Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ב.מ.וו i3 חשמלית - חו"ד אחרי 5,000 ק"מ BMW i3s


Cadillac58
שימו לב! השרשור הזה בן 1487 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מגה לייק על הכול.
גם על הכתיבה, גם על הבחירה, גם על ההחלטה.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף ללייקים 😁

 

דרך רכישה חכמה, רכב מיוחד וכמובן תעוזה באימוץ מוקדם של הטכנולוגיה החשמלית כאשר כולנו עדיין נוסעים על תנורים עם גלגלים ומיצוי חסכון מקסימלי בעלויות החשמל (באמצעות הפנלים הסולאריים). יישמת את כל הטריקים שבספר.

 

את הרכב הבא שארכוש (שיהיה גם רק חשמלי), אני מתכוון לרכוש בדרך הזאת, אם היא תהיה עדיין אטרקטיבית, אם אוכל לקבל בטחונות על הכסף שלי ולהבטיח שהרכב תקין וללא תאונות ואם יהיה רכב מתאים לצרכים שלי ואם יהיה עולם עדיין 😏.

 

בזמן הקרוב אפשר לשכוח מהדרך הזאת ובטח לא דרך נמל באיטליה, אלא אם תוביל ברכב כמה חולי קורונה, שאז גם ממשלת גרמניה וגם ממשלת איטליה יוותרו על כל התשלומים שמגיעים להם ויספקו לך אוניה בליווי חיילים על חשבונם.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תענוג לקרוא!

סחטיין על האומץ בתהליך הייבוא.
בנוגע לרכב, נראה מדליק וייחודי, אהבתי מאוד את האינטריור, שילב צבעים מאוד אלגנטי!
כמה שאלות:
האם יש לך מושג בנוגע לשוק היד 2 של הרכב הזה בארץ? אתה מתכנן להחזיק אותו לתקופה ארוכה?
האם קיימות בארץ עמדות טעינה מהירות לשימוש ציבורי?
סוגיה שקראתי בנוגע להרבה רכבים חשמליים אחרים זה שבגלל השקט שנובע מהמנוע החשמלי, כל מני רעשים אחרים מוגברים ביחס לרכבים קונבנצינאליים, האם זה המצב גם ברכב הזה? (לדוגמה רעש מגבים, רעשי רוח וכ׳ו)
בנוגע לצמיגים, ידוע לך האם הם זמינים בארץ? (לפי מיטב הבנתי מדובר במידה מאוד לא קונבנציונאלית)

שאלה אחרונה בנוגע לQ2, האם החלפת אותו מחוסר שביעות רצון או שפשוט נוצרה הזדמנות להשתדרג ?

תודה מראש ותתחדש!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תענוג לקרוא!

סחטיין על האומץ בתהליך הייבוא.
בנוגע לרכב, נראה מדליק וייחודי, אהבתי מאוד את האינטריור, שילב צבעים מאוד אלגנטי!
כמה שאלות:
האם יש לך מושג בנוגע לשוק היד 2 של הרכב הזה בארץ? אתה מתכנן להחזיק אותו לתקופה ארוכה?
האם קיימות בארץ עמדות טעינה מהירות לשימוש ציבורי?
סוגיה שקראתי בנוגע להרבה רכבים חשמליים אחרים זה שבגלל השקט שנובע מהמנוע החשמלי, כל מני רעשים אחרים מוגברים ביחס לרכבים קונבנצינאליים, האם זה המצב גם ברכב הזה? (לדוגמה רעש מגבים, רעשי רוח וכ׳ו)
בנוגע לצמיגים, ידוע לך האם הם זמינים בארץ? (לפי מיטב הבנתי מדובר במידה מאוד לא קונבנציונאלית)

שאלה אחרונה בנוגע לQ2, האם החלפת אותו מחוסר שביעות רצון או שפשוט נוצרה הזדמנות להשתדרג ?

תודה מראש ותתחדש!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה שקד. לשאלותיך:

אני עוקב הרבה זמן אחרי שוק היד שנייה של i3 והוא כמובן קטנטן אז קשה לקבוע מגמות. היום יש 3 כאלו למכירה ביד 2 וזה יחסית הרבה: 2016 מייבוא אישי ב-150, 2017 מסוחר ב-149, 2018 מדלק מוטורס ב-189.  יש אחת שמסתובבת בשוק אחרי טוטאל לוס וצריך להיזהר ממנה (294-74-301).  בסה"כ דלק מוטורס מכרו 25 יחידות מכל השנים והדגמים (כולן בלי ריפודי עור וחלון גג), מתוכן רק שתיים מדגם S הספורטיבי. עוד כמה בודדות הגיעו בייבוא אישי, אפילו עם מאריך טווח (REX). סה"כ כ-30. אבל בגרמניה הן נפוצות מאוד ויש אלפים למכירה. לשאלתך אני מתכוון להחזיק אותה עד 2022, השנה האחרונה של מס 10% על רכב חשמלי והזדמנות לייבא רכב חשמלי נוסף.

 

יש עמדות טעינה מהירות לשימוש ציבורי. יותר מ-10. יש כוונה להוסיף עוד ועוד, לא יודע מה יהיה גורלן בצל הקורונה והפחת הנסועה אבל זה ברור שזה רק עניין של זמן עד שהארץ תרושת. בינתיים צריך עמדת טעינה בבית או בעבודה. יש אפליקציות כמו Gnrgy Go שמראות לך יפה על המפה איפה יש עמדות, באיזה הספק טעינה הן ואיפה פנוי/תפוס כרגע. 

 

בעניין הרעשים, אין רעשים מוגברים... לא מגבים, לא רוח ולא כביש. באופן טבעי בגלל שאין רעש מנוע אפשר, אם סוגרים את הרדיו, לשמוע משהו מבחוץ אבל לגמרי בקטנה. בקיצור תחום הרעש הוא יתרון ולא חיסרון. כולל בליף שנהגתי בה.

 

צמיגים זו שאלה טובה. ב-i3 יש באמת מידות מיוחדות שמיוצרות במיוחד רק ע"י ברידג'סטון. המידות מופרכות: 175/50R19 מאחור, 155/55R19 מקדימה. היבואן מחויב להחזיק מלאי אבל הם יקרים.  אצלי בדגם S המצב יותר קשה... 195/50R20 מאחור, 175/55R20 מקדימה. בדקתי ואין בארץ בכלל! עשיתי הזמנה מיוחדת מברידג'סטון ישראל, יביאו לי סט מלא תמורת 2,222 שקל לרביעייה. כן, זו העז. לא מצאתי עוד עיזים בחדר.

 

לגבי אאודי Q2... אהבתי אותה מאוד וכתבתי עליה חות דעת מפורטת ב-2017. הוחלפה במצב מעולה רק כי החלטתי לעבור לרכב חשמלי מסיבות כלכליות, אני נוסע הרבה וזיהיתי חלון הזדמנויות לעשות את זה עכשיו.

 

 

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על השיתוף. 

אני אישית לא ממש אהבתי אותה , לא את המראה החיצוני המוזר ולא את האיכות חומרים הפנימית (לא חושב שהיא זכאית לכינוי גבוהה, ביחס למותג יוקרה לפחות או לבמוו בפרט). אישית אם כבר חשמלית קטנה מבית במוו, אז המיני קורצת לי יותר. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל אחד וטעמו האישי (העיצוב השנוי במחלוקת הוא בהחלט עניין של טעם) אבל אם תקרא מבחנים מחו"ל תראה שמהללים את איכות החומרים בתא הנוסעים. באותה נשימה אמרו שהיא גובה על זה פרמיה גבוהה, זה נכון. אני מנחש שמה שראית זו את הגרסה הבסיסית שנמכרה בארץ, דגם Pulse, שאכן עירומה ממרבית התוספות השוות ונמכרת בחו"ל מודל 2019 בפחות ממאה אלף שקל (אחרי שמורידים מע"מ אירופי).

את המיני החשמלית לא ראיתי בעיניים אבל ידוע שהיא כוללת את המנוע המחוזק של i3s, עם 184 כ"ס, לעומת 170 כ"ס ב-i3 הרגילה.

עריכה אחרונה על ידי Cadillac58

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך לקרוא מבחנים מחול, ישבתי באחת בתערוכת בפריז ומיששתי בעצמי, והיו מספיק דגמים אחרים של במוו בצד להשוואה.

כמו כן נזכרתי שהמנגנון להרמת כיסא הנהג היה דומה לזה שנמצא בדאצ'יות למינהן , גם לא ברור מה הוא עושה שם.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סבבה... אצלי זו ה-ב.מ.וו השלישית והרכב פרמיום החמישי (לא כולל את זו שבסמלון 😄) והטוב מכולם באיכות חומרים. יש לרכב מגרעות, איכות חומרים בעיני היא ממש לא אחת מהן, במיוחד ברמת הגימור שציינתי. 

המנגנון להרמת הכסא באמת מיושן ולא נוח. מזל שזו התעסקות של פעם בחיים, מי משנה גובה כל הזמן?

עריכה אחרונה על ידי Cadillac58

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאמין שמי שקונה כזה רכב קונה אותו בגלל החשמל, המותג, המוניטין והטכנולוגיה.

אני חושב שאין לך מה לנסות לשכנע אף אחד, אין כמו ההרגשה הכיפית של לשבת ברכב שראית בתמונות, חיכית לו כמו לחבילה מרגשת מאמריקה.

 

אז המצית מעצבנת?

הסוכך שמש הימני נפתח עם רעש מעצבן?

הוינקר השמאלי משמיע צליל מוזר?

 

Who Cares??

 

תתחדש

 

  • רעיון טוב! 1

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למתעניינים בייבוא אישי של רכב חשמלי או פלאג אין - כידוע החל מ-1.1.20 עלה המס במתווה הדרגתי של מספר שנים, וכן נוספה תיקרה להטבת מס הקנייה המירבית. המטרה היא לסייע לרכבים עממיים יחסית מבלי לחלק מתנות של מאות אלפי שקלים לעשירים.

את המתווה המלא אפשר לראות כאן: https://www.gov.il/he/departments/publications/reports/tax-outline

 

עשיתי עבורכם את החשבון... יש לזכור שבסיס המס עליו מחושב מס הקנייה הוא מחיר הרכב + עלות ההובלה והביטוח, מומר לשקלים לפי כ-5 אג' מעל לשער היציג ביום חישוב המס. כמו כן המספרים למטה הם מס הקנייה בלבד; אח"כ יש להוסיף 17% מע"מ למחיר הרכב כולל מס קנייה (כלומר מס הקנייה עצמו חייב במע"מ).

 

יש שתי מדרגות מס! מדרגה מוזלת עד כמאה אלף שקל, ומיסוי רגיל (83%) על כל מה שמעבר למאה אלף. וליתר דיוק:

 

רכב חשמלי

 

מעכשיו ועד סוף 2022: 10% מס קנייה עד 102,740 ש"ח, 83% מס קנייה על כל שקל נוסף מעבר ל-102,740.

2023: 20% מס עד 95,238 ש"ח, 83% על כל שקל נוסף.

2024: 35% מס עד 104,167 ש"ח, 83% על כל שקל נוסף.

 

פלאג-אין

 

2020: 25% מס קנייה עד 103,448 ש"ח, 83% מס קנייה על כל שקל נוסף.

2021: 30% מס עד 84,906 ש"ח, 83% על כל שקל נוסף.

2022: 40% מס עד 93,023 ש"ח, 83% על כל שקל נוסף.

2023: 55% מס עד 107,143 ש"ח, 83% על כל שקל נוסף.

2024 והלאה: 83% מס מהשקל הראשון.

 

יצוין שממס הקנייה מופחת זיכוי בגין אביזרי בטיחות, עד למקסימום של 2,400 שקל לרמת איבזור 8.

כמו כן לרכב פלאג-אין (אבל לא לחשמלי) אמור להיות, כאן אני לא 100% בטוח, זיכוי נוסף ממס קנייה בגין רמת זיהום אוויר נמוכה - עד כ-16 אלף שקל.

  • מעניין 1

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1487 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...