Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2263 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

יש לי רכב מסוג יונדאי אקסנט 2007 (כן הוא לא צעיר), רכב מטופל מאוד ומעולם לא עשה בעיות.

אחרי תקופה שלא עשיתי שימוש תכוף ברכב, נסיעה פעם ב-3 ימים.

המצבר עשה רעשים של גסיסה. הנעתי עם כבלים ונכנסתי לרשת מצברים ידועה שם אמרו שהמצבר גמור ונתנו לי מצבר ב-400 ש"ח עם שם לא מוכר אבל הבחור אמר דה בסט עם אחריות לשנה. כעבור חודש אחרי יום שלא נסעתי עם הרכב, הרכב לא הניע רק עם כבלים ושוב ושוב. הגעתי לבחור והוא אמר המצבר חדש דנדש אבל בשביל ההרגשה אני אחליף לך. וכך סחבתי עוד כמה חודשים שאחרי יום מקסימום יומיים שלא נסעתי עם הרכב הוא מניע עם כבלים.אחרי תקופה שנסעתי יום יום, בעקבות הקורונה יצאתי גם אני לחל"ת והפסקתי לנסוע ברכב. הרכב הונע עם כבלים ולמחרת נסעתי קצת ושוב ביום למחרת לא הניע. כשמנסים להניע המזגן מתחיל לפעול, רדיו עובד, חלונות עולים ויורדים.רק לא נוסע! הבחור מהמצבר אמר שאולי יש בעיה אחרת אבל אין לו דרך לבדוק אין לו מכשור מתאים.המצבר בן שנה כבר.המדבה עליו אומרת שהוא לא ישן.במוסך אמרו לי לא לטרוח להגיע זה מהמצבר. מישהו יכול לתת כיוון ממה נובע?מי אמור לתת את התשובה? למי לפנות? תודה רבה לעוזרים

פורסם
בתאריך 6.4.2020 בשעה 00:02, מאור30 כתב:

ניראה שהמצבר נפרק לגמרי. ככל הניראה תצטרך מצבר חדש ואז לגשת לחשמלאי לבדוק שאין זליגת יתר ולבדוק ערכי טעינה.

תודה רבה על התשובה. הצלחתי להניע את הרכב עם כבלים, אם לא נוסעים כל יום איתו הוא פשוט לא יניע...כמנסים להניע הוא קצת משמיע חניקה עד שמניע אבל מניע.

תוכל בבקשה להמליץ לי איזה מצבר מתאים לרכב שלי- אקסנט 1600 סמק שנת 2007

כמה אמפר צריך?

זה רכב שלא נוסע הרבה יום כן יומיים לא...

 

תודה רבה וחג שמח

פורסם

בכל חנות חלפים מחזיקים מצבר שמתאים לריכבך וגם יזכו אותך ב 50 שח על המצבר הישן שלך. מצבר חדש של שנפ אמור לעלות לא יותר מ 450 שח לאחר הזיכוי על שלך. רק שימי לב שהוא תואם באמפר למצבר שלך.

פורסם
בתאריך 5.4.2020 בשעה 21:35, ליאל1234 כתב:

....הגעתי לבחור והוא אמר המצבר חדש דנדש אבל בשביל ההרגשה אני אחליף לך. וכך סחבתי עוד כמה חודשים שאחרי יום מקסימום יומיים שלא נסעתי עם הרכב הוא מניע עם כבלים.....

 

בין כמה המצבר שלך עכשיו? כמה חודשים?

פורסם
בתאריך 11.4.2020 בשעה 21:01, danniel כתב:

 

בין כמה המצבר שלך עכשיו? כמה חודשים?

היי, תודה רבה על המענה, המצבר בן פחות מ-12 חודשים, פשוט בגלל שהחליף לי כי התלוננתי אז אין לי אחריות...למקום של המצברים אין דרך לבדוק, הוא אמר לי שזה לא מהמצבר אבל הוא החליף לי כדי שאהיה מרוצה.התאריך חרוט על המצבר עם מפתח...אין מדבקה...

אתמול לא נסעתי איתו ושוב לא מניע...אחרי יום שלא נוסעים איתו הוא לא מניע...

פורסם

ברגע שמוכרים לך משהו לא ידוע ואומרים לך "דה בסט" אתה צריך להתחיל לחשוד.
אני הייתי מתחיל לשכוח מה400 שקל, לקנות מצבר איכותי מרשת גדולה או ממוסך נורמלי.

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...