה חדש. לצורך העניין לחבר הייתה פיריוס עם 300000 ק"מ, שבהתחלה היה מגיע איתה בקלות ל 1:19 כמדומני, אבל עם הזמן ואפילו שהחליף סוללות הצריכה כבר עמדה על 1:16 ואני עוד לא מדבר על התקלות שהיו לו פה ושם שעלו לא מעט). 

יש ביד 2 איזו פוקוס 2012 עם 87000 ק"מ והוא כותב שהוא מטפל בחברה והרכב אחרי טיפול. אמנם קצת מעל התקציב שלך אבל תבדוק כי לדעתי זה משתלם הרבה יותר מהג'אז ההיא. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, itamarg כתב:

מעבר לק"מ גם הגיל של הרכב משחק פה תפקיד. רכב בשנה ה 14 ועוד עם ק"מ כזה...מטופל ככה שיהיה - מתכון להמון דמעות וימי עבודה מבוזבזים. 

עדיף לשלם יותר בקנייה ובדלק  ולא במוסך (ואגב, רכב מתיישן גם לא יצרוך את אותה צריכת דלק כשהוא היה חדש. לצורך העניין לחבר הייתה פיריוס עם 300000 ק"מ, שבהתחלה היה מגיע איתה בקלות ל 1:19 כמדומני, אבל עם הזמן ואפילו שהחליף סוללות הצריכה כבר עמדה על 1:16 ואני עוד לא מדבר על התקלות שהיו לו פה ושם שעלו לא מעט). 

יש ביד 2 איזו פוקוס 2012 עם 87000 ק"מ והוא כותב שהוא מטפל בחברה והרכב אחרי טיפול. אמנם קצת מעל התקציב שלך אבל תבדוק כי לדעתי זה משתלם הרבה יותר מהג'אז ההיא. 

 

לפורד פוקוס יש עבר עשיר של בעיות בגיר,זה ראיתי לאורך השנים ברכבי ליסינג אצלנו בחברה.

לדעתי זה אחת הסיבות העיקריות שהרכב לא הצליח במכירות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1437 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...