Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

לא מזמן קניתי לי רכב וחלק מהדברים שאני רוצה לעשות לו זה להחליף את מערכת השמע המקורית והישנה נטולת הaux והבלוטוס ואפילו usb (רכב משנת 2005...)

בנוגע למערכת מולטימדיה כנראה שאלך על ג'ויינג המאוד מומלצת פה בפורום

אבל כשאני מחפש רמקולים באמזון הרוב המוחלט אם לא כולם לא נשלחים לארץ. בעיה בכתובת או שאמזון לא שולחים לא רמקולים ולא HU לישראל בכלל? אשמח לעזרה!

פורסם

אמזון הפסיקו לשלוח לארץ הרבה מוצרים באופן זמני בגלל המצב עם הקורונה.

אם אתה יכול, פשוט תמתין שהמצב ירגע.

פורסם

התקציב שלי עד 400-500 שקל לזוג אחד של רמקולים. מצאתי בעזרת האתר Crutchfield זוג של polk audio שדפקא נמכר באמזון כרגיל במחיר של 460 ש"ח כולל מע"מ משלוח והכל

פורסם (נערך)

מבחינת ההזמנה / תאימות, כל עוד תוודא שהרמקול פיזית יושב בדלת (אם בדקת באתר Crutchfield, אתה אמור להיות מכוסה מהבחינה הזו), והוא מתאים להגברה שיש אצלך - לא אמורה להיות בעיה.

עריכה אחרונה על ידי XVSTI
פורסם (נערך)

וגם במצב שאמזון לא שולחת לארץ (זמנית פליזזז זמנית!) - יש פתרונות בדמות חברות ישראליות
אשר מספקות כתובת בארה"ב ומשלוחים לארץ.
dealtas
idgu

עריכה אחרונה על ידי shabydog
פורסם
לפני 2 שעות, XVSTI כתב:

מבחינת ההזמנה / תאימות, כל עוד תוודא שהרמקול פיזית יושב בדלת (אם בדקת באתר Crutchfield, אתה אמור להיות מכוסה מהבחינה הזו), והוא מתאים להגברה שיש אצלך - לא אמורה להיות בעיה.

כן, זה אתר מעולה. מבחינת הגברה אני הולך להחליף את המערכת המקורית למולטימדיה של joying . אני חושב שיהיה טוב 😃

לפני 1 שעה, shabydog כתב:

וגם במצב שאמזון לא שולחת לארץ (זמנית פליזזז זמנית!) - יש פתרונות בדמות חברות ישראליות
אשר מספקות כתובת בארה"ב ומשלוחים לארץ.
dealtas
idgu

וואלה? יש דבר כזה?! איך השירות שלהם?

פורסם

הם נראים לא רעים בכלל, וגם יהיו יחסית קלים להתקנה (כי ה "טוויטר" מובנה בהם ולא דורש התקנה נפרדת), לגבי ההגברה - יש מצב גדול שלא תצטרך, הם יחסית מאוד נצילים.

לדעתי, אחלה בחירה.

 

פורסם
לפני 3 שעות, עוז דיין כתב:

כן, זה אתר מעולה. מבחינת הגברה אני הולך להחליף את המערכת המקורית למולטימדיה של joying . אני חושב שיהיה טוב 😃

וואלה? יש דבר כזה?! איך השירות שלהם?

שירות מעולה ברמות.
ממליץ על שתי החברות בחום.

×
×
  • תוכן חדש...