Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חכמת ההמונים בהחלפה לרכב חסכוני (הסתיים בייבוא BMW 330e)


Michazzz
שימו לב! השרשור הזה בן 566 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עדכון:

האניה מגיעה לאשדוד ב 2/10.

 

אנחנו כבר ב-10/10 יש התקדמות?

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשעה טובה היום בבוקר שוחרר הרכב מהנמל, וכרגע נשאר בעיר אשדוד להתקנת איתוראן. עשיתי בדקה ה 90 רשיון זמני לשלושה חודשים, שלמתי בדואר, נסעתי למשרד הרישוי וקניתי שתי לוחיות רישוי.

מחר בבוקר אביא את הרכב הביתה אך יש צורך בהערכת שמאי כדי לבטח את הרכב, אעדכן שוב בקרוב, המתקין של האיתוראן שלח לי תמונות,..

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, כל הכבוד על האומץ בתהליך. אשמח שתשתף בהכל, בכל פרט ופרט. החל מחיפוש המודעה ועד להליך עצמו - ההזדכות על המעמ הגרמני. בשבילי הכל טורקית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם!

הרכב אצלי בשעה טובה,BMW 330 e iPerformance שנת 2018, פלאג אין עם 24,000 ק"מ.

אחרי שתי טויוטות קורולה 2009 ו- 2014 החלטתי שאני רוצה לעבור לרכב חסכוני בדלק, היברידי ואולי אפילו פלאג אין, עם מערכות בטיחות מתקדמות ואמינות כמו שהייתי רגיל מטויוטה.

הכל התחיל מההמתנה לתחילת השיווק של טויוטה קורולה סטיישן 2019, אני מאוד אוהב את הצורה של סטיישן, נהנה לנהוג בהן וחושב שהן יפות יותר מהסדאן. כל שנה הייתי שוכר רכב בגרמניה, תמיד העדפתי סטיישן ודיזל וזה קסם לי ממש.הייתי בתחילת השנה בברלין ונכנסתי לסוכנות של טויוטה, ראיתי שם לראשונה את הסטיישן החדשה (עדיין לא היתה בארץ) והיא היתה ממש יפה, כסאות עור, עיצוב יפה, מערכת JBL וכל מיני תוספות כמו חניה אוטומטית וחיישנים סביב הרכב.כשהרכב הגיע לסוכנויות בארץ הזמנתי נסיעת מבחן, הרכב לא היה דומה למה שראיתי בגרמניה, הורידו לו את כל התוספות והמחיר 139,000 ₪.הייתי מוכן להוסיף כסף עבור תוספות אך נעניתי בשלילה.

 

המטבע אירו התחיל לרדת עד ל 3.8 אך מחירי המכוניות בארץ לא ירדו כלל.התחלתי לחקור וראיתי שיש הטבת מס על רכבים חשמליים, פלאג אין והיברידים לעומת רכבים רגילים, 42% לעומת 116%.ידעתי שאת הקורולה שהחזקתי רק שנה וחצי אני חייב למכור קודם כדי לא לקחת סיכונים בלהתקע עם שלושה רכבים (יש בבית b3 2008 ).הטויוטה נמכרה מעל המחירון ב 74,000 ₪ והתחלתי בתהליך.

 

יצרתי קשר עם דילר ישראלי שיש לו חברה גרמנית, אני צריך לחפש ולמצוא את הרכב הרצוי באתר www.mobile.de או באתר www.autoscout24.de , הוא בודק שהרכב מתאים לתקינה של ישראל, מדבר עם הסוכנות באירופה, מוודא שתאריך הייצור (לא עליה לכביש אלא ממש יציאה מהמפעל בגרמניה) הוא פחות משנתיים ורצוי אפילו שלא יעברו יותר משנה וחצי מתאריך הייצור. הדילר לוקח כ 3000-2000 אירו.

 

לאחר התייעצות איתו הוא קנה לי את הרכב שילמתי לו את המחיר לפני מע"מ (הוא מזדכה עליו מול רשויות המע"מ בגרמניה). המע"מ בגרמניה הוא 19% ובהולנד 21%.אני מעביר לו באירו את הכסף נטו מהבנק שלי ישירות לחשבון שלו בגרמניה.הדילר דואג להעברת הרכב לנמל ושליחתו לאשדוד. בסביבות 1500 אירו.

 

כשקונים רכב בחו"ל יש לקבל איתו coc וטייטל שהם מקוריים ושם כתובים כל הנתונים לגבי היסטורית הרכב, הנתונים שלו ופרטים לגבי הייצור.בשלב הזה פונים לעמיל מכס שמתמחה בייבוא רכבים, בעבור 3000 ₪ + מע"מ הוא יטפל בכל הניירת וידאג שיהיה אפשר להכניס את הרכב לארץ.כעת פונים למשרד התחבורה ועושים רשיון ייבוא (250 ₪), זה תהליך שלוקח כשבועיים, וחייבים לקבל את האישור ייבוא לפני שהרכב עולה על האניה – אם הרכב מגיע ועדיין אין רשיון ייבוא – יש קנס מאוד יקר.

 

כשאישור הייבוא מגיע באימייל, שולחים אותו לעמיל מכס שמאשר לך להעלות את הרכב לאניה.לאניה לוקח בין 5 ל14 יום בערך, תלוי בנמל ההעמסה ובמחיר שאתה מעונין לשלם.הרכב שלי עלה 26,000 אירו שהם כ 101,000 ₪.המסים ששלמתי עליו היו 41,000 ₪.

 

החשבון שקבלתי מעמיל המכס היה 49,000 ₪ שכולל את המסים, שכ"ט של העמיל וכל מיני פירוטים שלא ממש משנים (שער עולמי, בדיקת מוכס, פקודת מסירה, דמי סוכן ואחסנה).לאחר ששלמתי הכל בהעברת זה"ב העמיל מכס שילם לרשות המסים והרכב המתין לבדיקת המוכס.

 

לאחר בדיקת המוכס קבלתי באימייל את האישור המיוחל נסעתי למשרד הרישוי והוצאתי רשיון זמני ל 90 יום וקבלתי את מספר הרכב החדש.נסעתי מייד לדואר לשלם את ה 40 ₪.משם נסעתי למכון טסטים הקרוב לביתי וקניתי ב 110 ₪ שתי לוחיות חדשות עם המספר רכב שקבלתי. צריך להראות להם ניירת שהרכב עדיין בנמל ולכן אי אפשר להביאו למכון טסטים כי לרוב הם לא נותנים לצאת עם מספרים בלי רכב.

 

כדי להוציא את הרכב מהנמל צריך מישהו שילווה אותי עם אישור כניסה לנמל אשדוד – זה עולה 200-300 ₪ כי הם לא פראיירים...יצרתי קשר עם חברה שמתקינה איתוראן באשדוד, הם יוציאו לי את הרכב מהנמל (250 ₪ + מע"מ) ויתקינו לי איתוראן (2100 ₪) וגם ישטפו לי את הרכב (בחינם).

 

כדי לעשות ביטוח מקיף יש לעבור בדיקה אצל השמאי לוי יצחק (לא יודע כמה זה עולה) ורק אז ניתן לבטח את הרכב, כמו בישראל רק בישראל.עכשיו 3:40 בבוקר ואני חושב שהכנסתי את כל הסכומים לפוסט שלי, אשמח להפנות מי שמעונין לדילר וגם לעמיל מכס, אך לבקשתם אפרסם זאת רק בפרטי.

 

רק אל תשכחו לציין שמיכה שלח אתכם...התהליך לא מסובך מדי אך המידע שהיה בידי היה מאוד לקוי בחסר, יש לי הרגשה שכולם בביזנס הזה מנסים לשמור על עמימות כדי לנפח את המחירים כמה שיותר.תודה לכל מי שעזר מאוד בפורום וגם לאלה שזלזלו ולא לקחו אותי ברצינות (תעברו על השירשור ותראו מי הגיב ככה), נסיעה טובה ושנה טובה לכולם,

 

בתודה והערכה, מיכה.

עריכה אחרונה על ידי Michazzz
  • אהבתי 4

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד על היוזמה, תתחדש ותהנה מהרכב.

 

אז אני מבין שבסופו של דבר זה עלה סביב ה210K ש"ח סה"כ,

 

אם כן המחיר טוב, אך בתוספת של 50K (לא שזה מעט), אך ניתן לקנות את 330e הצורה החדשה 2019 מ0ק"מ כאן:

 

https://carclick.co.il/campaign-product/%d7%91%d7%9e%d7%95%d7%95-%d7%a1%d7%93%d7%a8%d7%94-3-%d7%94%d7%99%d7%91%d7%a8%d7%99%d7%93%d7%99%d7%aa/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיכה תודה לך על הפירוט וחג שמח,

 

אני חושב שמיכה התכוון שהסכום שעמיל המכס לקח בסך של 49 אלף ₪ כולל את המסים שהוא ציין בנפרד בסך של 41 אלף ₪.

 

כלומר תפחית 41 אלף ₪ מהסך של 210 אלף ₪, תגיע לסך של 169 אלף ₪ק

 

אני חושב שיצא לו אפילו פחות מכך, סך של כ- 165 אלף ₪ כפי שהוא העריך בהתחלה.

 

מחיר המחירון של הרכב הזה שנת 2018 במחירון יצחק לוי כמשומש הוא כ- 250 אלף ₪.

 

כלומר מדובר בעיסקה פיגוז, זה אומר שלאחר שלוש, ארבע שנות אחזקה הוא יכול למכור את הרכב בישראל במחיר גבוה יותר ממה שהוא רכש אותו או במחיר דומה כך שהרכב לא יעלה לו כסף בפועל (זאת בנוסף לחסכון בעלויות הדלק והחשמל).

 

לא יודע איך רשויות המס מאפשרות פירצה כזאת אבל בשורה התחתונה זה עובד.

 

מיכה, האם הדילר נותן לך איזה בטחונות על הכסף שאתה מעביר לו? זה הדבר שמדאיג אותי בעיסקה הזאת, בעבר הייתה כתבה על יבואנים קטנים מקבילים שקיבלו כספים מלקוחות ולא סיפקו את הרכב ולא החזירו את הכסף.

 

עריכה:מחיר המחירון של הרכב הזה בישראל שנת 2018 הוא כ- 205 אלף ₪ עד 250 אלף ₪, תלוי ברמת הגימור. המחיר הוא של חודש ינואר ולא כולל תוספת חודשי עליה לכביש (מיכה מה חודש עליה לכביש של הרכב שלך?).

 

השאלה לאיזה רמת גימור מקביל הרכב שמיכה רכש, זה משפיע כאמור על אטרקטיביות העיסקה.

 

נדמה לי שעל רכב בייבוא אישי יש גם הפחתה במחיר המחירון של יצחק לוי במכירה עתידית בהנחה שמדובר בדגם בעל רמת גימור זהה לזה שנמכר בישראל. אם לא מדובר ברמת גימור מקבילה, המכירה העתידית תהיה על פי הערכת שמאי.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אני חושב שמיכה התכוון שהסכום שעמיל המכס לקח בסך של 49 אלף ₪ כולל את המסים שהוא ציין בנפרד בסך של 41 אלף ₪.

 

כלומר תפחית 41 אלף ₪ מהסך של 210 אלף ₪, תגיע לסך של 169 אלף ₪ק

 

 

גם אני מבין את זה כך

 

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב,

אכן ה 41,000 כלולים בתוך ה 49,000 והמחיר הסופי הוא כ 160-165,000 שח.

הרכב נוסע מ ד ה י ם!

שווה הכל, רמת גימור גבוהה עם ריפודי עור אמיתיים ולא דמוי עור, ולגבי השאר אעדכן אחרי בדיקת לוי יצחק.

המערכת סאונד משודרגת ברמה מאוד טובה- לא המינימאלית,

 

ולגבי המכירה העתידית? אני לא דואג, המס עומד לעלות כל שנה, מחיר הרכב החדש יתייקר ואיתו המשומשות יתעדכנו כלפי מעלה.

וגם אם לא? אני את שלי תרמתי לכם ולעצמי

חג שמח!

עריכה אחרונה על ידי Michazzz

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אתה לא חייב לקחת דווקא את לוי יצחק - אתה יכול לקחת כל שמאי (שמן הסתם יעלה פחות), ובלבד שההערכה שלו תהיה מקובלת על חברת הביטוח.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיכה,

 

היה תענוג לקרוא את הפוסטים האחרונים שלך!

 

שאלה שמגיעה מסקרנות ובאמת בשיא הרצינות - ניתן לראות שיש לך אהבה רבה למותג טויוטה ובפרט קורולה - אני בעברי ביליתי עשור נפלא תחת השמש של טויוטה עם מספר קורולות ואוונסיס אחת.

 

עד כמה הרכישה שלך של הBMW היתה בכלל מונעת מהרצון לקנות מותג פרימיום?

עד כמה לדעתך הפערים בין הבימר שקנית לקורולה סטיישן שראית בגרמניה (לא הדגם הישראלי שעבר הסרה של כל התוספות) היו מונעים ממך לרכוש דווקא את הקורולה לו הדגם הזה היה נמכר כאן בארץ?

 

אני לא יודע אם הרכישה שעשית היתה נטו ממחקר כלכלי ועסקי שביצעת לגבי הייבוא של הרכב או כי רצית בימר ולא טויטה.

 

ובאמת מתוך סקרנות ורצון לשמוע ישירות ממך - מה היום, כבעלים של מותג פרימיום - המחשבות שלך לגבי קורולה? עד כמה זה השתנה?

 

חג שמח!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיכה, היה תענוג לקרוא את הפוסטים האחרונים שלך! שאלה שמגיעה מסקרנות ובאמת בשיא הרצינות - ניתן לראות שיש לך אהבה רבה למותג טויוטה ובפרט קורולה - אני בעברי ביליתי עשור נפלא תחת השמש של טויוטה עם מספר קורולות ואוונסיס אחת. עד כמה הרכישה שלך של הBMW היתה בכלל מונעת מהרצון לקנות מותג פרימיום? עד כמה לדעתך הפערים בין הבימר שקנית לקורולה סטיישן שראית בגרמניה (לא הדגם הישראלי שעבר הסרה של כל התוספות) היו מונעים ממך לרכוש דווקא את הקורולה לו הדגם הזה היה נמכר כאן בארץ? אני לא יודע אם הרכישה שעשית היתה נטו ממחקר כלכלי ועסקי שביצעת לגבי הייבוא של הרכב או כי רצית בימר ולא טויטה. ובאמת מתוך סקרנות ורצון לשמוע ישירות ממך - מה היום, כבעלים של מותג פרימיום - המחשבות שלך לגבי קורולה? עד כמה זה השתנה?חג שמח!
אני אמנם בעלים של במוו אבל רק יומיים...לא חשבתי מעולם שאקנה רכב כזה או מרצדס,הייתי ממשיך עם טויוטה בשמחה, אבל החזירות, הקמצנות וחוסר הרצון לבוא לקראת הלקוח, הייבוא המקביל שתוקע את האפשרות לבטח את הסוללה ועוד ועוד - מנעו ממני לרכוש טויוטה חדשה בארץ.קניתי את הרכב בגלל המחיר, מערכות הבטיחות, הפינוק, אבל בעיקר בגלל המס הנמוך על רכבי פלאג איןאני עדיין ממליץ לאנשים כמוני לרכוש בארץ טויוטה, מנסיוני האישי בלבד שהיה מצוין, המוסכים הנוחים והאמינות.חג שמח

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 566 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...